حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی Mi A2 Lite رسما ارایه شد

نوشته

4 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید ۱۰، شیائومی

شیائومی می ای ۲ لایت یک میان رده با اندروید وان است که می توانست دستگاه جالبی باشد. امروز آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی Mi A2 Lite رسما ارایه شده و خبر خوشحال کننده ای برای کاربران این دستگاه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی Mi A2 Lite

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی Mi A2 Lite

آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی Mi A2 Lite

این دستگاه در نیمه اول سال 2018 با نام ردمی ۶ پرو روانه بازار شد. سپس شیائومی تصمیم گرفت که نسخه دوم آن را با نام Mi A2 لایت در دسترس مشتریان قرار دهد. این تلفن در ابتدا از سیستم‌عامل اندروید اوریو استفاده می‌کرد تا این که در سال 2019 آپدیت اندروید ۹ را دریافت کرد. هم‌اکنون نیز بروزرسانی جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، یعنی اندروید ۱۰ برای Mi A2 لایت منتشر شده است. بروزرسانی OTA از هم‌اکنون در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است و انتظار می‌رود که طی روز‌های آتی، کاربران بیشتری را پوشش دهد.

اطلاعات مربوط به آپدیت اندروید ۱۰ برای این گوشی هوشمند توسط ناظران و تیم مدیریت این تلفن در انجمن MIUI تایید شده است. بسته نرم‌افزاری آپدیت مذکور با شماره نسخه 11.0.2.0.QDLMIXM منتشر شده و در اختیار کاربران منتخب قرار گرفته است تا در صورت وجود مشکل، در اختیار عموم مردم نباشد.

بروزرسانی جدید، حالت تاریک سراسری سیستم، ژست‌های حرکتی جدید و سایر قابلیت‌های اندروید که توسط گوگل معرفی شده‌اند را به ارمغان می‌آورد. دستگاه‌های شیائومی که از اندروید وان بهره می‌گیرند، دارای برنامه‌های بومی Mi هستند، اما مدل Mi A2 لایت از برنامه رادیو FM به جای آن‌ها استفاده می‌کند.

شما کاربر شیائومی Mi A2 Lite هستید؟ آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Armin.Technology

عالی.

Milad7

وری نایس !

Shayanco

سلام
اگه اندروید وان رو به miui تغییر بدم مشکلی برای گوشیم پیش میاد؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)