حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی می ای 2 لایت (MI A2 Lite) مشخص شد، خیلی خوب

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

شیائومی می ای 2 لایت (Xiaomi Mi A2 Lite) که به نوعی همان ردمی 6 پرو است با باتری حجیم 4000 میلی آمپری عرضه شده است و این در حالی است که یک میان رده به شمار می رود. انتظار عمر باتری خوبی برای آن داریم و امروز با مشخص شدن عمر باتری شیائومی می ای 2 لایت (Mi A2 Lite) می بینیم که انتظار بیراهی نبوده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.

عمر باتری شیائومی می ای 2 لایت

عمر باتری شیائومی می ای 2 لایت

همانطور که در تصویر بالا از تست باتری Gsmarena می بینید، امتیاز 106 ساعت برای عمر باتری شیائومی می ای 2 لایت (Mi A2 Lite) مشاهده می شود که یک عمر باتری خیلی خوب به شمار می رود. حتی این امتیاز می تواند عالی هم نام بگیرد البته اگر مدت زمان پخش ویدیو آن کمی بیشتر بود. عجیب است که حدودا 16 ساعت وبگردی برای شما ارایه می شود اما پخش ویدیو تنها کمی بیشتر از 12.5 ساعت است. مدت زمان مکالمه نیز 9 دقیقه بیشتر از یک روز است!

شیائومی می ای 2 لایت (Xiaomi Mi A2 Lite) با نمایشگر 5.84 اینچی و نسبت تصویر 19:9 همان چیزی است که خیلی از نوجوان ها می خواهند با پول کم به آن برسند، نمایشگری که با بریدگی بالای خود شبیه به آیفون X باشد و رزلوشن FHD+ کاملا راضی کننده خواهد بود. این نمایشگر خیلی کم مصرف هم به نظر نمی رسد اما چیپست بهینه اسنپدراگون 625 اینجا در عمر باتری 4000 میلی آمپری نقش خوبی ایفا کرده است.

شارژر شیائومی می ای 2 لایت (Mi A2 Lite) با توان 10 وات (5 ولت و 2 آمپر) است که 26٪ از باتری حجیم 4000 میلی آمپری را در مدت 30 دقیقه شارژر می کند و 40٪ از آن در مدت 40 دقیقه آماده استفاده است. شارژر کامل در مدل 130 دقیقه صرت می پذیرد که خیلی سریع نیست اما برای این رده قیمتی و این حجم باتری، قابل قبول است.

نظر شما چیست؟ عمر باتری شیائومی می ای 2 لایت (Mi A2 Lite) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

عالیه

SAWAN

ترنجی شما فقط نتایج gsmarena رو میذارید و به فون آرنا توجهی نداری. به نظر شما تفاوت این دو تست در چیه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)