حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: آنباکسینگ شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)

نوشته

5 سال قبل | 12 دیدگاه | تماشا کنید، شیائومی

شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) رسما معرفی شد و در این بازار اشباع و شبیه بهم بزرگترین تفاوتش را می توان این دانست که قابلیت تشخیص چهره 3 بعدی دارد. البته اگر به می 8 اکسپلورر نگاه کنید جذابیت با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و بدنه شفاف می تواند جذاب تر باشد. قیمت را نگاه کنید، بد نیست پس باید کمی بیشتر آن فکر کنیم! اجازه بدهید آنباکسینگ شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) را با هم ببینیم، با ترنجی همراه باشید.

جعبه شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) را قبلا دیده بودیم و حالا مشخص شده که آن شایعه صحیح است. جعبه را باز می کنیم و بسته بندی کاملا شبیه به همین چیزی است که قبل دیده بودیم. بر خلاف اچ تی سی یو 12 پلاس، شیائومی تبدیل USB Type C به جک 3.5 میلی متری صدا را درون جعبه شیائومی می 8 قرار داده، شارژر سریع درون جعبه است اما متاسفانه هندزفری همچنان غائب همیشگی جعبه محصولات شیائومی است.

نگاهی به ویژگی های خاص از جمله تشخیص چهره 3 بعدی در ادامه این ویدیو مورد تست قرار می گیرند که دیدن آن بد نیست. نظر شما درباره شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) چیست؟ فکر می کنید به خریدن آن فکر کنید؟!

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فکر می کنید به خریدن آن فکر کنید؟!
پاسخ: قطعا خیر.

چرا؟ چون این گوشی اصلا اصالت نداره. همه چیش کپی از آیفون X هست.

این یه گوشی Fake آیفون هست با نصف قیمت اون. حدود ۴۷۰ دلار در مقابل ۱۰۰۰ دلار.

هر کسی این گوشی رو دستش بگیره، کاملا مشخصه که آیفون X دوست داشته، اما چون پولش رو نداشته، رفته Fake اون رو خریده.

بالاخره توی جامعه یه شخصیتی داریم ما. شیائومی با این طراحی، هم خودش رو خار و خفیف کرد، هم به طرفداراش توهین کرد. طراحی زیبای Mi Mix رو با این طراحی Full Copy مقایسه کنید.

این گوشی Fake برای همون بازار چین و هند خوبه.
من بمیرم همچین آشغالی دست نمیگیرم. اصلا به آدم میخندن. میگن آیفون دوست داشتی، رفتی به جاش این دوزاری رو خریدی!

Naranj

الان ویدئو اکسپلور ادیشن دیدم اونهم همین شکلیه
چقدر زشت و نچسب؟!

دکتر رسول آریان

شیائومی کمپانی خوبیه. اما دیگه واقعا زیادی روی کرده این بار. سعی کرده هر چی توی آیفون X هست کپی کنه.

Jahandar

آقای آریان، متاسفانه این نوع نگاه کاملا سطحی و آزاردهنده است و بارها در نظرات سایتهای مختلف چنین نگاه و قضاوتی رو مشاهده کردم. آیا سیستم عامل آیفون و گوشی شیائومی یکیه که هر کی خرید یعنی پولشو نداشته؟؟؟ آیا هر کس در هنگام خرید به ارزش پولی که در مقابل جنسی پرداخت میکنه اهمیت بده، یعنی پول نداره؟؟؟
من چند ساله آیفون ۶ دارم و با توجه به این تجربۀ چند ساله گوشی بعدیم مطمئنا آیفون نخواهد بود.
حال اگر من نوعی که با توجه به استفادۀ چند ساله و بدلائل مختلف از آیفون و سیاستهای اپل خوشم نمیاد اما از قابلیت های گوشی شیائومی خوشم میاد برم بخرمش یعنی چون پول نداشتم اونو خریدم؟؟؟ (البته که من خودم گوشی بعدی هوآوی رو به احتمال زیاد خواهم خرید) متاسفانه این نوع نگاه، نگاه افراد تازه به دوران رسیده است. منظورم شخص شما نیست بلکه منظورم نوع نگاهیه که شوربختانه رواج هم داره. بهتره گاهی هر حرفی رو نزنیم. با همین نگاه میشه گفت هر کی لکسوس میخره میخواسته ماشین لوکس بخره اما پول مثلا مرسدس بنز و ب ام و نداشته رفته سراغ لکسوس! یا هرکی محصولات کیا و هیوندای میخره پول خرید محصولات فلان برند رو نداشته و رفته اینها رو خریده!!! یا دهها مثال دیگه. چیزی که کاملا بی ربط و نامعقول و تاسف باره. برای مثال من خودم اگر روزی بخوام بین محصولات لکسوس و بنز انتخاب کنم بدون شک میرم سراغ لکسوس بخاطر استهلاک کمتر و قیمت مناسب ترش. یکی هم هست میگه مرسدس بنز کلاسش بیشتره برا همین اونو میخرم! بره بخره و خوشش باشه! ما که بخیل نیستیم!!!
انتخاب جنس دارای قیمت معقول و مناسب تر هیچ ربطی به دارایی و نداری افراد نداره. بستگی به نوع جهان بینی و شخصیت افراد داره. بستگی به نوع استفاده از جنس داره. یکی از ولخرجی بیزاره و حتی گوشی هم که میخره چند سال نگهش میداره و یکی حتی ماشین هم تند و تند عوض میکنه! ولخرجی با دارایی و نداری فرق داره. کسی که در هنگام خرید به متناسب بودن قیمت جنس در مقابل ارزش واقعی و امکانات اون جنس اهمیت نده، یکی میشه عین تازه به دوران رسیده ها و امثال شاهزاده های دیکتاتوریهای مطلقۀ حاشیه خلیج فارس.

نهایتا عرض شود که پولدار نبودن هم خجالت آور نیست. حتی اگه یکی بخاطر نداشتن پول خرید آیفون بره گوشی شیائومی رو بخره این هم افت نداره. (بماند که هر چقدر هم که از نظر ظاهری شبیه هم باشند اما هیچ ربط دیگه ای به هم ندارند و یکی سیستم عاملش ios و دیگری اندرویده… و یک در میلیون شاید پیش بیاد که کسی چون نمیتونسته آیفون بخره بره سروقت گوشی شیائومی یا هر شرکت دیگه!!!) اینها افت نداره. مهم اینه که آدم هر چقدر پول داره از راه حلال در اورده باشه نه از راه دیگه ……..

دکتر رسول آریان

آقای جهاندار ممنون از کامنت شما.

بله منم کاملا موافقم با فرمایشات شما.

اما صحبت من اختصاصا در مورد این گوشی بود.

الان توی بازار Fake محصولات سامسونگ هست و Fake محصولات اپل هم هست.

مثلا یک گوشی پرچمدار سامسونگ هست که حدود قیمتش ۳ میلیون تومن هست، بعد توی بازار میبینی یک گوشی Fake هست که ساخت چینه و تقریبا همونه. البته برای عوام تفاوتی نداره. میبینی قیمت Fake اون ۳۰۰ هزار تومنه. یعنی ۱۰ برابر کمتر.

من خودم به شخصه حاضرم یه نوکیا ۱۱۰۰ بگیرم دستم ولی Fake محصولات سامسونگ و اپل رو نخرم. چون هر کسی که این گوشی Fake رو دستم ببینه، میگه بنده خدا دوست داشته پرچمدار سامسونگ بخره، پولش رو نداشته، رفته Fake سامسونگ رو خریده.

هر کسی به اندازه جیبش خرج میکنه و این کاملا طبیعیه. اما من میگم چیزی بخر که کپی نباشه. مثلا شما برو پراید بخر، اما یک ماشین چینی که Fake ماشین های اروپایی هست نخر. چون میگن این دلش میخواسته اون ماشین اروپایی رو بخره، رفته Fake چینی اون رو خریده.

من مشکلم دقیقا این Fake خریدنه. وگرنه هیچ وقت جسارت نمیکنم به کسی که دست و بالش تنگه.

امیدوارم متوجه عرایض بنده شده باشید.

Mashallah_khan

کارت از پماد سوختگی و آب و یخ گذشته باید بری جراحی پلاستیک بشی‌کلا از نو بسازنت
آخه اینقدر فشار بهت میاد میبینی با قیمت ۳۰۰ دلار ارزونتر از اس ۹ دوربین تکی سامسونگ قوی تره و توی عکسم از دوربین دوتایی سامسونگ جونت که فقط بوکه و زوم به دادش رسید عملکرد بهتری داره؟

بهت فشار میاد میبینی اسکنر سه بعدی چهره داره در حالی که سامسونگ هنوز در حسرتش مونده و اسکنر چهرش یه دو بعدی اشغاله که با عکس عادیم فریب میخوره؟ ?????????????

سهام داران اعظم سامسونگ بدجور فشاری شدن از این گوشی
گوشی به این کاملی با این قیمت ۱۰۰۰ برابر به اس ۹ شرف داره حتی هم قیمتم بودن بازم ارزش خرید این گوشی بسیار بیشتر از اس ۹ بود
میدونم بهت فشار میاد اینو میگم ولی واقعیته اس ۹ اصلا نمیارزه و هیچ خرفی برای گفتن جلوی این نداره با این قیمت خرکی

mTAAHAAm

آقا آقا آقای عزیز
رعایت کن

دکتر رسول آریان

بیشعوره دیگه. بلد نیست مثل آدم کامنت بذاره.

mTAAHAAm

گوشی های شیائومی از نظر کیفیت ساخت و قیمت خیلی خوب هستند ولی من یکی ترجیح میدم گوشی گرونتر با امکانات کمتر داشته باشم ولی به هیچ وجه گوشی کپی دستم نگیرم من به خرید این گوشی فکر نمی کنم.نوکیا 1102 را ترجیح می دم

mTAAHAAm

عذر می خوام 1100

دکتر رسول آریان

دقیقا منظور منم همینه.
میگم نوکیا ۱۱۰۰ بخر، اما Fake و High Copy نخر.

MiladSA

گوشیه فوق العاده ای هست ( مخصوصا با توجه به قیمت مناسبش ) فقط کاش طراحیش الگوی mix 2 رو بهبود میبخش نه کپی از ایفون ۱۰ ولی خب میشه نرم افزاری ناچ رو پنهان کرد اونطوری حداقل از جلو به ایفون شباهتی نداره ؛ فقط میمونه طراحی زشت دوربین پشتی که اونم تو نسخه اکسپلورر کمتر به چشم میاد ؛ به شخصه به خریدش فکر میکنم ؛ مشکل دیگش هم رابط کاربری کارتونیش هست ؛ کاش مثه وانپلاس رابط این هم خام ( اکسیژن او اس که تقرییبا میشه گفت اندروید خام با امکاناتی کاربردی ) بود که البته با نصب لانچر تا حدودی رفع میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)