حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) لو رفت، بدون بریدگی نمایشگر اما دوربین دوگانه شبیه به آیفون X

نوشته

5 سال قبل | 29 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پس از معرفی گلکسی ای لایت لاکچری (Galaxy S Lite Luxury) برای بازار چین با امید جلب نظر مخاطبان سخت پسند و رقابت با رقبای سخت جان این بازار، حالا دستگاهی که پیش از شایعات آن را تحت عنوان سامسونگ SM-G8850 می شندیم با نام گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) لو رفته و بدون بریدگی نمایشگر اما دوربین دوگانه شبیه به آیفون X است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این دستگاه را بررسی کنیم.

گلکسی A9 استار

گلکسی A9 استار

این ظاهر جلوی گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) یا حتی به تعبیر یک سایت دیگر گلکسی اس 9 مینی است! به هر حال هر نامی که دارد این دستگاه سامسونگ SM-G8850 خواهد بود و تمرکز ویژه ای روی بازار چین خواهد داشت. نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 که سامسونگ به آن Infinity Display می گوید در این دستگاه ها دیده می شود که نمایشگر همیشه روشن (AOD) نیز روی ان ها فعال است. اندازه این نمایشگر احتمالا 6.3 اینچ است و رزلوشن آن FHD+ خواهد بود. از این زاویه می توان جک 3.5 میلی متری آن را نیز تایید کرد.

گلکسی A9 استار

گلکسی A9 استار

این ظاهر ناآشنا برای محصولات سامسونگ نیز پشت گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) است. مدت زیادی است که به خاطر نمی آوریم دوربین موبایل های سامسونگ گوشه قاب پشتی باشد اما حالا یک دوربین دوگانه روی گوشه سمت چپ قرار گرفته است. این سبب می شود که ظاهر دستگاه شبیه به آیفون X دیده شود هر چند که نه گوشه های آن گرد است و نه همانند شیائومی می 8 به شکل آیفون X فلاش را بین دو دوربین قرار داده باشد اما به هر حال شبیه است. همچنین حسگر اثرانگشت تک و تنها به صورت مربعی وسط قاب پشتی است که البته موقعیتش کمی بالا به نظر می رسد و شاید بهتر بود که پایین تر در نظر گرفته شود.

به جز لوگوی سامسونگ و برچسب های دیگر، موضوع خاص دیگری روی قاب پشتی وجود ندارد. از این زاویه می توان گفت که دکمه بیکسبی نیز زیر دکمه های تنظیم حجم صدا قرار گرفته و پورت Type C نیز برای شارژ در نظر گرفته شده است. هر چند به پشت دستگاه مربوط نیست اما حدس کم خطایی است اگر بگوییم اسکنر عنبیه چشم نیز برای گلکسی A9 استار در نظر گرفته شده است.

باتری گلکسی A9 استار احتمالا 3700 میلی آمپر، سیستم عامل آن اندروید 8.1، دوربین دوگانه اصلی 24+16 و سلفی 16 مگاپیکسلی را ارایه خواهد کرد. نظر شما چیست؟ این دستگاه که در تصویر می بینید نماینده شایسته ای برای سامسونگ خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mashallah_khan

فنای سامسونگ کجان؟ دقیقا کجایین؟ نگا کنید اینم از برندی که،طراحی مستقل و با اصالت داشت ??????????????????

Amir7090

???

ولی کم کم اثر انگشت داره میرسه به سقف

چخبره

خو نذار دیگه

Mashallah_khan

تا دیروز خریدارای گوشیای ناچ دار کم عقل بودن امروز با این عکس این گوشیا بسیار خوشگل میشن و دوربین عمودی تو کرنرم نکته مسبت حساب میشه
کجایین ها؟ بگید دیگه خوشگه
بالاخره سامسونگم درپیت بودنشو به رخ همگان کشید با این طراحی عقب
یعنی فول کپی‌از ایفون ???? حالا فناشون حتما توجیه میکنن اینو که بگن خوشگله و .. اره دیگه مثل مار پوست میندازین یعنی همین دیگه ??

Amin

قبلا هم بهت گفته بودم عینکتو بزن.
گوش ندادی
نوشته ناچ نداره.

دوما مسبت نه!
مثبت.

ثالثا بذار رونمایی رسمی بشه، بعد…

Amir7090

??

دکتر رسول آریان

یه بار بهت گفتم توهین نکن. اگر مثل آدمیزاد بلد نیستی کامنت بذاری تا مثل خودت باهات حرف بزنم.

در ثانی این الان فول کپی از آیفونه؟ یعنی دوربین عمودی در گوشه انحصارا متعلق به آیفونه؟

من که خودم به شخصه پشت این گوشی رو پسند نمیکنم، چون جای سنسور اثر انگشتش به نظر جالب نیست و اینکه دوربین بیرون زده داره.

ثالثا این یک میان رده با تمرکز بر بازار چینه. خدایی انقدر تحت فشار هستین از وضعیت خراب بازار سونی که گیر میدین به یک میان رده کم ارزش؟

جلوی گوشی رو نمیبینی، بعد رفتی گیر دادی که چون دوربین عمودی داره، سامسونگ فلان و بیسار. جالبه فلاش دوربین جای دیگری هست.

mTAAHAAm

شما به تصویر نگاه کنید و بجز چینش دوربین ها باید کجا فول کپی است؟
نکته انتظار داشتی گوشی دایرهای ای شکل بزنه؟

Mortazavi

احتمالا الان دوربين عمودي مزيت بزرگ ميشه و جالب تر اينكه چون فلش از بين دو دوربين اومده پايين سامسونگ ميشه پيشگام اين قسمت ، دقيقا مثل ٩٦٠فريم كه تا پارسال بي كاربرد بود و امسال شد مهم و جالب اينجاس چون سامي خودكارش كرده بود شد پيشگام اين قسمت البته از نظر متعصبين???

دکتر رسول آریان

مرتضوی وقتی بلد نیستی سامسونگ‌ رو درست بکوبی، پس کامنت نذار. درست کوبیدن هم تخصص میخواد که واقعا در تخصص شما نیست. اینو دوستانه دارم بهت میگم. چون اصلا کار شما نیست. هر کسی بهتره در تخصصی که بلده حرف بزنه.

کدوم انسان نادانی میاد میگه فلاش بیرون از دوربین میشه ارتقا و … میشینی پیش خودت فکر میکنی که بیای چه کامنتی بذاری که یکم دلت خنک بشه و مثلا ایراداتی که ما از سونی میگیریم و جبران کنی. ولی واقعا داری اشتباه میزنی داداش.

ایراد گرفتن و بولد کردن ایرادات در زمینه تکنولوژی تخصص میخواد که شما بلد نیستی. شما به همون درسی که داری میخونی بپرداز. در تخصص خودت صحبت کن.

Naranj

این گوشی طراحی و ساخته شده مخصوص چین.اونها هم از اینکه دوربین شبیه اپل باشه خوششون میاد.پس ایرادی نیست به سامسونگ
هر وقت گوشی جهانی این شکلی زد حق با دوستان ترول هست

amir_galaxy

دوستان اینو بگم ک این گوشی پرچمدار نیست
یه میان‌ردس
سامسونگ با تولید این گوشی به نوعی میخواد پرچمدارش رو بی رقیب نشون بده باز هم میگم ملاک ما پرچمداره ک سامسونگ کارش رو کرد.

amir_galaxy

یه ضرب المثل به یادم افتاد گفتم بگم به دوستان
اینکه هیچوقت با یه خوک کشتی نگیر،چون اون چیزیش نمیشه فقط تورو به لجن میکشه

دکتر رسول آریان

دقیقا.

mTAAHAAm

خوک های قلعه حیوانات سواد و املاء خوبی داشتن.

ahmad

من از طراحیش خوشم اومد

Note_kayhan

نمای پشتش اصلا خوب نیست هرچند بازار چین جداس و این جنگولک بازیا رو لازم داره ولی خوبه اس و نوت ها از اینکارا در امان هستن و بحثشون جداست

Sample

از اس۹ معمولی خوشگل‌تره.
نمی‌دونم سامسونگ چه اصراری داره به صفحه‌نمایش خمیده؟ یکی از دلایلی که دیگه نمیرم سراغ سامسونگ همین خمیده‌بودن کناره‌هاشه وگرنه از نظر من بهترین (به عبارتی خوشگل‌ترین و راحت‌ترین ونه لزوماً سریع‌ترین) رابط کاربری متعلق به سامسونگ و اپل هست.

ahmad

??????

Naranj

تا حالا گوشی از سری S گوشی داشتید؟

Sample

اس پلاس، نوت۲، نوت۳، اس۴، اس۵ و یه هفته هم اس۷ اج دوستم.
بعد از اینا دیگه نرفتم سراغ سامسونگ و اپلی شدم. اس۸ و اس۹ رو دوست می‌داشتم ولی صفحه‌ی نمایش خمیده برام غیر قابل تحمله.

Naranj

دیگه حرفی ندارم!

Amir Hossein

بنظرم سامسونگ اثرانگشتو بزاره لبه بالای گوشی تا کاملا دسترسی بهش قطع بشه?
ظاهر گوشی با اون دوربین عمودی واقعا زشت شده
نمیدونم با کپی چی عاید این شرکتا میشه?

Peiman

خیلی خوشحالم که ناچ نداره . پنل جلو گوشی هم زیباست و خیلی بهتر از a8 2018 . پشتش گوشی زیاد جالب نیست ولی از اونجایی که این گوشی میانردس و احتمالا برای بازار چین نمیشه ایراد خاصی بهش گرفت

علی شیخ زاده

طراحی جلوش واقعا زیباس اما از نظر طراحی پشتی کاملا برعکسه

علی شیخ زاده

به نظر من که طراحی پشتی کاملا زشته یه چیزی در حد شیاوومی ردمی ۶ بود چی بود ک دیروز لو رفت در حد اونه طراحی پشت

Mortazavi

باز هم سامسونگ و باز هم تقليد

يادمه وقتي اُمنيا٢ خريدم فروشنده ميگفت خوبيش اينه سامسونگ تمام ويژگيهاي بقيه رو توش كپي كرده و واقعا هم همين بود ولي انقدر غير قابل تحمل كه بعد يك ماه با كاي ضرر فروختمشو اكسپريا x2 خريدم كه خيليييي بهتر بود

بگذريم ، متاسفانه سامسونگ هنوز به ذاتش تو موبايل كه كپي از بزرگ ترها هست پايبند مونده

دکتر رسول آریان

توی این دوره زمونه که ده ها برند از جمله هواوی و LG و حتی به زودی HTC با لبه ناچ دارن گوشی میسازن، سامسونگ داره با لبه های اج به طراحی اختصاصی خودش که نتیجه سال ها تحقیقات هست، ادامه میده.

میدونی مشکل کجاست؟ چون سامسونگ امپراطور اندرویدی هاس، قطعا فشاراتی وارد کرده به فن های برندهای Other. چرا زمانی که هواوی و شیائومی و ایسوس و LG و نوکیا اومدن ناچ اپل رو تقلید کردن، از این حرف ها نزدی؟ حالا چون یه دوربین عمودی در گوشه روی یک میان رده سامسونگ دیدی، سامسونگ شد کپی کار؟

در ضمن اگر برندی بتونه خصوصیات خوب رو توی محصول خودش قرار بده و حتی بتونه اون رو ارتقا بده، نهایتا به نفع مصرف کننده هست. مثلا سونی خوبه که تنها تغییر ترندی اون حذف سوکت ۳.۵ میلیمتری بوده؟ این حذف سوکت ۳.۵ میلیمتری تقلید از اپل نیست؟ سامسونگ که حتی سوکت ۳.۵ میلیمتری رو حذف هم نکرده.

کهکشان

یه چیزیو خارج از بحث فن بودن یا تعصب عرض کنم

کامنتای دوستان ضد سامسونگی رو که میخونم پر از غلط های املایی و جملات کوچه بازاریه ! تا حالا ندیدم یه منبع معتبر معرفی کنن یا حداقل آماری از اعداد و ارقام بدن که هی بدونیم مطالعه ای تحقیقی چیزی داشتن !
متاسفانه فقط میان اینجاو چشم و گوش بسته بدون هیچ منطقی فقط جبهه مخالف میگیرن و توهین میکنن ! اینجوریه که نمیشه !
در مورد این a9 star هم میتونم بگم که سامسونگ همیشه برای رقابت از نظر ظاهر یه سری میانرده داره
مثلا یادتونه سری C برای چین داد که پنل پشتیشون کپی آیفون 6 اس بود ؟
اینم الان ادامه همون رونده !
نه قصدش جلو زدن در تکنولوژی خاصیه نه ادعایی داشته ! فقط واسه مردم پر جمعیت چین که دنبال ظاهرن و 90% شرکتاشونم کپی برداری از آیفون دارن مثل هواوی جونشون !

mega08

اگه واقعا این باشه . گند زده به معنای واقعی. طراحیش فاجعس . شده مثه آیفون. 2تا دوربین مثه چشم وزق زده بیرون. سنسور اثر انگشتم ظاهرا بالا کار شده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)