حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعات جدید از عرضه‌ی نسخه‌ی کوچک (Mini) پرچمدار گلکسی اس 9 (Galaxy S9) می‌گویند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

درحالی که سال گذشته خبری از ارائه‌ی نسخه‌ی کوچک پرچمدار حال حاضر در بازار شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) به گوش نرسید، ممکن است ساسیت‌های عرضه‌ی محصول جدید این شرکت سال خوبی را برای طرفدارن گوشی های هوشمند کوچک رقم بزند. با ترنجی همراه باشید.

برخی منابع ناشناس اذعان داشتند که سامسونگ در حال کار بر روی نسخه‌ی Mini از گلکسی اس 9 (Galaxy S9) است که در مارس 2018 (اسفند 96) همزمان با معرفی نسخه‌ های اصلی، ارائه خواهد شد.

 

ظاهرا گلکسی اس 9 مینی (Galaxy S9 Mini) در صورت ارائه دارای صفحه‌ نمایش زیر 5 اینچ به همراه لبه های خمیده خواهد بود. همچنین اطلاعاتی در رابطه با نسبت صفحه نمایش آن ارائه نشده، اما اگر سامسونگ در نظر داشته باشد تا رویه‌ی حال حاضر از محصولات ارائه‌ی شده خود با نسبت صفحه نمایش 18.5:9 را در پیش بگیرد، باید انتظار یک پرچمدار کوچک را داشته باشیم.

 

در حال حاضر جزئیات دیگری در این باره منتشر نشده اما شایعه‌ی عرضه همزمان با گلکسی اس 9 و اس 9+ (+Galaxy S9, S9) نشان می‌دهد که ممکن است این محصول از مشخصات سخت‌افزاری مشابه‌ای بهره‌مند باشد. سامسونگ در طی سال‌های اخیر چند مدل اسمارت‌فون هوشمند کوچک عرضه کرده بود اما تمامی آن‌ها ظاهری فقط مشابه پرچمداران این شرکت را داشتند که امیدواریم استراتژی این شرکت با توجه به این شایعات تغییر کرده باشد.

 

نظر شما در رابطه با استراتژی شرکت‌ها در ارائه ی نسخه‌ی کوچک شده‌ی پرچمداران خود چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

خودش نیومده شایعات مینیش اومد خخخ

Peiman

زیر پنج اینچ کم حاشیه خیلیییی کوچک نمیشه؟؟؟؟؟؟؟

Sajad

میتونه طرفدارهای خاص خودشو داشته باشه. البته اگه سامسونگ از سخت افزار مشابه با پرچمدارش تو ورژن مینی استفاده کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)