حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس لایت لاکچری (S Lite Luxury) رسما برای بازار چین معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | سامسونگ

می دانیم سامسونگ در بازار چین روزهای خوبی را سپری نمی کنداما این دلیل نمی شود که دست از آن بکشد! یک هفته پیش بود که گلکسی اس 8 لایت قرمز و مشکی در رندرهای رسمی لو رفت و تقریبا از رونمایی چنین دستگاهی مطمئن شده بودیم. بزرگترین ایرادی که به آن گرفته می شداما نام گلکسی اس 8 لایت بود! اینکه وقتی گلکسی اس 8 از تیتر اخبار محو شده است و گلکسی اس 9 روی استیج می درخشد چرا دوباره چنین نامی؟ خب سامسونگ این نگرانی را برطرف کرده است و دستگاهی با نام گلکسی اس لایت لاکچری (S Lite Luxury) را رسما برای بازار چین معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس لایت لاکچری

گلکسی اس لایت لاکچری

گلکسی اس لایت لاکچری دقیقا همان دستگاهی است که به عنوان گلکسی اس 8 لایت لو رفته بود، از طراحی بگیرید تا مشخصات سخت افزاری. بازار چین جدیدا خیلی روی چیپست حساس نیستند و اگر شما اسنپدراگون 660 روی موبایل خود داشته باشید اما باقی دستگاه در کلاس پرچمدار ظاهر شود و قیمت ارزان تری داشته باشد، می تواند فروش بهتری را تجربه کند.

گلکسی اس لایت لاکچری با چیپست اسنپدراگون 660 با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که قابل ارتقا با کارت حافظه جانبی است ارایه می شود. دوربین ها این بار برای دوربین اصلی ارتقا در اندازه تصویر‌ (و نه لزوما در کیفیت) به 16 مگاپیکسل و دوربین سلفی دارای فوکوس خودکار 8 مگاپیکسلی به کار رود. با توجه به مشخصات لبه بالای دستگاه حدس حضور حسگر عنبیه چشم تایید می شود.

در حقیقت گلکسی اس لایت لاکچری می تواند عنوان اولین موبایل میان رده سامسونگ با نمایشگر دو لبه خمیده را نیز از آن خود کند. اندازه این نمایشگر 5.8 اینچ و برابر اندازه نمایشگر گلکسی اس 8 است و رزلوشن آن برابر FHD+ و کمتر از گلکسی اس 8 در نظر گرفته شده است. قاب پشتی نیز کاملا شبیه به گلکسی اس 8 شیشه ای و دو لبه خمیده است که متاسفانه عادت حسگر اثرانگشت در نقطه کرنر را از یاد نبرده است!

گلکسی اس لایت لاکچری

گلکسی اس لایت لاکچری

 

بلوتوث 5.0، اندروید 8.0 و باتری 3000 میلی آمپری و هندزفری AKG درون جعبه از دیگر مشخصات قابل ذکر گلکسی اس لایت لاکچری است. نظر شما درباره گلکسی اس لایت لاکچری چیست؟ هنوز اطلاعی درباره ارایه شدن در بازارهای دیگر در دست نیست.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

فکر کنم این اسم بیشتر برازنده اش باشه. از یک طرف لایته، چون چیپست میان رده داره، از طرف دیگه خوشگله و لبه اج هم که داره، پس میتونه لاکچری هم باشه. نهایتا میشه لایت لاکچری.

در مورد کلمه لاکچری ممکنه الان بیان ایراد بگیرن برخی از دوستان. میدونیم که این کلمه در کشورهای مختلف لاکشری و لاکژری تلفظ میشه و شاید در هیچ کجای دنیا لاکچری تلفظ نشه. اما فراموش نکنید که ما ایرانی هستیم. در زبان فارسی کلمات برای تلفظ ساده تر و به قولی ایرانی تر، به این شکل در میان. نمونه های فراوانی هست. مثلا تلویزیون، در حالی که ما میدونیم تلفظ صحیحش تله ویژن هست. مثلا رادیو که انگلیسی ها به این غلظت نمیگن رادیو، میگن رِی دییُ. دیگه این لاکچری هم این جوری باب شده. ولی دیگه خدایی لوکسوری نگید!

Mashallah_khan

لیاقت امسال تو و روماس و امیر گلکسی همین گوشیای خدا تومنی هست

دکتر رسول آریان

ماشالله خان دیدم کامنت هات رو توی سایت همسایه. اونجا هم مورد عنایت دوستان قرار گرفتی به اندازه کافی. لطفا جو اینجا رو بهم نزن.

کاری ندارم قیمت این گوشی می ارزه یا نه. ولی من خودم همیشه پرچمدار خریدم. معمولا زمانی هم خریدم که قیمتش معقول باشه. معمولا ۶ ماه بعد از عرضه (به جز نوت ۳). همه برای پولشون ارزش قائلن، مگر کسانی که ثروت باد آورده دارن.

Mashallah_khan

اگر سر‌به‌سایت همسایه بزنین و مشاهده کرده باشین میبینید تبدیل به باغوحش شده و خبراشم یکی از یکی دیگه چرت تر برای همین ترکش کردم اینجا حداقل کاربراش یه چیزایی حالیشونه و سایتشم به روزتره و خبرای به درد بخور تری میزاره

Mashallah_khan

خیلی باحاله گوشیای سامسونگ که اصلا ارزش خرید ندارن همشون از یک کنار حتی اپلم ارزش خرید بسیار بالاتری داره با اینکه شارژ بی سیم نداره بعد یه عدم ازش تعریف‌میکنن از این گوشی میان رده ای که از پرچمدار سونی گرونتره
وای حالا فرض‌کن برای همین ملت چه قدر صف میکشن که قسطی‌بخرن تو این مملکت ???
الان با ۱۰۰ دلار ارزونتر از این میشه وانپلاس ۶ خرید که به کل هیکل این بنجل شرف داره
چه خبره ۶۲۵ دلار؟‌ اسم لاکچریم روش گذاشته
سامسونگ؟ لاکچری؟ ??????

مقایسه ar ایفون با سامسونگ رو دیدم متوجه شدم این همه وقت اشتباه بود میگفتیم ایفون گرونه
خداییش ۱۵۰۰ دلارم کمشه با این وضعیت؛ گوشی ای که همه‌جوره سرتر از سامسونگه بعد یه عده نادان میگن فن سونیم. من طرفدار واقعیت ها هستم وقتی چنین بنجلی ۶۲۵ دلاره واقعا حیف وانپلاس ۶ نیست؟ یا اصلا xz1 سونی یا میت ۱۰
البته کمم نیستن اینایی که این گوشیو میخرن و ازشم تعریف میکنن باز حداقل وضعشون بهتر بشرای عجب الخلقه است که میرن a8plus میخرن با ۳۵۰۰ ?

دکتر رسول آریان

قیمت همه گوشی ها رفته بالا. خوبه که همین یکی دو هفته پیش آقای معراجی براتون لیست قیمت محصولات سونی رو گذاشت که همتون هم شاکی بودین از قیمت ها.

Mashallah_khan

این به اون در
چه ربطی داره همچین گوشی ای قیمتش ۶۲۵ دلاره؟ الان ایفون ۸ اپل از این ارزونتره و گوشیای سونی و هواویم همین طور یا ۱۰۰ دلار ارزونتر وانپلاس ۶
وقتی وانپلاس ۶‌از این گرونتر بود یا ایفونای اپل قیمتاشون بالاتر بود اونوقت میشه گفت حرفت درسته

Mashallah_khan

دوربینشم اشغال به تمام معناست در مقایسه با زنفون ۵ و می نوت ۳
بماند با اون رابط کاربری پر از باگ و هنگش که همه سایتا موقع بررسی همین اس ۹ گفتن هنگ میکنه و لگ میزنه؛ حالا فرض کن گوشی میان رده با ۴ گیگ رم با چنین uxیی فکر‌کنم بریک میشه موقع کار بعد این همم قیمتش اخرشم از پایین رده برندای دیگم کند تر؛ پرچمدارشم کندتره اینکه جای خود داره
( الان باز یه عده کارشناس میان ریپلای میکنن فیلم از میفرستیم از گوشیمون که هنگ نداره و … ?)
از صحفشم چیزی‌نگم بهتره فقط خیلی دوست دارم اونایی‌که اینو ۶۲۵ دلار بهش پول میدن رو ببینمشون چی مصرف میکنن؛ باید جنسشون خیلی ناب باشه

Mashallah_khan

و بازم اسرار به یک تصور غلط‌که من معززم و کلی تهمت دیگه

BeFair

نه خدایی چیزی نیست که من بخوام

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)