حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از سامسونگ SM-G8850 با دوربین دوگانه شبیه به آیفون X لو رفت، گلکسی آلفا جدید؟!

کمی درباره حدس زدن نام این دستگاه شک وجود دارد اما اگر کمی به عقب بازگردید می بینید به صورت کلی می توان گفت این گوشی سامسونگ با مدل SM-G8850 رنگ و بوی گلکسی آلفا را دارد، اما چرا؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا تصویری را که از سامسونگ SM-G8850 با دوربین دوگانه شبیه به آیفون X لو رفته است را کمی بررسی کنیم.

یک هفته پیش بود که گوشی سامسونگ با مدل SM-G8750 در بنچمارکی با چیپست اسنپدراگون 660 لو رفت. با توجه به چیپست و مدل عددی انتظار داشتیم که این دستگاه مرموز گلکسی اس 9 مینی با چیزی شبیه به آن باشد. حدس پربیراهی نیست و کاملا ممکن است که فقط قسمت نام آن شاید متفاوت باشد و سامسونگ بخواهد نام دیگری روی این دستگاه بنهد. امروز اما صبح، ابتدا دستگاهی با نام SM-G8850 لو رفت و حالا تصاویری از آن منتشر شده که دستگاهی عجیب و غریب با طراحی متفاوت از سامسونگ را شاهد هستیم. ابتدا اجازه بدهید درباره اینکه این دستگاه چه نام تجاری ای خواهد داشت یا به عبارت بهتر چه دیدی پست آن نهفته است صحبت کنیم.

گلکسی آلفا

گلکسی آلفا

مشخصات سخت افزاری لو رفته برای گوشی ناشناخته سامسونگ SM-G8850 عبارت است از اسنپدراگون 845، 4 یا 6گیگابایت حافظه رم، نمایشگر 5.8 اینچی سوپرامولد و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی که متاسفانه طراحی شبیه به آیفون X دارد. درباره این شباهت صحبت می کنیم اما در شایعه منتشر شده عنوان می شود که این مشخصات شاید برای گلکسی اس 9 مینی یا حتی گلکسی A8 جدید باشد. نظر شما چیست؟! مشخصا گلکسی اس 9 مینی نمی تواند مشخصات برابر با نسخه اصلی را داشته باشد به علاوه دوربین نسخه پلاس، این حدس از پایه اشتباه است. برخی آن را مربوط به گلکسی A8 جدید می دانند. هر چند ممکن است دستگاه مذکور به نوعی جانشین گلکسی A9 باشد که در برندینگ جدید عضوی از خانواده گلکسی A8 شود اما به حتما می دانید که تا کنون سابقه نداشته که سامسونگ چیپست پرچمدار را روی عضوی از خانواده گلکسی A قرار بدهد!

تنها خانواده هایی از موبایل های سامسونگ که چیپست پرچمدار روی آن ها قرار گرفته خانواده های گلکسی اس، گلکسی نوت و گلکسی … بله، درست است، گلکسی آلفا بوده اند! خب مشخصا این دستگاه نه گلکسی اس است نه گلکسی نوت‌، پس حدس ترنجی این است که دستگاه ناشناخته سامسونگ SM-G8850 گلکسی آلفا جدید باشد که احتمالا پسوند پلاس را نیز داشته باشد! اما چرا پلاس؟ خب مثل اینکه سامسونگ از جفت جفت موبایل دادن با نسخه های عادی و پلاس خوشش آمده و علاوه بر این، سامسونگ SM-G8750 را که از یاد نبرده اید! خب، منطقی به نظر می رسد که نام تجاری سامسونگ SM-G8850 گلکسی آلفا پلاس و نام تجاری سامسونگ SM-G8750 گلکسی آلفا (2018) باشد! نظر شما درباره نظر ترنجی چیست؟

گلکسی آلفا

گلکسی آلفا

گلکسی آلفا

گلکسی آلفا

البته که شاید سامسونگ به جای احیای برند گلکسی آلفا، یک برند جدید رونمایی کند و دسته بندی جدیدی را مدیریت کند اما به نظر ما ایده احیا برند محبوب گلکسی آلفا می تواند جسورانه تر باشد. اما درباره طراحی! حقیقا با دیدن این طراحی قاب پشتی ما ابتدا به یاد آیفون X به دلیل دوربین دوگانه عمودی و به یاد هوآوی پی 10 لایت به دلیل حسگر اثرانگشت مربعی (!) افتادیم! نه این طراحی اگر بخواهد روی دستگاهی در رده ارزشمند عرضه شود و دوربین دوگانه را روی دستگاهی جمع و جورتر ارایه کند، نمی تواند دید مثبتی را که سامسونگ با طراحی یکتای خود در چند سال اخیر کسب کرده، زنده نگاه دارد! پیش از به پایان بردن مطلب توجه کنید که دکمه بیکسبی نیز روی بدنه دیده می شود!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دو دستگاه مرموز چه مدل هایی باشند؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اه . چقدر زشته . سامسونگ نباید اصالت خودشو از بین ببره . حتی دوربین برآمده هم برای این دستگاه گذاشه،??

BeFair

با طراحی گوشی حال نکردم اصلا
مشخصاتش خوبه
تحلیل شما هم بیست!

Mahyar4581

امکان نداره همچین گوشی ای بزنه!‌ من که به شخصه اگر همچین گوشی ای بسازه سامسونگ دیگه هیچوقت نمیرم طرف سامسونگ!!

Saeed Mohammadipouya

چقدر زشت

3INA

نه سامسونگ تو اصالت داری
یعنی اینو بزنه میشه مثله برندای چینی

Saeed Mohammadipouya

اره اصالت سبزی فروشی

تحلیل خوبی بود. خسته نباشی.

hamid reza

اولین باری که این مدل طراحی دوربین رو دیدم آیمت تی ۶۲ بود وقتی آیفون ایکس معرفی شد فکر کردم آیمت گوشی داده بیرون ولی آیفون بود تو این مدل طرح دوربین آیفون اولین نبود زیاد رو این موضوع مانور ندین

abolfazlbt

زشته زشت.
واقعا برا سامسونگ متاسفم شرکتی مثه سامسونگ باید اصالته شو حفظ کنه

Mortazavi

عجب تحلیل بیستی، واقعا که لایک داری ترنجی.

جالب پشت این گوشی واقعا نامأنوس و زشتِ دقیقاً مثل جلوی پی20 که البته اون با مخفی کردن ناچ خوب میشه ولی این نععع

hamid reza

ولی من حاضرم گوشیم اینقدر زشت باشه اج نباشه سی پیو اسنپ ۸۴۵ باشه با باتری ۳۵۰۰ و صفحه نمایش ۲k سوپر امولد دوربین پرچمدار اس۹ حتما میخریدم خدا میدونه این صفحه اج چقدر دردسر گلس داره البته کلیر کوت هم میشه نصب کرد که اونم تو شهر ما نمایندگی نداره?

Alireza1995

واقعا این چیه دیگه سامسونگ هر چه رسید گوشی میده بیرون و از گوشی های دیگ اسکی میره
از ی برند سبزی فروش. این انتظار هم بیشتر نمیشه
ولی اونایی که گفتن دوربین زده بیرون
خوب سامسونگ همه گوشیاش اینطوری زده بیرون
یعنی خدایی سامسونگ نمیتونه دوربین رو برجسته کنه چون تخصصی نداره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)