حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 مینی با مدل سامسونگ SM-G8750 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

4 سال پیش بود، سال 2014 که آخرین نسخه مینی از خانواده گلکسی اس سامسونگ عرضه شد. گلکسی اس 5 مینی دستگاهی بود که جانشینی نداشت و تقریبا هر سال شایعه ای مبنی بر ارایه نسخه مینی پرچمدار سال سامسونگ منتشر می شود اما تا امسال هیچ خبری از آن نبوده است. امروز بنچمارکی عجیب با مدل SM-G8750 منتشر شده که احتمال می رود مربوط به گلکسی اس 9 مینی است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعه مربوط به گلکسی اس 9 مینی با مدل سامسونگ SM-G8750 را مرور کنیم.

گلکسی اس 9 مینی

گلکسی اس 9 مینی

بنچمارک که دوم آوریل یعنی دو روز پیش در GeekBench انجام شده مربوط به دستگاهی با مدل سامسونگ SM-G8750 است. مدل گلکسی اس 5 مینی سامسونگ SM-G800 بود و پس از آن گلکسی آلفا با مدل سامسونگ SM-G850 عرضه شد و گلکسی اس 5 اکتیو نیز مدل سامسونگ SM-G870 را داشته است. نمی توان لزوما گفت که مدل SM-G8750 یک نسخه مینی از پرچمدار است یا یک نسخه مستحکم ویژه از آن اما وقتی به مشخصات سخت افزاری نگاه می کنیم و می دانیم که مدل های سری گلکسی اکتیو سامسونگ مشخصات سخت افزاری کاملا شبیه به پرچمدار همان سال دارند، پس این دستگاه که مشخصات سخت افزاری کمتری دارد نمی تواند عضوی از سری اکتیو باشد.

تنها حدسی که باقی می ماند نسخه ای میان رده از یک پرچمدار است. اینکه سامسونگ پس از چهار سال سکوت در سری گلکسی اس مینی بخواهد عضوی در آن رونمایی کند شاید کمی سخت باشد به همین دلیل می توان احتمال رونمایی با برندی دیگر را نیز محتمل بود که البته قطعا در سری گلکسی A یعنی میان رده های لوکس نیست.

بسیار خوب، مشخصات گلکسی اس 9 مینی احتمالی با مدل عددی سامسونگ SM-G8750 عبارت است از چیپست اسنپدراگون 660، 4 گیگابایت حافظه رم و سیستم عامل اندروید 8 که می تواند برای یک یمان رده مشخصات خوبی باشد. متاسفانه درباره نمایشگر صحبتی نشده اما می توان حدس زد که اندازه 5 اینچ با حاشیه نمایشگر کم و نسبت تصویر 18:9 می تواند اندازه دلخواه موبایل های کوچک هوشمند را به کاربران علاقه مند ارایه کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه می تواند چه دسته بندی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حتی قبل از معرفی هم شایعات معرفی نسخه مینی اس ۹ منتشر شد . باید دید سامسونگ چه چیزی معرفی میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)