حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 5.1 (Nokia 5.1) با نمایشگر 18:9 و چیپست مدیاتک هلیو پی 18 (MediaTek Helio P18) رسما رونمایی شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | نوکیا

نوکیا 5.1 (Nokia 5.1) آخرین تفنگدار hmd بود که امروز در مسکو در کنار نوکیا 2.1 و نوکیا 3.1 رونمایی شد. مشخصا نوکیا هم در حال به روز کردن پایین رده های خود است تا در این بازار ترندی طور بتواند حرفی برای گفتن داشته باشد. نوکیا 5.1 (Nokia 5.1) با نمایشگر 18:9 و چیپست مدیاتک هلیو پی 18 (MediaTek Helio P18) رسما رونمایی شده و در ادامه در ترنجی با هم با آن آشنا خواهیم شد.

نوکیا 5.1

نوکیا 5.1

نوکیا 5.1 (Nokia 5.1) نسبت به دو دستگاه دیگر طراحی بهتری دارد. نمایشگری که 18:9 است و متفارن تر از نوکیا 3.1، بدنه آلومینیومی ساخته شده از آلومینیوم سری 6000 که برای پایین رده حدود 189 یورویی غنیمت است و دوربین های بهتر. بزرگترین نقطه ناخوشنودی و نا لزوما نقطه ضعف را می توان چیپست مدیاتک هلیو پی 18 (Helio P18) دانست که اگر با نمونه اسنپدراگون از شرکت کوالکام تعویض می شد می توانست در فروش نوکیا 5.1 تاثیر ویژه ای بگذارید.

نوکیا 5.1

نوکیا 5.1

نوکیا 5.1 در انتخاب های 3 و 32 یا 2 و 16 برای حافظه رم و حافظه داخلی موجود خواهد بود، نمایشگرش 5.5 اینچی به رزلوشن FHD+ است و باتری 2970 میلی آمپری اش امیدوارم است بتواند تا پایان روز همراه شما باشد. نوکیا 5.1 نیز همانند نوکیا 3.1 از اندروید 8 نسخه اندروید وان (Android One) بهره می برد و این به معنی آپدیت های سریع تر و امنیت یکپارچه تر توسط گوگل است.

دوربین اصلی نوکیا 5.1 رزلوشن 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است تا این دستگاه بتواند خاطرات شما را بهتر از دیگر نمونه های بازار در این رده قیمتی ثبت کند. به صورت کلی می توان گفت نوکیا 5.1 می تواند یک پایین رده خوب برای hmd باشد که لوکس تر از نوکیا 3.1 و خوش قیمت تر از نوکیا 6 2018 است!

نظر شما درباره نوکیا 5.1 چیست؟ می پسندیدش؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

این یکی هم مشخصات و قیمت خیلی خوبی داره فقط پردازندش می تونست کوالکام باشه که برای من جای سواله که در این صورت قیمتش چقدر فرق می کرد

علی شیخ زاده

شیوه نام گذاری hmd یه خورده جالب و متفاوته ?
انگار داره نسخه جدید نرم افزار معرفی میکنه

Rog_Pc_Gamer

سلام آقای ع ط ا یی اگر میشه پوشش بدین خیلی خبر جالبیه

The P20 Pro and LG V30 come close, even exceeding Samsung’s option in some regards. But the Galaxy Note 8 remains the best phone for power users overall so far in 2018.

مخصوصا برای بعضیا

Mortazavi

سينا خان اگه در حد پردازنده پي٢٠ سري xa1 باشه كه خوبه چون اوما از لحاظ باتري و سرعت عالي بودن و هييييچ هنگي نداشتند و قدرتي در حد ٦٢٥ اسنپدراگون داشتند

نميدونم چرا از هليو ها خوشتون نمياد ولي بنظر من سري هاي جديد هليو پي از سري ٤ اسنپ بهترن و هليو x30 هم از اسنپ٦٦٠ بهتره

Mortazavi

البته منظورم شارژدهي نسبت به اندازه باتري شون بود مثلا xa1 ultra با باتري زير ٢٨٠٠ و صفحه ٦ اينچي ١٦:٩ و پردازنده پي٢٠ ١٣ساعت وبگردي داشت

راستي دوست من ردمي نوت٤ با هليو x20 داره كه خيلييييييي از ردمي نوت٤ من با اسنپ٦٢٥ سريعتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)