حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 6 جدید (New Nokia 6) رسما برای بازار جهانی رونمایی شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | تماشا کنید، نوکیا

یک ماه پیش بود که نوکیا 6 جدید رسما برای بازار چین رونمایی شد. این دستگاه در لحظه عرضه به بازار جهانی راه پیدا نکرد و حالا در کنگره جهانی موبایل (MWC 2018) برای بازار جهانی رسما رونمایی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به نوکیا 6 جدید (New Nokia 6) داشته باشیم.

از نظر طراحی می توان گفت شباهت کلی با نسل پیشین، کم شدن حاشیه نمایشگر به مقدار کم و حذف حسگراثرانگشت از قاب جلویی و انتقال آن به قاب پشتی از مهم ترین تغییرات است. رنگ مشکی گویا یک نوار نارنجی رنگ و رنگ نقره ای یک نوار صورتی دور قاب فلزی دارد که به نظر خیلی همه پسند نباشد اما برخی کاربران آن را می پسندند.

به صورت کلی می توان گفت به جز تغییر در طراحی، همان 3 تغییر عمده آمده در تیتر مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه داشت. چیپست اسنپدراگون 630 به جای اسنپدراگون 430، 4 گیگابایت حافظه رم و حداقل 32 گیگابایت حافظه داخلی برای نوکیا 6 نسل دوم 230 دلاری واقعا خوب به نظر می رسد.

نوکیا 6 نسل دوم

نوکیا 6 نسل دوم

در بخش دوربین تغییری دیده نمی شود اما به لطف حالت Bothie شما می توانید همانند نوکیا 8 همزمان از دوربین اصلی و سلفی استفاده کنید. همچنین قابلیت ضبط صدای نوکیا OZO نیز همانند نوکیا 8 به نوکیا 6 جدید اضافه شده است که به لطف آن می توانید صدا را به شکل 360 درجه ضبط و پخش کنید.

نوکیا 6 جدید با اندروید 8 عرضه می شود.. نظر شما درباره نوکیا 6 جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

آخه new Nokia 6 هم شد اسم؟؟؟؟ نمیشه یه پسوند برای پرچمدارات و یه پسوند برای میان رده هات انتخاب کنی؟؟

علی شیخ زاده

بعضی وقتا یه پوشه تو کامپیوتر میسازی حوصله نداری اسمشو تغییر بدی میذاری همون نیو فولدر بمونه الان با این اسم نوکیا یاد نیوفولدر افتادم انگار حوصله نداشته یه اسم خوب انتخاب کنه ???

علی شیخ زاده

حداقل میذاشتی نوکیا ۶ ۲۰۱۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)