حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) دیده شد، ناچ عریض شبیه به آیفون X

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | شیائومی

فاصله زیادی تا 10 خرداد و رونمایی رسمی از شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) نداریم. همین پنج شنبه سه رونمایی مهم از شیائومی خواهیم داشت که شامل شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8)، می بند 3 (Mi Band 3) و رابط کاربری MIUI 10 می شود. حالا پیش از معرفی رسمی اولین نگاه رسمی طور را به شیائومی می 8 خواهیم داشت، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

شیائومی می 8

شیائومی می 8

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شیائومی می 8 (Xiaomi Mi 8) از پشت به سبب لبه های خمیده شبیه به شیائومی می 5 و می 6 است ولی دوربین دوگانه آن که فلاش هم در وسطش دو دوربین قرار گرفته شبیه به دوربین دوگانه آیفون X است. حسگر اثرانگشت دایره و وسط قاب شیشه قرار گرفته است. به نمایشگر می رسیم، جایی که بریدگی نمایشگر شیائومی می 8 همانطور که شایعه شده بود عریض تر از دیگر نمونه های اندرویدی و حدودا هم اندازه آیفون X است. دلیل را می توان اشتراک بین آیفون X و شیائومی می 8 دانست و آن اشتراک چیزی نیست جز سیستم تشخیص چهره سه بعدی که اپل به آن Face ID می گوید اما نام نمونه شیائومی هنوز مشخص نیست.

علاوه بر اینکه از سیستم تشخیص چهره 3 بعدی برای باز کردن قفل شیائومی می 8 استفاده می شود قابلیتی شبیه به Animoji آیفون X که همان اموجی های واقعیت مجازی (AR) هستند را نیز ارایه می کند. پس می توان تمرکز شیائومی برای رونمایی از MIUI 10 به صورت برجسته، معرفی این قابلیت هم باشد که به شدت شبیه به نمونه اپلی خود است!

فعلا اطلاعات جدیدی درباره شیائومی می 8 وجود ندارد اما قطعا تا پیش از معرفی یک دل سیر آن را زیارت خواهیم کرد! نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می 8 می تواند دستگاهی جذاب و رقیبی سرسخت باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

حتی والپیپرشم شبیه والپیپر آیفون ایکس !

Naranj

الکی این گوشی شلوغ کرد
اصلا جالب نیست.تو که حسگر۳ بعدی داری اثرانگشتت چیه دیگه.حتما مطمئن نیست

MohammadFarhaadi

اولا مگه بده دوتا رو داشته باشه تازه ملت اعتراض داشتن به عدم وجود فینگر پرینت در آیفون ده.دوما این گوشی فوق العادست از رو تجربه های قبلی میگم و با قیمت یه میان رده از خیلی پرچمدارا سرتره!جالبه من فکر نیکردم تو بعضی قسمتا از تکنولوژیهای قدیمی تر استفاده میکنه تا براش بصرفه ولی واقعا تو همه چی بهترین قطعات رو داره وتازه بعضی آپشنا رو هم مازاد بر بقیه پرچمدارا داره.

mTAAHAAm

وجود دوتاش تناقضی نداره
بنظر من نکته منفی در مورد این گوشی طراحی بیش از حد مقلدانه آن است

علی شیخ زاده

اتفاقا کارش بسیار هم درست بجا و مشتری پسنده واسه همه سلیقه ها کم نذاشته شاید من اثر انگشت بپسندم دیگری تشخصی چهره

بخدا دیگه حالم بهم خورد اینقدر کپی کردن دیدم. یکم خلاقیت ندارن از خودشون. شیائومی مثل برندهای Fake باز کار کرده. جدا عصبیم کرد!

Jahandar

اون حاشیۀ پایینش مسخره و زشت و بیهودس. ای کاش حالا که اینهمه از اپل تقلید کرده، اون پایین نمایشگرشم مثل اپل تا لبۀ بدنه میرسوند. شایدم از ترس شکایت اپل این یکیو گذاشته سر جاش بمونه ! یا شاید حذف اون حاشیه هزینه رو بیش از حد زیاد میکرده! در هر صورت آیفون ایکس همچنان بی رقیب ماند. ببینیم لنوو z5 و ویوو چه میکنند؟ ?

Naranj

حاشیه پایین قابل برداشتن نیست مگر اینکه:
اول باید پنل امولد انعطاف پذیر باشه تا پایین تا بخوره بسمت داخل
و دوم مین برد دوباره باید طراحی بشه که بسیار هزینه بردار هست و البته پیچیده
اپل اعلام کرد دو سال روی این طراحی کار میکرده

Soraygoular

چرا باید تا بشه؟ مگه حاشیه بالا رو به صورت لبه به لبه در نیاوردند؟ پس چرا پایین را این کار رو نمیکنند؟ البته برد را کاملا درست میگید به نظرم به جای تغییر برد میتونن با تغییرات توی باتری این مشکل را حل کنند یعنی ضخامت رو بیشتر کنن ولی خوب باتری را با همان حجم توی مساحت کمتری قرار بدند اینطوری فضای اون پایین خالی میشه و میتونن حاشیه را بردارند

Naranj

علتش در کنترلر پنل نمایش و چند قطعه دیگه هست که باید توی تا قرار بگیرند
بحثش فنی هست فقط خوندم

علی شیخ زاده

دوست عزیز علت تا خوردن پنل ایفون چیز دیگه ای بود

ahmad

mi apple ?????

Shiral

بعیده این پوستر تبلیغاتی درست باشه

علی شیخ زاده

من که شرط میبندم درسته

Mortazavi

چقدر شبيه آي ده

علی شیخ زاده

اونوقت این همه کپی اپل شکایت نمیکنه؟ حداقل بخاطر تشخیص چهره ک اگه این باشه دقیقا کپیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)