حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستنبد شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) رسما 10 خرداد رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

سهم شیائومی از بازار گجت های پوشیدنی هم اکنون مساوی با سهم اپل و برابر 18٪ است و این موضوع قطعا مدیون دستبندهای ارزان و پر قابلیت این شرکت است. به یاد بیاورید اسمارت بند سونی را که برای هیچ قابلیتی به جز شمردن گام های شما، حدودا 4 سال پیش قیمتی برابر 300 هزارتومان داشت اما با ورود می بند (Mi Band) شیائومی همه چیز تغییر کرد. دستبند می بند 2 با حسگر ضربان قلب، نمایشگر تک رنگ، اعلام نوتفیکیشن ها و عمر باتری افسانه ای یک ماهه خود در کنار قیمتی حدود 100 هزار تومان (پیش از گران شدن دلار) گزینه ای است که هر کاربری به آن توجه خواهد کرد. حالا قرار است این دستبند محبوب بازنشسته شود و دستنبد شیائومی می بند 3 (Xiaomi Mi Band 3) جای آن را بگیرد و این اتفاق به زودی همین آخر هفته در کنار شیائومی می 8 و MIUI 10 رخ خواهد داد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر بدانیم.

شیائومی می بند 3

شیائومی می بند 3

این پوستر رسمی شیائومی است که در توییتر آن ها منتشر شده و متن آن تاریخ 31 می برابر با 10 خرداد را برای رونمایی از دستبند شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) در کنار MIUI 10 ارایه شده است. خب ساده است، به ماه و بازتابش نگانه کنید و مچ دست عروسک شیائومی! مشخصا می بند 3 (Mi Band 3) بدون ذکر در کپشن قابل حدس بود. حدودا 3 هفته پیش بود که تیزر رسمی شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) منتشر شد اما در آن اطلاعات زیادی به جز یک تصویر ارایه نشد. آن جا خواندیم شیائومی می بند 3 شباهت زیادی با می بند 2 دارد و تنها تفاوت برجسته را در نبود دکمه سخت افزاری روی لبه پایین نمایشگر می توان دید. به همین دلیل منبع مطلب حدس می زد که شیائومی می بند 3 (Mi Band 3) از ژست های حرکت نیز پشتیبانی کند. انتظار می رود که شیائومی پشتیبانی از NFC را نیز به می بند 3 اضافه کند تا به این صورت راحت تر با موبایل شما ارتباط برقرار کند.

از دیگر مشخصات قابل پیشبینی پشتیبانی از گواهی IP67 است که در می بند 2 نیز وجود داشت. حسگر ضربان قلب، قابلیت پایش کیفیت خواب و شمارش تعداد قدم ها نیز از مواردی که نسل پیش انجام می داده است و انتظار می رود که نسل جدید هم آن ها را در کنار اعلام نوتیفیکشن ها موارد این چنینی داشته باشد.

شما چطور فکر می کنید؟ به نظر می رسد آخر هفته داغی برای طرفدارهای شیائومی در پیش داریم! دستبند می بند 3 (Mi Band 3) می تواند شما را به مصرف کننده بازار گجت های پوشیدنی تبدیل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خدا کنه زود بیاد و همون حدود 200 تومن باشه که بشه خرید

Peiman

بعید می‌دونم با این وضعیت دلار همون ۲۰۰ تومان باشه .

قطعا به خاطر قیمتش طالب زیاد داره. اما من کالایی که خیلی ارزان باشه و همه بتونن داشته باشن، زیاد برام جذاب نیس. مخصوصا اینکه با جنس چینی هم زیاد حال نمیکنم. درسته که هر چیزی گرون باشه قطعا خوب نیست، اما هر چقدر پول بدی، آش میخوری.

ساعت چینی ۵۰۰۰ تومنی توی سبد دست فروش ها هست، ساعت لوکس چندین میلیونی هم پشت ویترین فروشگاه های بالای شهر هست. خب قطعا یکی نیستن.

در کل من منتظر Gear S4 سامسونگ در مرداد یا شهریور امسال هستم.

ALiKiNG

اگه چیز خوب و ارزون رو ببینی ولی خیلیا داشته باشن ینی میگی نمیخری؟؟??
والا همه هم gear s4 و هم apple watch رو دوست دارن ولی پول دادن براش رو منطقی نمیدونن وقتی خرجای مهم تری دارن

دکتر رسول آریان

بستگی داره. چیزی که مربوط به ظاهر هست و قراره با اون در اجتماع تردد بشه، با آراستگی و شخصیت ظاهری فرد در ارتباطه.

میشه با دمپایی پلاستیکی هم رفت توی جامعه تردد کرد، اما پسندیده هست؟

بهتره که آدم اصلا این دستبند رو دستش نکنه تا اینکه بخواد یه دستبند دوزاری ببنده مچ دستش. به هر حال این نظر منه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)