حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 9 با 8 گیگابایت حافظه رم محتمل است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تنها شرکتی که می توان گفت طرفدار نسخه های حافظه داخلی آن بیشتر از دیگر برندهاست را می توان اپل دانست. هر چند شما نسخه های با حافظه داخلی بیشتر در موبایل های اندرویدی ببینید اما به دلیل وجود توانایی افزایش حافظه با کارت حافظه جانبی چنین هزینه ای برای حافظه داخلی بیشتر (که به دلیل سرعت بیشتر این حافظه به نسبت کارت حافظه جانبی کاملا ارزشش را دارد) نمی کنند. نه اشتباه نکنید، من به دلیل نوع کارم دوست دارم که موبایلم از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کند اما اینکه موبایلم خودش حافظه داخلی زیاد داشته باشد از جمله مواردی است که دوست دارم. امروز در شایعه ای شنیدیم که نسخه 256 گیگابایتی گلکسی نوت 9 محتمل است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این احتمال بیشتر صحبت کنیم.

نه، زیاد هیجان زده نشوید! این شایعه حافظه داخلی 256 گیگابایتی برای پرچمدارهای سامسونگ یک سالی هست که در حال دهان به دهان چرخیدن است اما نه، خیلی به شایعه آن توجه نکنید! حدودا 9 ماه پیش بود که گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه رویت شد و در کمال تعجب بله، گلکسی نوت 8 حافظه داخلی 256 گیگابایتی دارد! این موضوعی که من شخصا از یاد برده بودم و حالا با جستجوی سریع متوجه شدم که گلکسی نوت 8 مدل 256 گیگابایتی نیز تولید شده است. حتی شاید جالب تر باشد که بدانید گلکسی اس 9 نیز در نسخه 256 گیگابایتی هم در دسترس است پس این شایعه چه شایعه ای است؟! حداقل درباره حافظه داخلی 512 گیگابایتی صحبت می کردید که در گلکسی اس 9 محقق نشد!

حقیقتا اصل شایعه پیرامون حافظه رم 8 گیگابایتی گلکسی نوت 9 می چرخد که تا کنون در موبایل های سامسونگ استفاده از چنین حجم حافظه رم سابقه نداشته است هر چند چینی ها مدت زمانی است که از این میزان حافظه رم استفاده می کنند. تا کنون بنچمارک گلکسی نوت 9 با مدل SM-N960N و چیپست اگزینوس 9810 در کنار بنچمارک گلکسی نوت 9 با مدل N960U و چیپست اسنپدراگون 845 منتشر شده که هر دو به ما نسخه اندروید 8.1 را یادآور می شوند. می دانیم که سامسونگ برای ارایه اندروید پی (Android P) یا همان اندروید 9 با گلکسی نوت 9 باید مساعدتی از سوی گوگل داشته باشد، همانطور که دو سال پیش ال جی با ال جی وی 20 و سال گذشته سونی با اکسپریا ایکس زد 1 داشتند اما تصور کنید اگر گلکسی نوت 9 با اندروید 9 عرضه شود می توان از شباهت زیاد احتمالی این دستگاه با گلکسی اس 9 کمی چشم پوشید. شما چطور فکر می کنید؟ راستی، حافظه رم 8 گیگابایتی چقدر در ذهن شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

فكر نميكنم رم 8gbبذاره.البته اولين بار تو نوت٣ اينكار رو كرد و بر خلاف همه كه رم ٢ داشتن از رم ٣ استفاده كرد

دکتر رسول آریان

پارسال نوت ۸ یکی از تفاوت های بارزش با S8 پلاس، دوربین دوگانه بود. باید ببینیم امسال چه تفاوت بارزی رو میخوان بین نوت ۹ با S9 پلاس ایجاد کنن. شاید حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر.

من فقط دارم به قیمتش فکر میکنم که نوت ۹ با حافظه ۲۵۶ و رم ۸ چه قیمتی در ایران پیدا خواهد کرد!

قیمت اولیه ۱۰ میلیون
قیمت واقعی 6 میلیون ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)