حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه رویت شد

با نزدیک شدن به مراسم پرده‌برداری از پرچمدار جدید سامسونگ، شایعات درباره‌ی گلکسی نوت 8 لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و بعید نیست که مانند سال‌های پیشین تا قبل از معرفی رسمی بطور کامل مشخصات و بدنه آن لو برود. در ادامه همراه ترنجی باشید تا بیشتر به شما از شایعه‌ی جدید بگوییم.

اگر به تصویر زیر نگاهی بی‌اندازید احتمالا ابتدا نام گلکسی نوت 8 در بالای صفحه توجه شما را بیشتر از بقیه جلب می‌کند که البته قلم هوشمند S Pen هم در کنار آن خودنمایی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که این همان مدل 256 گیگابایتی است که در ذیل آن توضیحاتی درباره‌ی دیگر محصولاتی که قرار است با این گوشی هوشمند معرفی شوند، ارایه شده است.

با توجه به اینکه زبان نوشتار این برگه کره‌ای است، نمی‌توانیم به طور دقیق درباره‌ی محتویات آن صحبت کنیم و درک کنیم که چه چیزی را توضیح می‌دهد. البته می‌توان متوجه این موضوع شد که حرفی از مشخصات نوت 8 زده نشده و صرفا توضیحاتی دیگر درباره‌ی آن ارایه شده.

سامسونگ گلکسی نوت 8

به هر حال تنها دو روز دیگر به معرفی رسمی این دستگاه در شهر نیویورک مانده است و بی‌شک افراد زیادی بی‌صبرانه انتظار شروع آن را می‌کشند. سامسونگ این‌بار خود را بهتر آماده کرده است چرا که تجربه‌ی تلخ سال پیش با گلکسی نوت 7 را کاملا به یاد دارد و امیدوار است که بتواند با نسل جدید سری نوت خود موفقیت خوبی را در فروش کسب کند.

نوت 8 احتمالا شباهت زیادی را به اس 8 خواهد داشت چه از نظر مشخصات و چه از نظر ظاهر؛ بدنه‌ی فلزی همراه با شیشه، انحنای طرفین صفحه نمایش و …. این گوشی هوشمند مانند سال‌های پیشین در دو نسخه ارایه خواهد شد، اولی با پردازنده چهار هسته‌ای و 64 بیتی اسنپدراگون 835 که بیشتر بازار فروش آن آمریکا خواهد بود و دیگری هم با اکسینوس 8895.

از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می‌توان به صفحه نمایش 6.3 اینچی آن با رزولوشن QHD+ ازنوع سوپر امولد اشاره کرد. این دستگاه به حافظه‌ی رم 6 گیگابایتی و 128/256 فضای ذخیره سازی داخلی مجهز خواهد بود. به علاوه باتری آن هم ظرفیتی بیش از 3000 میلی آمپر را خواهد داشت که البته بایستی قابلیت شارژ سریع را هم به آن اضافه کرد.

نوت 8

دوربین دو گانه به همراه سنسور اثر انگشت که احتمالا در زیر آن تعبیه خواهد شد، پشت دستگاه را تشکیل می‌دهند. سیستم عامل آن نیز اندروید 7.1.1 نوقا خواهد بود. به تمام این‌ها بایستی قلم هوشمند S Pen را هم اضافه کرد که البته ممکن است سامسونگ این بار هم قابلیت جدیدی را برای آن در نظر گرفته باشد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیررضا صحرائی