حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس (Vivo NEX) در تصویری لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 13 دیدگاه | ویوو

کمتر از 24 ساعت پیش بود که ویوو نکس (Vivo NEX) با نمایشگر کاملا بدون حاشیه لو رفت. این دستگاه که قرار است نسخه تجاری ویوو اپکس (Vivo APEX) باشد امروز در تصویری دیده شده که نگاهی کلی به ما می دهد نسبت به آن چیزی که در 22 خرداد رسما رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این تصاویر و ببینیم باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم.

ویوو نکس

ویوو نکس

اولین سوالی که برای دوست ما پیش آمد این است که دوربین سلفی ویوو نکس (Vivo NEX) کجاست؟ خب باید بگوییم خوشبختانه دوربین سلفی آن در لبه پایین دستگاه قرار نگرفته و به صورت پاپ آپ (نه این بار واقعا این کلمه آنقدر منفور نخواهد بود!) از درون بدنه بیرون خواهد آمد. هر چند من علاقه ای به حضور قطعات مکانیکی این گونه ای در دستگاه ندارم چون در بلند مدت به مشکل می خورد اما به هر حال بهتر از این است که روی لبه پایین باشد.

حاشیه دستگاه کاملا در سه لبه کم به دستگاه چسبیده است ولی در لبه پایین شاهد کمی حاشیه تصویر هستیم. شما دوست دارید اگر موبایل تان قرار است حاشیه ای داشته باشد، روی لبه پایین آن باشد یا بالا؟

اما اگر درباره مشخصات ویوو نکس (Vivo NEX) بپرسید باید بگوییم باید ویوو اپکس اشتراکاتی وجود خواهد داشت. اسنپدراگون 845 و حافظه رم 8 گیگابایتی از مواردی است برای آن در نظر گرفته می شود. حسگر اثرانگشت اما بزرگ و یکپارچه با نمایشگر است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید ویوو نکس با این طراجی می تواند جذاب باشد؟ شما می پسندیدش؟ خوشبختانه جک 3.5 میلی متری صدا را هم در این تصویر شاهد هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

کاش اون حدود نیم سانت حاشیه پایین رو نداشت. اگر بخواد ۰.۵ الی ۱ سانت حاشیه پایین بذاره، خب میتونه دوربین سلفی رو توی اون فضا جا بده. دیگه چه نیازی به دوربین سلفی پنهان شونده داره. امیدوارم حاشیه پایینش با حاشیه بالاش برابر باشه، وگرنه ممکنه این مدل طراحی دوربین سلفی زیر سوال بره.

آقای عطا.یی منم استفاده از قطعات مکانیکی رو در موبایل ها زیاد دوست ندارم. چون در دراز مدت به مشکل میخوره. اما واقعا بعضی وقت ها راهی نیست. مگر اینکه دوربین سلفی هم بره زیر نمایشگر.

در ضمن باید با این قطعات مکانیکی کنار بیایم، چون در آینده ای نزدیک باید شاهد حضور لولاها در موبایل های تاشو باشیم.

Naranj

اگر یک موبایل باز شده رو ببینید میفهمید که هیچ جایی برای دوربین گذاشتن نداره.مخصوصا که جک و اسپیکر هم اونجاست.بخاطر برد گوشی و کنترلگر نمایشگر امکان حذف حاشیه پایین نیست.برای نیم سانت قیطریه رو اتیش نزنید

دکتر رسول آریان

آقای نارنج انگار شما گوشی شیائومی Mi Mix 2s رو ندیدی. ندیدی دوربین سلفی اون گذاشت؟ روی حاشیه پایین. پس اگر ویوو هم بخواد حاشیه پایین بذاره، میتونه مثل شیائومی، دوربین سلفی رو توی اون لبه پایین جا بده. خواهشا ندونسته حرف نزن. مرسی.

mTAAHAAm

بنظر من حذف حاشیه بالا به قیمت افزودن المنت مکانیکی ارزششو نداشت.من منطقی ترین حاشیه را در وی سی دیدم.
این کار نشون میده برخی شرکت ها دنبال کارهای هیجانی و تبلیغاتی هستند و دست برقضا موفق هم می شن ولی شرکتی مثل HTC باید برای بقا دست و پا بزنه.

علی شیخ زاده

این که مثل همون می میکس ۲ شده

raminkhan

کلا از بی حاشیه بودن گوشی لذت خاصی نمیبرم کلا برام فرقی نداره

mTAAHAAm

بله خیلی هم ضروری نیست.
کلا ی چیزی در حد میت ده یا وی سی یا اس9 و حتی پیکسل 2 ال کافیه.

raminkhan

اره دیگه بیشتر از این دیگه انگار یه شیشه خالی دستت گرفتی

Naranj

بده بجای گوشی 5 اینچی حاشیه دار یک گوشی 6.5 اینچ داشته باشی؟

mTAAHAAm

مسلماً چیزی که شما می گید بهتره.ولی به چه قیمتی؟کمی حاشیه بهتره یا دوربین سلفی جهنده؟

Naranj

خب این اولش هست بعدا دوربین میره زیر پنل
یکی از انتقاد هایی که کاربران می میکس2 داشتند جای نامناسب دوربین سلفی بود.بله فعلا جهنده بهتر هست از ناچ

Peiman

به نظرم عرضه این گوشی می‌تونه بقیه شرکتها رو هم به این سمت ببره . بر خلاف برخی از دوستان من از گوشی بی حاشیه خیلی لذت میبرم و تو تصویر بالا گوشی فوق العاده ای به نظر میرسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)