حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8) رسما ۱۰ خرداد رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

نه این رسمی است! هر چند شایعه زیادی پیرامون شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8) وجود نداشته اما حق مطلب با شایعات شیائومی می ۷ ادا شده است! بالاخره تاریخ رسمی معرفی شیائومی می ۸ (Xiaomi Mi 8) مشخص شد و پرچمدار ۲۰۱۸ آن ها تاریخ ۱۰ خرداد رسما رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

دعوتنامه شیائومی می ۸

دعوتنامه شیائومی می ۸

بله، اولین نمونه هایی که من درباره طبق روال پیش نرفتن نام گذاری موبایل ها به یاد دارم را می توان در دستگاه های سری N نوکیا دانست، جایی که عدد ۴ همیشه “نبود”! سپس نام گذاری ویندوز و جا انداختن عدد ۹، گلکسی نوت ۶ ای که آهش گلکسی نوت ۷ را خاکستر کرد (!) و بعدها آیفون ۹ ای که وجود نداشت. حالا این یک موضوع قابل هضم است و همانطور که قبلا گفتیم حالا تب، تبِ “سالگرد” گرفتن است، پس اینکه شیائومی می ۷ نامی حذف شود تا نام شیائومی می ۸ یادآور هشتمین سالگرد این شرکت موفق چینی باشد، خیلی راحت تر قابل پذیرش است.

بله، نام پرچمدار ۲۰۱۸ شیائومی را شیائومی می ۸ قرار خواهند داد و همانطور که قبلا در ترنجی خواندیم احتمالا این دستگاه با حسگر اثراگشت یکپارچه با نمایشگر و تشخیص چهره ۳ بعدی ارائه خواهد شد. همچین مشخصاتی مثل اسنپدراگون ۸۴۵ نیز کاملا قابل پیش بینی است.

همچنین شیائومی یک می ۸ را بین افرادی که پست آن ها را در شبکه اجتماعی چینی ویبو (Weibo) به اشتراک بگذارد، قرعه کشی خواهد کرد! نظر شما چیست؟ فکر می کنید دهم خرداد از بیست و هفت اردیبهشت و معرفی وان پلاس ۶ جذاب تر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
s.p.a.r.r.o.w

از دیگر مشخصاتش دارای صفحه نمایش 6 اینچی، شارژ وایرلس، قابلیت al camera و عرضه در دو نسخه 6 گیگ رم / 64 گیگ حافظه داخلی و 8 گیگ رم / 128 گیگ حافظه داخلی و و و از همه مهم تر قیمت وسوسه کننده 440 دلار برای مدل پایه هستش
.
.
من تاحالا گوشی شیامی دستم نگرفتم، کیفتش خوبه؟

MOOZEE

دوست عزیز بنده از مدل redmi 4x که جز مدل های ارزان قیمت شیائومی هست استفاده میکنم
کیفیت ساخت بالا
قیمت مناسب
ساپورت نرم افزاری عالی
رابط کاربری بدون هنگ که بعضاً در پرچمداران برندی مثل سامسونگ دیدم
اسم و برند مهم نیست مهم کیفیت ساخت و قیمت مناسب هست

دکتر رسول آریان

ما هم یه شیائومی Mi Max داریم در منزل. کیفیت صفحه نمایشش چنگی به دل نمیزنه. وقتی از زاویه نگاه میکنم، کیفیتش پایین میاد، مخصوصا زمانی که محیط یکم تاریک باشه توی اون فیلم یا کلیپ. دوربینش هم جالب نیست زیاد. با اینکه هر چند ماه هم آپدیت هایی میده، ولی همیشه یه طومار لیست میکنه از رفع مشکلات. همش در حال رفع باگه، اما همچنان این طومار هست توی آپدیت ها‌. انگار رفع باگش تمومی نداره هیچ وقت. البته پشتیبانی از محصولاتش برای آپدیت خوبه. باتری قوی و خوبی داره. این مدل با اینکه مودم ۵ گیگاهرتز هم داره و توی زاپیا با فرکانس ۵ گیگاهرتز میتونه فایل رد و بدل کنه، اما به مودم های ۵ گیگاهرتز وصل نمیشه. یعنی اصلا مودم های ۵ گیگاهرتز رو نمیبینه. فقط روی ۲.۴ گیگاهرتز وصل میشه.

البته لازم به ذکره که Mi Max یه میان رده تولید ۲۰۱۶ هست.

Amin

دوست عزیز؛
هنگ؟؟؟؟؟!
هنگ تو رابط کاربری سامسونگ؟!
خیلی خوبید شماها واقعا.
دمتون گرم.

دکتر رسول آریان

احتمالا منظورش از هنگ در پرچمدار سامسونگ گوشی های ۵ سال پیش هست.
شرط میبندم تا حالا با نوت ۸ یا S9 کار نکرده.
هنگ آخه؟؟؟ تازه اونهایی که ضد سامسونگ هم هستن میگن لگ. هنگ یعنی فریز شدن که ما ندیدیم. مگه ویندوزه XP هنگ کنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)