حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کد داخلی توسعه گلکسی اس 10 لو رفت: فراتر (Beyond)

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

میانه های بهار برای صحبت کردن درباره پرچمداری که اواخر زمستان عرضه می شود خیلی زود است اما خب به هر حال پیرامون آن شایعاتی جذاب وجود دارد که این یکی از آن ها نیست! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره کد نام توسعه گلکسی اس ۱۰ بیشتر صحبت کنیم.

سامسونگ و خیلی از شرکت های دیگر علاقه دارند تا برای پروژه های بزرگ خود نام ویژه ای انتخاب کنند. این علاقه تا حدی است که خواسته یا ناخواسته برای طرفداران آن برندها نیز معنی و ویژه ای به همراه دارد. امروز در شایعه ای کد نام پروژه گلکسی اس ۱۰ یا هر نام دیگری که برای پرچمدار سال ۲۰۱۹ سامسونگ انتخاب شود، منتشر شده که می تواند جالب باشد.

کد نام پروژه گلکسی اس ۹ را رویا (Dream) قرار داده بودند، پیش از معرفی می توانستیم موارد رویایی زیادی برای آن متصور شویم که تنها یک مورد واقعا رویایی در آن ارائه شد که آن چیزی جز دیافراگم دوگانه نبود. حالا نام پروژه گلکسی اس ۱۰ (Galaxy S10) را “فراتر” یا همان Beyond قرار داده اند.

قطعا گلکسی اس ۱۰ دستگاه راهبردی و مهمی برای سامسونگ است اما فراتر از چه؟ در چه زمینه هایی؟ شاید حاشیه کمتر، دوربین بهتر و امنیت قوی تر، شاید حتی 5G!

نظر شما چیست؟ چه چیزی را برای گلکسی اس ۱۰ متصور می‌شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

آقای عطایی نمیدونم چرا همیشه انقد با تمسخر و گوشه کنایه در مورد سامسونگ حرف میرنین ؟! واقعا نمیدونم چرا ؟ چه هیزم تری به شما فروخته ؟

Note_kayhan

خوب قسمت رویایی رو اومدی اقا سینا چون همین فرق اندک بین پرچمدارا مث اس8و9 و ایفن 7و8 فروش رو کم نکنه دیگه شرکتها میل به پیشرفتشون کم میشه و همین کم شدن فروش نسبت به قبل باعث پیشرفت و تلاش بیشتر اونا میشه

mTAAHAAm

آقا خواهشا در مورد کتابخوان مطلب بذارید .ممنون

Peiman

ما هنوز تصویر درستی از نوت ۹ نداریم ک شایعات اس ۱۰ شروع شد?

mTAAHAAm

آمازون و فیدیبوک
هم این که اینجا سایت تکنولوژی هست.
هم اینکه کتابخوان نسبت به موبایل و تبلت گجت مفیدتریه
و حقیقتا با افزایش شکفت آور قیمت موبایل و قیمت پایین تر کتاب شاید ی توفیق اجباری حاصل شده باشه تا از این طریق سرانه مطالعه کتاب کشور کمی بالاتر بره.

mTAAHAAm

قیمت پایین تر کتابخوان.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)