حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 4 (Gear S4) با کد Galileo و قابلیت اتصال LTE در دست توسعه است

مدتی بود که اکثر شرکت های اندرویدی به تولید ساعت های هوشمند می پرداختند اما حالا تعداد آن ها خیلی کم و همان ها هم کم مدل شده اند! سامسونگ با ارایه طراحی جدید در گیر اس 2 و آن لبه چرخان واقعا ما را غافلگیر کرد و این یکی از منحصر به فردترین طراحی هایی بود که پس از گلکسی اس 6 اج از سامسونگ دیده بودیم. سال گذشته گیر اسپرت ارایه شد و برخی فکر کردند شاید سامسونگ دیگر نخواهد خانواده گیر اس (Gear S) را که خانواده پرچمدار ساعت های هوشمند این شرکت است را توسعه دهد اما حالا می بینمی که شایعات درباره ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 4 (Gear S4) با کد Galileo و قابلیت اتصال LTE به گوش می رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به این شایعه داشته باشیم.

هم اکنون که با شما صحبت می کنیم هنوز اطلاعات زیادی درباره ساعت هوشمند سامسونگ گیر اس 4 (Gear S4) در دسترس نیست اما اینقدر می دانیم که کد توسعه آن Galileo است و مدل عددی آن SM-R800 خواهد بود. گفته می شود این ساعت هوشمند قابلیت اتصال مستقل به شبکه LTE یا همان نسل چهارم مخابراتی را دارد که موضوع جدیدی نیست و ساعت های قدیمی تر سامسونگ نیز این قابلیت را داشته اند.

تقریبا یک ماه پیش بود که در ترنجی خوانیدم گیر اس 4 (Gear S4) با مدل عددی SM-R800 در دست توسعه است و از پیشرفت های مورد انتظار در جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ می توان به پیشرفت در زمینه پایش بهتر فعالیت های ورزشی و عمق خواب است. حدس دور از انتظاری نیست که حسگر فشار خون به کار رفته در گلکسی اس 9 در گیر اس 4 نیز دیده شود! نظر شما چیست؟ درباره زمان معرفی ساعت هوشمند گیر اس 4 سامسونگ در دست نیست اما چارک پایانی سال 2018 حدسی است که سم موبایل میزند و ما اما می گوییم شاید همزمان با گلکسی نوت 9 شاهد معرفی این ساعت باشیم! شما چطور فکر می کنید؟ اصلا منتظر معرفی این ساعت هستید!؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

من واقعا منتظرش هستم و امیدوارم امکاناتش جذاب باشه و قیمتش در ایران معقول.

امیدوارم شهریور معرفی بشه ?

Peiman

با وضعیت موجود و همچین اتفاقاتی که قراره در آینده بیفته انتظار قیمت معقول تو ایران نداشته باش

BeFair

امیدوارم یه چیز جدید اضافه کنه
مثلا 50 متر زیر آب با مکالمه، مثل اپل واچ نه مثل گیر اسپرت که مکالمه نداشت اما تا عمق 50 متری میرفت پایین

mahziyar

اومدم ی نکته بگم فقط بهت خخخخخ
چطوری زیر اب میشه مکالمه کرد در عمق 50 متر سهله عمق 1متری رو بگو؟؟؟؟؟؟؟

دکتر رسول آریان

خخخ ایول
راست میگه خب
مگه زیر آب میشه تلفن جواب داد

البته منظور ایشان مشکل Gear Sport بود که اسپیکر نداشت.

ولی دیگه خدایی مکالمه زیر آب؟ ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)