حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل گلکسی نوت 9 برای بازار چین لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات

تا کنون مواردی درباره گلکسی نوت 9 را در ترنجی با هم خوانده ایم. حدودا دو ماه پیش بود که اولین بنچمارک گلکسی نوت 9 لو رفت و طبق انتظار در آن تایید شد که این دستگاه نمایشگر عریض 18.5:9 دارد. پس از آن یک بنچمارک دیگر منتشر شد که در آن بخشی از مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 9 مشخص بود. حالا اما در یک تاییدیه که برای بازار چین است، مدل عددی گلکسی نوت 9 برای بازار چین مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این موضوع را با هم بررسی کنیم.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب شاهد هستید، دو دستگاه با مدل های SM-N9600 و SM-N9608 را شاهد هستیم که مربوط به گلکسی نوت 9 است و از وزارت صنایع و فناوری چین تاییدیه مخابراتی گرفته اند. پیش از این نیز برای خیلی از موبایل های سری گلکسی نوت دقیقا همان سبک مدل ها دیده شده است. موبایل سامسونگ برای بازار جهانی عموما 3 رقمی هستند اما در چین عموما این مدل ها 4 رقمی خواهند بود و دلیل مشخص نیست که چرا 4 رقم! هر چند چون از نظر برخی مشخصات با مدل جهانی متفاوت است، مدل کلی باید متفاوت باشد.

همچنین عموما مدل های مخصوص بازار چین به صورت پیش فرض دو سیم کارت هستند. اطلاعات بیشتری به صورت مشخص از این سند افشاشده استخراج نمی شود ولی از پیش می دانیم که چیپست گلکسی نوت 9 یا اگزینوس 9810 و یا اسنپدراگون 845 خواهد بود که این دقیقا همانند گلکسی اس 9 است و حافظه رم 6 گیگابایتی آن با گلکسی اس 9 پلاس مشترک است که احتمالا در بخش دوربین نیز با این نسخه نمایشگر بزرگ اشتراکاتی وجود داشته باشد.

گلکسی نوت 9 جایی اواسط شهریور رونمایی خواهد شد که همزمان با آیفون های 2018 اپل و احتمالا موبایل 4K OLED سونی، ال جی وی 40 و پیکسل 3 و میت 30 نیز با چند هفته یا حتی چند ماه تاخیر می توانند معرفی شوند. نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی نوت 9 بتواند با موبایل هایی که نام آن ها ذکر شد، رقابت خوبی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اطلاعات زیادی لو نمیره هنوز
وسطای تابستون شایعاتش می چسبه

mosayebso

توی ویبو گویا افرادی با نوت ۹ کار کردن و میگن طراحی زیباتر شده و حسگر اثر انگشت هم زیر نمایشگر رفته
نوت ۹ گوشی خوبی بنظر میاد و با اندرویید ۸.۱ هم در حال تست هست(بنابراین رابط کاربریش هم تغییراتی رو به خودش میبینه)

HiKa

به نظر من سری نوت سامسونگ گوشی های کامل و خاصی هستند که جدیدا هم طرفداران زیادی پیدا کردن.
و از طرفی هم چون رقیب مستقیم ندارن، فقط با نمونه جدید جایگزین میشن.
پارسال نوت 8 جزو بهترین اندرویدی ها بود و به نظر من بهترین اندرویدی 2017 بود. ببینیم امسال با وجود پرچمدار سونی در بازار جهانی (که احتمالا بهبود های زیادی در دوربین و صفحه نمایش خواهد داشت) و پرچمدار های جدید اپل، چجوری عمل میکنه.
ولی شخصا به نوت 9 خیلی امیدوارم که میتونم حدس بزنم باز قراره بهترین اندرویدی سال بشه.

mosayebso

کاملا درسته
سامسونگ روی سری نوت وقت بیشتری میزاره(اگر نوت ۷ رو فاکتور بگیریم که اون هم مشکل از کمپانی هایی بود که باطری رو پک میکردن) سری نوت فوق العاده ترین سری گوشی های سامسونگه البته تا قبل از سری ایکس که قراره سال ۲۰۱۹ به همراه نسل پنجم خودشو نشون بده)
در مورد سونی هم سونی تا وقتی که گوشی ۱۲ میلیمتری و ۲۵۰ گرمی برای صفحه ۵.۷ اینچ میزنه هر سخت افزاری با هر قدرتی هم بزنه نمیتونه نظر کاربرا رو برای خریدش به خودش جلب کنه

Peiman

اگر واقعا حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش باشه که عالی میشه . تغییر در طراحی و رابط کاربری هم خیلی خبر خوبیه . اگر شایعات درست باشند پس باید انتظار نوت ۹ با تغییر بیشتر از اون چیزی که انتظار داریم ،داشته باشیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)