حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین بنچمارک گلکسی نوت 9 لو رفت، تایید انتظارات!

نوشته

6 سال قبل | 9 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

چند روزی است که گلکسی اس 9 و اس 9+ رسما معرفی شدند و حالا کم کم بازار شایعات خیز خود را برای مدل بعدی برمی دارند! گلکسی نوت 9 پرچمدار نیمه دوم سال 2018 سامسونگ است که همه می دانیم شهریور باید منتظر عرضه رسمی آن باشیم و در کنار دستگاه های دیگر نمایشگاه IFA 2018 شهریوری داغ تر از مرداد برای ما رقم بزنند! امروز اولین بنچارک گلکسی نوت 9 لو رفت و مواردی که انتظار داشتیم را تایید کرد! در ادامه با ترنجی همراه باشید درباره این شایعه بیشتر صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی نوت 9

بنچمارک گلکسی نوت 9

بنچمارک HTML5Test یکی از بنچمارک هایی است که برای عملکرد وبگردی یک موبایل و مرورگر آن انجام می شود. در تصویر بالا می بینید دستگاهی با مدل MS-N960U و مرورگر سامسونگ نسخه 8.0 تست شده است که امتیاز 522 را از 555 امتیاز ممکن کسب کرده است! ضمن این امیدواریم مقیاس سنجش این بنچمارک به زودی به روز شود (!) به نظر می رسد عملکرد گلکسی نوت 9 خیلی خوب است. برای مقایسه می توانید امتیاز 488 گلکسی نوت 8 و امتیاز 517 گلکسی اس 9 را ببینید:

اما چه اطلاعاتی درباره سخت افزار گلکسی نوت 9 از این بنچمارک استخراج می شود؟ اول اینکه مدل عددی گلکسی نوت 9 همان چیزی است که حدس می زدیم: سامسونگ SM-N960 و اینکه چرا آخر مدل عبارت U دیده می شود به برداشت Sammobile مربوط به مدل ایالات متحده امریکا می شود. این یعنی دستگاه مورد تست با چیپست اسنپدراگون 845 بررسی شده است. همچنین نسبت تصویر نمایشگر نیز 18.5:9 است که در پرچمدارهای اخیر سامسونگ (از گلکسی اس 8 به این سو) قابل انتظار است.

مورد دیگری که می توان متوجه شد نسخه سیستم عامل گلکسی نوت 9 است که اندروید 8 ذکر شده اما می توان انتظار داشت که نسخه نهایی با اندروید 8.1 عرضه شود!

نظر شما چیست؟ هر چند اطلاعات زیادی درباره گلکسی نوت 9 وجود ندارد اما فکر می کنید چطور دستگاهی باشد و چه انتظاراتی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ببخشید، پیشوند اسم مدل اصلاح بشه
نوشته شده MS

اما انتظارات خاصی نمیشه ازش داشت چون نوت 9 قطعا با همین چیپست های 845 و 9810 ارائه میشه. همچنان دوربین دوگانه داره. قابلیت های S9 هم بهش اضافه میشه. بیکسبی 2 داره. بعید میدونم بخواد از زائده صفحه نمایش آیفون ایکس تقلید کنه. همچنان لبه های اج خودش رو داره. شاید دوباره باتری رو به 3500 برگردونه. احتمالا اگر سیاست های کمپانی علاقه داشته باشه، سنسور اثر انگشت رو بیاره توی صفحه. احتمالا همین HDR سونی رو میاره توی 4K. احتمالا سوپر اسلوموشن رو مثل سونی به FHD میاره، اما با همون مدت زمان 6 ثانیه ای. حتی اگر محدودیت های سخت افزاری اجازه بده، مدت زمان رو از 6 ثانیه به 12 ثانیه برسونه. همچنین اگر در آینده ایراد یا مشکلی در مورد S9 و S9 پلاس گزارش داده بشه، سعی میکنه توی نوت 9 رفعش کنه.

به طور کلی نوت 9 رو خیلی متفاوت از S9 پلاس نمیبینم. شاید به تعبیری بشه گفت، نوت 9 همون S9 پلاس باشه، به همراه یک S-Pen.

Pouya

موافقم نوت همیشه ارتقا یافته ی اس بوده با بهبود های همیشگی و اس پن ولی به نظرم بهتره نوت با نوت قبل مقایسه شه اس با اس قبلی گرچه سال قبل تفاوت نوت 8 و اس 8 پلاس بیشتر از اون چیزی بود که فک میکردم دوربین دوگانه دو گیگ رم بیشتر توقعشو نداشتم ولی در کل فک میکنم ارزش خرید سری اس نسبت به قیمت بیشتره ولی توی فبلت ها کلا از نظر من نوت بهترین فبلته معمولا (البته از نظر من)

دکتر رسول آریان

راستش چون قیمت نوت ها معمولا بالاتره، با این وضع دلار، خیلی سخت میشه رفت طرفش. از طرفی هر سال سری S داره نزدیک و نزدیکتر میشه به سری نوت.
حداقل اینچ صفحه اشون رسیده به 0.1 اینچ. با توجه به ترس سامسونگ از تکرار خاطره بد نوت 7، اومد باطری نوت 8 رو با آمپر کمتر ساخت و این موجب شد که عمر باتری کم بشه. الان S8 پلاس و S9 پلاس با 3500 میلی آمپر، باطری بهتری نسبت به نوت 8 با 3300 میلی آمپر دارن. دیگه سری نوت اون تمایزات خیلی ویژه نسبت به سری S رو ندارن. فقط تنها مشکلم اینه که اگر از سری نوت به سری S برم، با نبود قلمش چکار کنم. چون منوی های قلمش واقعا کاربردی هستن.

Pouya

اره قلمش واقعا خیلی کاربردیه هر چند از مخالفای سام زیاد میشنوم که به درد نمیخوره و همون اسه با یه قلم کاربرد خاصی نداره من چون با اندازه بزرگ کنار نمیام یعنی خوش دست نباشه نمیتونم کنار بیام از اولشم سری اس میخریدم وگرنه در خوب بودن اس پن شک ندارم

mega08

قبلا ی سایتی خوندم قراره پردازنده ی تغییراتی داشته باشه و ی پردازنده ی هوش مصنوعی هم به اون اضاقه بشه. نمیدونم در چ حد درسته

علی شیخ زاده

یا علی گفتیم و شایعات شروع شد

توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد سنسور اثر انگشت در گوشی جدید ویوو

حسگر اثر انگشت در گوشی ویوو ایکس 20 پلاس UD به‌صورت اریب زیر نمایشگر اولد گوشی قرار گرفته و از نوع تصویری است. این بدین معنی است که این حسگر همانند دوربین از شیارهای روی انگشت کاربر، تصویری تهیه می‌کند و آن را با نمونه‌ی ذخیره‌شده در گوشی تطبیق می‌دهد تا هویت کاربر را شناسایی کند. اما نکته‌ی جالب این است که نمایشگر اولد گوشی جدید ویوو نیمه‌شفاف است و همین نیمه‌شفاف بودن به حسگر اثر انگشت اجازه می‌دهد از پشت نمایشگر انگشت کاربر را مشاهده کند. نور ساطع‌شده از نمایشگر که باعث روشن شدن انگشت می‌شود، یکی دیگر از عواملی است که به دیدن انگشت کاربر و تصویربرداری از اثر انگشت وی کمک می‌کند. جالب‌تر اینکه اگر نمایشگر گوشی خاموش باشد، با کمی دقت می‌توان حسگر اثر انگشت را مشاهده کرد. با توجه به نیمه‌شفاف بودن تمامی سطح نمایشگر، باقی قسمت‌های پشت نمایشگر با پوششی به رنگ مشکی پوشانده شده‌اند تا اجزای داخلی گوشی از پشت نمایشگر دیده نشوند. وجود خط و خش روی نمایشگر تأثیر چندانی بر کارکرد این حسگر ندارد. اما با توجه به اینکه حسگر اثر انگشت مستقیما به نمایشگر متصل شده است، شکستن نمایشگر به معنی پایان کار گوشی خواهد بود؛ پس دارندگان گوشی باید مراقب این مسئله باشند.

لینک ویدیو در یوتیوب:
http://youtube.com/watch?v=Jy7pdQRTRpQ

منبع: همسایه

Peiman

بابا هنوز s9 عرضه نشده ???

Mortazavi

احتمالاً همین اس۹پلاس هست با طراحی مستطیل طور تر و احتمالاً قطر کمی بیشتر و البته قلم دوستداشتنی است پن پیشرفته تر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)