حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ایکس (Nokia X) پیش از معرفی کاملا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شایعات، نوکیا

می دانیم که شرکت HMD سری نوکیا ایکس (Nokia X) را 7 اردیبهشت رونمایی می کند و خب امروز هفتم اردیبهشت است! تصاویری از فراهم سازی میدان Mercedes Me Square بژینگ برای مراسم یک هفته ای ویژه نوکیا برای عرضه این دستگاه منتشر شده است که شما می تواند در آن نوکیا ایکس (Nokia X) را ببینید! بله، شما به تصویر واقعی از نوکیا X نگاه می کنید و تنها دلیل اینکه در نگاه اول آن را با هوآوی پی 20 می توان تمایز داد، تفاوت لوگو زیر نمایشگر است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این دستگاه را بیشتر ببینیم.

نوکیا ایکس (Nokia X)

نوکیا ایکس (Nokia X)

این نوکیا ایکس است و همانطور که می بینید، حاشیه آن کم، بریدگی نمایشگر دارد و هیچ موضوع خاص به نویایی به جز لوگو آن در آن دیده نمی شود! گوشه های نمایشگر گرد است و نسبت تصویر 19:9 یک نمایشگر بسیار کشیده برای آن رقم زده است که عادت موبایل ها جدید این روزهاست. بدین ترتیب هر چند به دلیل شارژر 10 واتی لو رفته به نظر می رسید نوکیا ایکس (Nokia X) دستگاه های پایین رده یا میان رده نوکیا باشند اما حالا می بینیم که میان رده لوکس برازنده این دستگاه خواهد بود.

نوکیا ایکس (Nokia X)

نوکیا ایکس (Nokia X)

و این نمای پشتی نوکیا ایکس (Nokia X) است، جایی که تفاوت بیشتری را شاهد هستیم. دوربین دوگانه با فلاش LED دو رنگه و زیر آن ها حسگر اثرانگشتی که دایره وار بالای لوگوی نوکیا قرار گرفته است. از تصویر اصلی مطلب می توانید ببینید که جک 3.5 میلی متری هدفون روی لبه بالایی قرار گرفته است و باقی زوایا را از گالری تصویر زیر می توانید مشاهده کنید:

پیش از مشخصاتی را برای نوکیا ایکس 6 2018 در ترنجی خواندیم. شاید تا به اینجا کمی گیج شده باشید اما باید بگویم که نوکیا ایکس 6 و نوکیا ایکس احتملا دو نام برای یک دستگاه است که هنوز مشخص نیست دقیقا نام رسمی چه چیزی خواهد بود اما گویا در این مراسم یک موبایل معرفی می شود که ما در حال دیدن تصاویر آن و خواندن شایعات مشخصات سخت افزاری که پیشتر برای آن لو رفته بود، هستیم:

نوکیا ایکس 2018 نمایشگری با حاشیه کم و نسبت تصویر 19:9 دارد که از این نظر شبیه به نوکیا 7 پلاس خواهد بود با این تفاوت که نمایشگر آن 0.2 اینچ کوچکتر در نظر گرفته شده است و در اندازه 5.8 اینچی است.

دوربین اصلی نوکیا ایکس 6 جدید دوگانه و به صورت عمودی بوده که با لنزهای شرکت زایس تجهیز شده است. این دستگاه دارای 2 نسخه در قیمت های 250 و 285 دلار خواهد بود. علاوه بر تفاوت حافظه رم که 6 گیگابایت برای مدل گران تر و 4 گیگابایت برای مدل ارزان تر است، مدل 4 گیگابایتی با چیپست متفاوت هلیو پی 60 (Helio P60) تجهیز می شود اما نسخه 6 گیگابایتی اسنپدارگون 636 خواهد داشت که قطعا برای 35 دلار مدل 6 گیگابایتی بهتر خواهد بود. هر دو مدل با اندروید 8 عرضه خواهند شد.

شما درباره نوکیا ایکس 2018 چطور فکر می کنید؟ آیا این طراحی مشابه دیگر تولیدکننده برازنده برند نوکیایی است که ما میشناختیم؟ انتظار می رود در ساعات آتی این دستگاه به صورت رسمی معرقی شد و پیش از به پایان بردن مطلب بد نیست بدانید که گفته می شود تصویر پس زمینه ای که در تصاویر بالاتر دیدید و در ادامه فایل کم حجم شده آن را خواهید دید، توسط نوکیا ایکس ثبت شده است:

نمونه دوربین نوکیا ایکس 2018

نمونه دوربین نوکیا ایکس 2018

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

انتظار نداشتم
هوآوی این طراحی رو سریع تر ارایه کرد و حالا این گوشی خیلی شبیه هوآوی پی 20 هست از جلو

Quality

چه ربطی داره آخه 😐
اصلا چه طراحی خاصی داره این گوشی که کپی بحساب بیاد؟ یک طراحی خیلی معمولی و عادی داره و کپی هیج گوشی به حساب نمیاد

Peiman

یعنی اگه اون جلو نمی‌زد نوکیا من فکر میکردم Nova 3e . مو نمیزنه لامصب . طراحی پشتشم به عنوان میان ده بد نیست . احتمالا رو دوربین هم مانور میده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)