حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل نوکیا ایکس جدید (Nokia X) لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، نوکیا

نردیک به دو هفته پیش بود که نوکیا ایکس (Nokia X) پیش از معرفی کاملا لو رفت. پس از شایعه ابتدایی تاریخ رسمی معرفی نوکیا ایکس جدید که تاریخ 7 اردیبهشت را به ما نشان می داد، دیدیم که نوکیا ایکس (Nokia X) تاریخ 26 اردیبهشت رسما معرفی می شود. حالا این دستگاه در سازمان TENAA چین لو رفته که اطلاعات کاملی از آن را خواهیم داشت، همچنین تصاویری از آن را نیز خواهیم دید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مشخصات کامل نوکیا ایکس جدید (Nokia X) را ببینیم.

درباره نوکیا ایکس جدید (Nokia X) تقریبا همه چیز را می دانیم، طراحی آن را می دانیم و موضوع زیادی نمانده است که کسی بخواهد به ما یادآور شود. مدل عددی TA-1099 برای نوکیا ایکس (Nokia X) در نظر گرفته شده که با اندروید 8.1 و چیپست هشت هسته ای به فرکانس 1.8 گیگاهرتز تجهیز شده است. هر چند مدل دلیل پردازنده مشخص نیست اما حدس زده می شود که اسنپدراگون 636 باشد. در حقیقت نوکیا ایکس جدید با اسنپدراگون 636 جایی بین نوکیا 6 2018 با اسنپدراگون 630 و نوکیا 7 پلاس با اسنپدراگون 660 خواهد بود. همچنین تقریبا برای اولین بار است که گفته می شود برای حافظه رم شاهد 3 انتخاب، 3، 4 یا 6 گیگابایتی خواهیم بود در حالی که حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی است.

و یعنی یک میان رده لوکس دیگر که با بریدگی نمایشگر و نمایشگر کم حاشیه تر سعی می کند از نوکیا 7 پلاس به روز تر دیده شود. این نمایشگر که 5.8 اینچی با نسبت تصویر عریض 19:9 است برای بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی دارای یک بریدگی بوده و رزلوشن FHD+ آن انتظار ما را از یک میان رده لوکس تامین می کند. این نمایشگر در بدنه ای به ابعاد 147.2*71*8 میلی متر جای خواهد گرفت که نزدیک به ابعاد نوکیا 6 2018 است.

درباره دوربین دوگانه پشتی باید گفت که دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی خواهد بود اما درباره دوربین دوم هیچ صحبتی نشده است. همچنین دوربین سلفی نیز 16 مگاپیکسل است. رنگ های نوکیا ایکس جدید عبارت خواهند بود از آبی، نقره ای و مشکی که به نظر بازه انتخابی بدی نیست اما اگر بیشتر بود، بهتر بود! باتری نوکیا ایکس جدید برابر 3000 میلی آمپر است و در نهایت قیمت نوکیا ایکس جدید حدود 250 دلار است که با این شرایط دلاری در کشور، اصلا نمی توان تصور کرد با چه قیمتی به بازار ما خواهد رسید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ایکس جدید می تواند جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

من كه دوسش دارم

mega08

آخه لورفتن داره این .
الان هر گوشی پرچمداری بخواد معرفی بشه، تمام مشخصاتش همینه . صفحه نمایش با نسبت تصویر 18:9. با ناچ. اسنپ 845. 4یا 6گیگ رم. دوربین دوگانه .
نمیفهمم دلیل انقد لفت دادن برای معرفی !!

rayka

ایشالا زودتر بیاد ببینیم بودجه ما میرسه یا نه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)