حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ایکس (Nokia X) در یک ویدیو کوتاه دیده شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، نوکیا

پس از دعوتنامه 7 اردیبهشت که برای مراسم نوکیا در چین بود اما ارتباطی به معرفی دستگاه جدیدی نداشت، بر اساس دعوتنامه رسمی نوکیا دیدیم که نوکیا ایکس (Nokia X) تاریخ 26 اردیبهشت رسما معرفی می شود. حالا یک ویدیو خیلی کوتاه اما دارای اطلاعات مفید لو رفته که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

همانطور که در این ویدیو کوتاه دیدید، نوکیا ایکس دقیقا شبیه به همان چیزی است که هفته پیش کاملا لو رفت. دوربین دوگانه کشیده و عمودی بالای حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی که از جنس شیشه است، قرار گرفته که ظاهر نوکیاطور دارد. دکمه های فیزیکی همه روی لبه قرار دارند و به نظر نمی رسد نوکیا ایکس یک دستگاه خپل باشد، چون ضخامت آن وقتی دستگاه را برمیگرداند، متعادل به نظر می رسد. موضوع دیگری که در این تصویر نظر ما را به خود جلب کرد، نام X است که رو به روی نوکیا روی کاغذ معرفی دستگاه، کنار آن قرار دارد. شما این برش از ویدیو را به عنوان تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید.

نمایشگر کم حاشیه و بالای آن دارای بریدگی است که با توجه به شایعات قبلی کاملا انتظار آن را داریم اما امیدوار بودیم که آن شایعات اشتباه باشند! شایعات می گویند که نوکیا ایکس 2018 نمایشگری با حاشیه کم و نسبت تصویر 19:9 دارد که از این نظر شبیه به نوکیا 7 پلاس خواهد بود با این تفاوت که نمایشگر آن 0.2 اینچ کوچکتر در نظر گرفته شده است و در اندازه 5.8 اینچی است.

دوربین اصلی نوکیا ایکس 6 جدید دوگانه و به صورت عمودی بوده که با لنزهای شرکت زایس تجهیز شده است. این دستگاه دارای 2 نسخه در قیمت های 250 و 285 دلار خواهد بود. علاوه بر تفاوت حافظه رم که 6 گیگابایت برای مدل گران تر و 4 گیگابایت برای مدل ارزان تر است، مدل 4 گیگابایتی با چیپست متفاوت هلیو پی 60 (Helio P60) تجهیز می شود اما نسخه 6 گیگابایتی اسنپدارگون 636 خواهد داشت که قطعا برای 35 دلار مدل 6 گیگابایتی بهتر خواهد بود. هر دو مدل با اندروید 8 عرضه خواهند شد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید نوکیا ایکس می تواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)