حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) رسما معرفی شد، تایید شایعات با 204 دلار

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، نوکیا

حقیقتا دلیل طولانی شدن معرفی نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) نمی شویم و مدت هاست که ما می دانیم دقیقا با چه دستگاهی رو به رو خواهیم بود اما خب بنا به دلایلی این رونمایی با تاخیر فراوان انجام شده است. در حقیقت تنها چیزی که از شایعات متفاوت است، نام این دستگاه بوده که هر چند در چند شایعه نوکیا 6 ایکس عنوان شده بود اما حالا به صورت رسمی این دستگاه با نام نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) رسما معرفی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این دستگاه را بیشتر بشناسیم.

نوکیا ایکس 6

نوکیا ایکس 6

هر چند در این تصویر که بیشتر متمرکز روی دوربین نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) و بریدگی نمایشگر در رابط کاربری آن پوشیده شده است و آن نوار مشکی پایین خیلی احمقانه حاشیه دستگاه را خیلی زیاد نشان می دهد اما به هر حال! بیاید نه دوربین آغاز کنیم! دوربین اصلی نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) دوگانه بوده که 16+5 مگاپیکسلی است. دوربین پرمگاپیسکل تر با f/2.0 و دوربین کم رزلوشن تر f/2.2 و حسگر تک رنگ مجهز شده که مکانیسم این دوربین برای عکاسی پرتره استفاده خواهد شد اما عکاسی تله یا واید در اختیار شما نیست.

دوربین سلفی اما 16 مگاپیکسلی است که با همان f/2.0 مجهز شده و احتمالا فوکوس خودکار هم داشته باشد. نوکیا نیز برای عقب نماندن از قافله هوش مصنوعی (AI) ویژگی های خاصی را به دوربین خود اضافه کرده است که وظیفه مات کردن پس زمینه، تشخیص چهره و کیفیت را دارد.

نمایشگر نوکیا ایکس 6

نمایشگر نوکیا ایکس 6

به نمایشگر می رسیم، جایی که نمایشگر نوکیا ایکس 6 (Nokia 6) اندازه 5.8 اینچی با نسبت تصویر عریض 19:9 است و برای بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی دارای یک بریدگی بوده و رزلوشن FHD+ آن انتظار ما را از یک میان رده لوکس تامین می کند. این نمایشگر در بدنه ای به ابعاد 147.2*71*8 میلی متر جای خواهد گرفت که نزدیک به ابعاد نوکیا 6 2018 است.

از نظر سخت افزاری اما نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) با چیپست اسنپدراگون 636 و انتخاب های 32-4، 64-4 و 64-6 گیگابایت ارایه می شود که قیمت آن ها به ترتیب برابر 204، 236 و 266 دلار خواهد بود که واقعا 266 دلار برای یک موبایل 64 گیگابایت داخلی و 6 گیگابایت رم واقعا خوب است!

نوکیا ایکس 6

نوکیا ایکس 6

باتری نوکیا ایکس 6 برابر 3060 میلی آمپر بوده و باتری در مدت 30 دقیقه تا 50٪ شارژ می شود. اندروید 8.1 به صورت پیش فرض روی این دستگاه است. رنگ های نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) عبارت است از مشکی، آبی و سفید.

نظر شما درباره نوکیا ایکس 6 (Nokia X6) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

تیم سوون سامسونگ با شکست قاطعانه سه بر صفر اوسان هیوندای اومد جزء هشت تیم پایانی باشگاه های آسیا. کاری که پرسپولیس و استقلال به سختی انجامش دادن.

خوشم میاد سامسونگ همه جوره داره خوب میتازه. تیم فوتبالش هم خیلی خوب پیشرفت کرده.

*اولسان

ببخشید من خواستم این کامنت رو زیر مطلب گلکسی J بنویسم. اشتباهی زیر مطلب نوکیا ایکس نوشتم!

mTAAHAAm

چه ربطی داشت؟

Mehdi69

با این قیمت دلار و ریجستری دیگه هیچ گوشی تو ایران ارزون نیس.بازم دم قاچاقچیان گرم به سود 50 هزار قانع بودن دولت ک ماشاله به این مبلغ کم راضی نیس و هزاران میلیارد از ریجستری درامد داشته

ahmad

طراحیش خیلی قشنگه حداقل بهتر از پی 20 هواوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)