حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی وان پلاس 6 رسما تایید شد، 27 اردیبهشت

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | وان‌پلاس

درباره وان پلاس 6 شایعات فراوانی شنیدیم اما اینکه درباره تاریخ معرفی 2 شایعه کاملا متفاوت وجود داشته باشد که هیچ کدام هم صحیح نبوده و تاریخ رسمی یکی دو هفته ای با آن شایعات متفاوت باشد دیگر نوبر است! حدودا دو هفته پیش بود که خواندیم گوشی وان پلاس 6 (OnePlus 6) در تاریخ 15 اردیبهشت معرفی خواهد شد و پس از آن نیز احتمال معرفی در تاریخ 31 اریبهشت وجود داشت. حالا اما به صورت رسمی 17 می یا همان 27 اردیبهشت رسما تایید می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تیزر رسمی وان پلاس می بینید، وان پلاس 6 تاریخ 27 اردیبهشت به صورت رسمی معرفی خواهد شد و این یعنی تقریبا 3 هفته دیگر که از هم اکنون ما تقریبا همه چیز را درباره وان پلاس 6 می دانیم. گفته می شود طراحی نهایی وان پلاس 6 شیشه ای خواهد بود و این انتخاب از بین 70 نمونه اولیه متفاوت انتخاب شده است! اگر به خاطر داشته باشید ما شایعاتی درباره وان پلاس 6 با قاب پشتی شبیه به جین، سرامیک و حتی چوبی شنیدیم که احتمال قاب پشتی قابل انتخاب را به ما می داد اما حالا به نظر می رسد که آن ها فقط نمونه های اولیه وان پلاس 6 بوده اند.

وان پلاس 6

وان پلاس 6

تا کنون درباره مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 می دانیم که اسنپدارگون 845، حافظه و داخلی در انتخاب های 8-128 یا 8-256 گیگابایت، بریدگی نمایشگر، دوربین دوگانه 16+20 مگاپیکسلی و باتری 3450 میلی آمپری استفاده خواهند شد.

نظر شما درباره وان پلاس 6 چیست؟ می تواند جذاب باشد؟ پاسخ این سوال را به صورت رسمی 27 اردیبهشت خواهیم شنید.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من نمی دونم چرا هیچ شرکت بزرگ و رسمی ایرانی با وان پلاس کار نمی کنه!

Ahmad9300

خیلی دوست دارم با نمونه ی تست این یا حتی 5t کار کنم. آقای عطایی جایی تو تهران یا کرج گوشی های وان پلاس رو برای تست نمیذارن؟؟

Shiral

من این گوشی را دارم.اگر باهاش کار کنید خصوصا با دیدن سرعت فوق العاده این گوشی که برخلاف نظر خیلی دوستان که میگن با دانلود نرم افزار های سنگین روی گوشی سرعتش کم میشه (اصلا این طور نیست) ذوق زده خواهید شد.البته دوربین اش ممکنه شما را زیاد قانع نکنه اما این گوشی عالیه خصوصا نگهداری شارژ و شارژ پرسرعت.قطعا منتظر نسل جدیدش هستم.و به جرات میگم توی گوشی های زیر سه تومن بهترین گزینه است.بالای سه تومن فقط سامسونگ.

Peiman

یکم دیره . خیلی دوست داشتم زودتر معرفی بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)