حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس 6 با طراحی شیشه و رنگ گرادیانت شبیه به هوآوی پی 20 پرو عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | وان‌پلاس

شایعات پیرامون وان پلاس 6 واقعا زیاد است و حتی اگر چند خبر در میان هم آن ها را پوشش دهید هنوز زیادند! برای مثال فکر می کنم حدود بیست پست درباره وان پلاس 6 منتشر کرده ایم و هنوز تا 15 اردیبهشت و معرفی رسمی آن حدودا دو هفته دیگر باقی است … آه خدای من! دو روز پیش در ترنجی خواندیم که نسخه سرامیکی وان پلاس 6 محتمل است و حالا با یک تاییدیه رسمی می توان گفت که وان پلاس 6 شیشه ای و یک رنگ گرادیانت شبیه به هوآوی پی 20 پرو دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تاییدیه رسمی را با هم مرور کنیم.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شیشه ای بودن دستگاه تایید می شود. این رنگ بنفش برای وان پلاس 6 است که البته گفته می شود شاید همانند هوآوی پی 20 پرو یا آنر 10 یک رنگ متغیر یا همان گرادیانت طور داشته باشد. علاوه بر این خمیده بودن بیشتر قاب پشتی و گردتر بودن گوشه ها نیز کاملا حس می شود. در حقیقت چیزی شبیه به گلکسی اس 7 یا دیگر دستگاه هایی مثل شیائومی می 5 یا می 6 که این طراحی را اعمال کردند.

عبارت Designed By Oneplus هم خیلی با افتخار روی آن درج شده که این جریان با عبارت معروف Designed by apple in California و دنباله روی سامسونگ و هوآوی ادامه دار شد. همچنین طرح اولیه وان پلاس 6 را می توانید در تصویر زیر ببینید:

وان پلاس 6

وان پلاس 6

این اولین مرتبه ای نیست که وان پلاس از بدنه شیشه ای در محصولات خود استفاده می کند، پیش از این وان پلاس ایکس (Oneplus X) که یک میان رده نه چندان موفق از این برند بود نیز بدنه شیشه ای داشت اما این روزها با ترند شیشه ای شدن محصولات به نظر می رسد که همه شرکت ها به این سمت می روند.

نظر شما درباره این طراحی چیست؟ فکر می کنید واقعا این همه گیر شدن طراحی شیشه ای خوب است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Soraygoular

هنوز هم یک سری ها فکر میکنند جت بلک یک رنگ نوآورانه بود نمیدگنم باید به رنگ گرادینت هواوی چی گفت اگه جت بلک نوآوری بود

Quality

مشکی براق زدن یعنی نوآوری؟! واقعا کسایی که همچین فکری میکنن خیلی حال مساعدی ندارن احتمالا 🙂
بله قطعا رنگی مثل گوشی هواوی، کروم و رنگ های بدنه آلکالیدو سونی نوآوری به حساب میان ولی مشکی براق دقیقا چه چیز جدیدی داره؟! صد مدل مشکی براق هم قبلش داشتیم!

Shiral

قطعا یکی از بهترین های سال خواهد بود.جزو پنج گوشی برتر سال ۲۰۱۸.البته به تناسب قیمت.قطعا کسی که دوربین چهل مگاپیکسلی روی گوشی میگذارد و به همان تناسب قیمت بالای هزار دلار از استقبال هنگفتی برخوردار نخواهد بود.خصوصا توی ایران با دلار شش هزار تومانی که تصور موبایل هفت میلیونی هم حتی بدون حباب اولیه ترسناک خواهد بود

Shiral

نواوری همیشه اوردن یک رنگ خاص یا یک دوربین اضافه نیست.نواوری یعنی توان بالای رقابت با قدرت بالا و قیمت نصف.اینم خودش نوعی نواوری هستش.شده همه اجزای اون کپی برداری باشه

Peiman

احساس میکنم از رنگ هواوی قشنگ تر از آب در اومده .

aliahmadi61

سلام به نظرم گوشی بابدنه نسل قبلی مثل وان پلاس 5 تی میزد دلچسب تر بود شیشه هر ظریفه و زود خش میفته
و همه گوشی هم هم شکل میشن شیشه ای

Quality

اتفاقا شیشه که سخت تر از فلز خط میفته بهش!
شیشه خیلی خوبه ولی کثیف شدنش یکم بده اما بخاطر شارژ بی سیم تقریبا همه شرکت ها مجبورن بدنه شیشه ای استفاده بکنن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)