حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE و آیفون SE پلاس احتمالا 14 خردادماه در جریان کنفرانس WWDC 2018 رونمایی شوند

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، شایعات

شایعاتی درباره آیفون های ارزان و جدید اپل این روزها دهان به دهان می چرخد و می تواند جذاب باشد! در رگولاتوری روسیه تعداد زیادی مدل آیفون که اگر دقیقا بخواهیم تعداد آن ها را بشماریم 11 مدل عددی است، تاییدیه گرفته اند و این یعنی باید انتظار آیفون های جدید را داشت که زودتر از تاریخ رسمی معرفی آیفون ها در شهریورماه ارایه می شوند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا آیفون SE و آیفون SE پلاس احتمالا 14 خردادماه در جریان کنفرانس WWDC 2018 رونمایی شوند؟

این اخبار از کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) منتشر شده است که در آن 11 مدل آیفون با iOS 11 عنوان شده اند. شماره عددی این مدل های آیفون عبارت است از:  A1920, A1921, A1984, A2097, A2098, A2099, A2101, A2103, A2104, A2105 و A2106 که به صورت مشخص نمی توان انتظار داشت اپل به اندازه آیفون هایی که در 10 سال گذشته معرفی کرده است، یک شنبه آیفون معرفی کند (!) اما با حدس بسیار کم خطایی می توان گفت که این مدل ها مربوط به 3 مدل اصلی هستند که بقیه زیرمدل های آن ها هستند برای اپراتورهای متفاوت.

به صولی کلی با حدس اینکه مدل های A19**، A20** و A21** می توانند سه مدل کلی آیفون باشند مشکلی وجود ندارد اما اینکه این ها چه مدل هایی هستند، لزوما مشخص نیست. مثلا می توان اینطور متصور شد که اپل می خواهد خط تولید آیفون های ارزان خود را تکمیل کند، خب! برای اینکه چه مدل هایی لازم است؟ مثلا یک آیفون SE، یک آیفون SE پلاس و یک آیفون آلومینیومی بلاتکلیف در این بین چطور است؟! شاید هم به عقیده Gizmodo کلا این سه مدل متعلق به دو مدل باشد و آن دو مدل هم آیفون SE و نسخه پلاسش باشند!

به هر صورت گمانه زنی های متفاوت می توانیم درباره ای 11 مدل عددی آیفون لورفته داشته باشیم اما اینکه آیا به تحقق بپیوندند یا خیر، مشخص نیست. به صورت کلی می دانیم که اپل تا کنون حدود خردادماه آیفونی معرفی نکرده است مگر آیفون 4 که آن هم به دلیل لو رفتن عظیم دستگاه بود! اگر اپل تصمیم بگیرد این آیفون ها را همرمان با کنفرانس WWDC 2018 خود رونمایی کند احتمال قوی وجود دارد که در جهت تقویت حضور این شرکت در رده های قیمتی دیگر باشد. برای مثال حدودا دو ماه پیش دو مدل آیپد تاییدیه گرفتند و دیدیم که اپل در کنفرانس مخصوص و متمرکز بر آموزش خود دو مدل آیپد ارزان (یک مدل سلولار و یک مدل وای فای) معرفی کرد که حالا واقعا خرید هیچ تبلت دیگری در آن رده قیمتی منطقی به نظر نمی رسد! بعید نیست که اپل چنین راهبردی را با آیفون های جدید ارزان خود در پیش بگیرد!

نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟ یک حدس راحت دیگر هم این است که به صورت کلی بگوییم این 3 مدل کلی مربوط به همان آیفون هایی است که شهریور رونمایی می شوند و پیش از این به آیفون Xs با نمایشگر 5.8 اینچ OLED، آیفون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچ OLED و مدل بلاتکلیف 6.1 اینچی IPS در این بین (!) باشد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اتفاق جذابی می تونه باشه
من شاید اون آیفون که میگین بلاتکلیفه رو بخرم

Peiman

آیفون se plus؟؟؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)