حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اینستاگرام روی ویندوز ۱۰ موبایل از ۱۰ اردیبهشت دیگر در دسترس نخواهد بود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اگر از کاربران ویندوز ۱۰ موبایل باشید و امروز با دستگاه خود نرم‌افزار اینستاگرام را باز کرده باشید، با پیامی مبنی بر پایان یافتن کار اینستاگرام در ویندوز ۱۰ موبایل از دهم اردیبهشت مواجه شده‌اید. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید، در این پیام اینستاگرام استفاده از مرورگر برای وارد شدن به حساب کاربری را پیشنهاد می‌کند. اینستاگرام روی ویندوز ۱۰ موبایل از ۱۰ اردیبهشت دیگر در دسترس نخواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

در همین راستا، ظاهرا شاهد تغییری در نسخه ویندوز ۱۰ پی‌سی نخواهیم بود و این محدودیت تنها بر روی نسخه موبایل اعمال می‌شود. بسیاری از کاربران این سیستم عامل پس از مشاهده پیغام مذکور دست به کار شده و در شبکه‌های اجتماعی استفاده از نرم‌افزارهایی چون Winsta و 6Tag را که در واقع نسخه‌های غیر رسمی اینستاگرام هستند، پیشنهاد کرده‌اند.

با وجود راه‌ها و برنامه‌های جایگزین، به نظر می‌رسد کاربران این سیستم عامل باید در فکر تغییری اساسی باشند. پشتیبانی از نسخه 1703 ویندوز 10 موبایل از ماه ژوئن و نسخه 1709 از ماه دسامبر به پایان می‌رسد. تمامی دستگاه‌هایی که دارای ویندوز فون 8.1 بودند و به ویندوز 10 ارتقا یافتند، به جز خانواده لومیا 640، به نسخه 1607 این ویندوز دسترسی دارند که پشتیبانی از آن به اتمام رسیده است.

نظر شما درباره این اتفاق چیست؟ همین اتفاق می تواند اندک کاربران ویندوز ۱۰ موبایل را از انتخاب خود خسته کند، نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

ویندوز فون و لومیا بدترین دوره موبایلیم بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)