حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین وان پلاس 6 امتیاز DxO قابل تاملی خواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | 19 دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

حجم شایعات و اخبار پیرامون وان پلاس 6 واقعا حتی بیشتر از دستگاه های جهانی تر از برندهای معتبرتر مثل ال جی و اچ تی سی است! در حقیقت ما این روزها تصمیم گرفته ایم هر خبر ریز و درشتی که درباره وان پلاس 6 منتشر می شود را پوشش ندهیم! این بار اما تصویری منتشر شده که 2 فاکتور مهم را درباره وان پلاس 6 به ما می گوید، یک دوربین و دو نمایشگر! پس در ادامه با ترنجی همراه باشید.

خب، در نگاه اول می بینیم که وان پلاس 6 با بریدگی نمایشگر دیده می شود و حاشیه جلویی دستگاه کم و قابل تامل است. این موضوع جدیدی نیست، قبلا نیز در تصویری رسمی از سوی مدیر عامل وان پلاس تایید شده بود که وان پلاس 6 بریدگی نمایشگر دارد اما به هر حال یک نمای کامل از جلوی وان پلاس 6 ندیده بودیم! حاشیه پایین نمایشگر آنقدر کم هست که حتی بتوان گفت به اندازه ال جی وی 30 یعنی کمتر از گلکسی اس 9 است!

اما کمی بیشتر به تصویر دقت کنید! به جز تصویر زمینه نارنجی که می تواند تصویر زمینه رسمی وان پلاس 6 باشد بالا و سمت راست تصویر لوگو DxO را می بینیم! این روزها رسم شده که در مراسم معرفی امتیاز DxO را منتشر می کنند و این را به عنوان تمایز دهنده به مشخصات شبیه به هم عموما 12 مگاپیکسلی می دانند! راستی روزهایی را به یاد دارید که رزلوشن 12 مگاپیکسلی اصلا یک چیز منطقی نبود و رزلوشن های 5، 8 یا 13 مگاپیکسلی بودند؟ خب، اپل آمد و رزلوشن 12 مگاپیکسل را ترجیح و داد آن ها که به سمت 16، 20 و یا بیشتر مگاپیکسل حتی به عقب بازگشتند! اینجا جا داشت که یک گریز به تاثیرگذاری اپل بزنیم!

احتمالا در مراسم رسمی معرفی وان پلاس 6 که آن هم احتمالا (!) 15 اردیبهشت باشد، شاهد ارایه امتیاز DxO دوربین وان پلاس 6 باشیم و امتیاز قابل تاملی خواهد داشت! پیش از این مشخصات سخت افزاری وان پلاس 6 نیز در تصویری منتشر شده بود که مشخصات 16+20 مگاپیکسلی را برای دوربین دوگانه اصلی نشان می داد.

نظر شما درباره این اطلاعات منتشر شده درباره وان پلاس 6 چیست؟ فکر می کنید بتواند موفق باشد.

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

و همچنان سوال بی جواب. امتیاز اکسپریا XZ2 کجاس؟ چرا DxO همه گوشی ها رو تست نمیکنه؟ چرا داره سلیقه ای عمل میکنه؟

Dariushrd

جوابش مشخصه…سونی به dxo پول نمیده…دگزو شده محل تبلیغات توخالی برندای چینی…

mTAAHAAm

من وقتی مقایسه عکس های p20 و آیفون 10 را می بینم حس می کنم خیلی جاها آیفون بهتره و بقیه جاها هم اختلاف کمه.
نه اینکه Dxo امتیاز بیحساب بده بلکه یک سری معیار برای خودش تعریف کرده هر دوربینی رعایت بکنه امتیاز بیشتری می گیره.بعضی شرکت ها از جمله سونی که خودش در زمینه عکاسی صاحب پیشینه هست این معیارها را قبول نداره.بنظر من امتیاز بالای دگزو لزوما بمعنای بهتر بودن نیست.

mostafa3

چرا گیر دادی به xz2
امتیاز s8 کجاست
امتیاز p20 pro بخاطر بوکه خوب زوم رفت بالا
وان پلاس هم با dxo یه مدتی هست همکاری می‌کنه و سود مالی خوبی داره برای dxo
باید امتیاز بالای براش در نظر بگیر
واقعی یا غیر واقعی

Soraygoular

دوست عزیز چند بار بگم دلیل این که امتیاز خیلی گوشی ها معلوم نمیشه دی اکس او مارک نیست الان برید توی قسمت موبایل دی اکس او مارک گوشی هایی میبینید که تا به حال اسمشون هم نشنیدید و بی نهایت گم نام پایین رده هستند اما سوال ایجاست شما فکر میکنید دی اکس او مارک میره گوشی های سونی و اچ تی سی و… رو ول کنه بچسبه به گوشیای چینی پایین رده؟ معلوم که نه بلکه باید شرکت های تولید کننده گوشی هاشون رو برای این سایت ارسال کنند تا بررسی کننده و یک جور هایی ابزار تبلیغاتی هم هست سونی هم میدونه به خاطر نداشتن زوم قوی و افکت بوکه امتیاز پایینی میگیره و برای همین به این زودی ها نمیده برای بررسی صبر میکنه تا گوشی بعدیش بعد میده برای بررسی گوشی و امتیاز معلوم میشه لطفا الکی به جایی تهمت نزنید

Mortazavi

گل گفتی داداش

هیچ وقت نفهمیدم چرا دکزو انقدر تابلو آنتی سونی شده

زمان xzp الگوریتم قدیمی دکسو بود که طبق اون احتمالا بهترین دوربین موبایل میشد ولی چند ماه بعد با الگوریتم جدید بررسی و تحقیر شد
همون موقع xz1 معرفی شد که دوربین خیلی بهتری از لحاظ نرم افزار ی داشت ولی هرگز بررسی نشد
بنظرت فرضیه گرفتن حق تبلیغات از برندها بابت بررسی و امتیاز بالا قابل تامل؟!

Shiral

قطعا دوربین اش پیشرفت زیادی خواهد داشت نسبت به نسل قبلی.اما اینکه بتونه رقابت کنه با هواوی یا سامسونگ جای تردیده.به هر حال در کل قطعا یکی از بهترین گزینه های خرید سال ۲۰۱۸ هست چون وان پلاس پنج هم با تمام نواقصش در تمام رتبه بندی ها روسفید شد.خصوصا از نظر قیمت که ظاهرا طبق اطلاعات درز شده درست یا غلط قیمت پایه همان پانصد دلاره و این یعنی تهدید بزرگ برای پرچمداران برندهای دیگه که قیمتشان دوبرابر این غول میباشد.البته همچنان تحت سایه ناشناخته بودن ممکنه فروش بالایی نداشته باشه خصوصا توی کشوری مثل ایران.

Shiral

البته با این روند دلار احتمالا دیگه پرچمداران پانصد دلاری هم به ارزویی برای خیلی از مشتاقان گوشی موبایل خواهد شد.

دکتر رسول آریان

توی ایران کسی وان پلاس نمیخره. به ندرت.

Babak

سلام جناب آرین. من مدل ۲ وان پلاس رو خریدم و به شدت راضی بودم. تا اینکه آپدیت اندروید ۷ رو براش نداد با اینکه قول داده بود و این گوشی رو به دلیل استفاده از اسنپ ۸۱۰(البته به قول خود شرکت)با یک آپدیت کلی رها کرد. ولی من وان پلاس رو از هواوی و شیائومی بیشتر دوست دارم.
ور اینکه در ایران هم وان پلاس طرفدار کم پیدا نکرده…..

ahmad

بنظرم اگه دوربینش خوب بشه برای من حتما یکی از گزینه های خریده حداقل به اندازه پیکسل های گوگل نمره بگیره کافیه

کهکشان

بازم دکسو !!!!!! ههههه واقعا مسخره شده
حالا خوبه شرکتای معتبر هیچوقت تو تبلیغاتشون از دکسو حرفی نمیزنن فقط این در پیتی ها …
ایشونم مشخصه از الان امتیاز دکسو رو خریده !

hamid reza

دقیقا اونایی که مستقیما اسم دگزو رو میارن یه کاسه ای زیر نیم کاسشون دارن وگرنه هیچ شرکت معتبری این کارو نمیکنه

Shiral

منم پنج تی را داشتم واقعا شاهکاره خصوصا توی سرعت و زیبایی خاصش.دوربین اش ضعیف تر از سامسونگ هست اما با قیمتش واقعا به صرفه هست.الانم که دلار را ۴۲۰۰اعلام کردند دیگه تمام مشکلات اقتصادی فردا حل میشه?

ahmad

بنظرت 4200 باشه گوشی قیمتش کم میشه؟

hamid reza

ببین چه وضعی افتادیم ارزی که گرون بودو مردم ناراضی بودن گرونتر کردن تا به همون گرون راضی باشن صرافی بودم هزار هزار دلار میاوردن ۵۵۰۰ تومن معاوضه میکردن اونوقت ما خوشحالیم دلار ۶ تومن نموند برگشت به وضع قبلیش?

hamid reza

دگزو رو هم دادن فنا این چینیا پول میدن امتیاز میگیرن مخصوصا دوربین p20 که باید حداکثر ۹۹ میشد و p20 pro حداکثر ۱۰۲ یا ۱۰۳

mosayebso

من به شخصه بعد از دیدن امتیازات dxo بخصوص بخش لرزشگیر در فیلمبرداری و مقایسش با مثلا اس۹ کلا دیگه قبولش ندارم
حتی عکس هایی که با p20 پرو گرفته شده بود همه روی ۱۰ مگاپیکسل بودن تا نتیجه بهتری بگیره اما سوال اینجاس که dxo همیشه ادعا میکنه که حالت پیش فرض مهم هست نه چیز دیگه مثلا توی نوت ۸ چون object tracking غیر فعاله کلی امتیازش رو کم کرده بود
اما برای هواوی میاد فیلمبرداری رو روی فول اچ دی و عکسبرداری روی ۱۰ مگاپیکسل قرار میده
دیگه حتی اگر توی dxo برند مورد علاقمم بالاترین امتیاز رو بگیره من دیگه قبول ندارم

Peiman

الان امتیاز ۱۲۰ به این گوشی میده???
فقط اعتبار خودشو می‌بره زیر سوال

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)