حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی اس 9 پلاس نسخه اسنپدراگون 845 مشخص شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | سامسونگ

عمر باتری گلکسی اس 9 پلاس نسخه اگزینوس 9810 را با هم در ترنجی و از نگاه Gsmarena دیدیم. این دستگاه که عمر باتری کمتری از گلکسی اس 8 پلاس داشت اما به هر حال هنوز وبگردی بالای 11 ساعت و پخش ویدیو حدود 17 ساعت را ارایه می کند که خوب است. همیشه سوال این است که تفاوت عملکرد نسخه اگزینوس و اسنپدراگون پرچمدارهای سامسونگ چقدر است و ما در این مطلب با بررسی عمر باتری گلکسی اس 9 پلاس نسخه اسنپدراگون 845 از Gsmarena سعی می کنیم به این سوال پاسخ دهیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

می دانیم که سامسونگ خیلی از دستگاه های خود را در دو نسخه تولید می کند و مهم ترین تفاوت این دو نسخه چیپست آن هاست. اینکه شما دو دستگاه کاملا متفاوت از نظر چیپست پردازشی تولید کنید و سعی نماید که خروجی یکسان باشد خود کار زیادی می برد و عملا دو تیم نیاز دارد که هزینه ها و پروسه همه چیز را طولانی تر می کند. سامسونگ در جهت به کار بردن تولیدات خود و متکی به خود بودن تلاش می کند تا از قطعات ساخت خود نیز استفاده کند و به همین دلیل سختی ها را به جان می خرد.

عمر باتری گلکسی اس 9 پلاس نسخه اسنپدراگون 845 از قرار زیر است:

عمر باتری گلکسی اس 9 پلاس نسخه اسنپدراگون 845

عمر باتری گلکسی اس 9 پلاس نسخه اسنپدراگون 845

عمر باتری نسخه اسنپدراگون 845 گلکسی اس 9 پلاس به شکل مشخصی کمتر از نسخه اگزینوس 9810 آن است. البته توجه داشته باشید که در استفاده روزمره چون شما ترکیبی از این موارد را استفاده می کنید لزوما متوجه تفاوت بسیار زیادی نمی شوید اما به هر حال تفاوت حدود 2 ساعت در وبگردی و تماشای ویدیو می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. این یعنی در موارد ذکر شده گلکسی اس 9 پلاس نسخه اگزینوس 9810 حدودا 20٪ عمر باتری بهتری نسبت به نسخه اسنپدراگون 845 دارد. هر چند نسخه اسنپدراگون 845 به همین میزان در بخش مکالمه عمر باتری بهتری دارد اما حقیقتا فکر نمی کنم قسمت اعظم استفاده ما مکالمه باشد که بخواهیم نگران آن باشیم. اگر اعداد و ارقام عمر باتری گلکسی اس 9 پلاس نسخه اگزینوس 9810 را از یاد بردید، مطلب زیر را حتما بخوانید.

عمر باتری گلکسی اس 9+ مشخص شد، کمتر از گلکسی اس 8+

خوشبختانه ما در ایران نسخه اگزینوس را دریافت می کنیم و نگرانی وجود ندارد. البته اگر چند سال پیش و افتضاح عرضه زودهنگام ایده big.LITTLE روی اگزینوس 5410 هشت هسته ای را به یاد داشته باشید، ما متاسف بودیم که این نسخه را دریافت می کنیم و همه اصطلاحا به دنبال نسخه 4 هسته ای (اسنپدراگون 600) بودند.

نظر شما درباره این تفاوت عملکرد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

عالی
چون شارژ سریع دارن خیلی حس نمیشه این امارو اعداد

hamid reza

من دوتا اس۷ اج دارم هردورم به ۷ ارتقاء دادم نسخه اگزینوس باتریش افتضاح شد ولی نسخه اسنپ باتریش خیلی بهتر شد شخصا ترجیح میدم گوشیم اسنپ باشه چون روت و نصب رام و گرافیک اسنپ واقعا بهتر از اگزینوس هست و اینو وقتی آدم میفهمه که هردونسخه رو همزمان داشته باشه منکه از اگزینوس کمتر استفاده میکنم شایدم بفروشمش چون باتریش افتضاح افت کرده با اینکه بیشتر از اسنپ استفاده میکنم ۸ ساعت اسکرین سنگین با اسنپ ۶.۵ ساعت اسکرین با اگزینوس البته قبل از آپدیت اگزینوس بهتر بود?

دکتر رسول آریان

بحث رام و روت رو که نوشتی اصلا قبول ندارم. اگر ۳ سال پیش اینو مینوشتی قبول داشتم. اما الان نه.

Peiman

البته اگر چند سال پیش و افتضاح عرضه زودهنگام ایده big.LITTLE روی اگزینوس 5410 هشت هسته ای را به یاد داشته باشید، ما متاسف بودیم که این نسخه را دریافت می کنیم و همه اصطلاحا به دنبال نسخه 4 هسته ای (اسنپدراگون 600) بودند.

دقیقا یادمه می خواستیم گوشی رو برای پدرم بخریم دنبال نسخه چهار هسته بودیم و پیدا کردیم برای اس ۵ هم همینطور یکی از فامیلامون میخواست بخره دنبال نسخه چهار هسته بود که خیلی سخت پیدا میشد و ما یه آشنا تو پاوه داشتیم که اون تونست گیر بیاره

دکتر رسول آریان

اتفاقا من نسخه ۸ هسته ای S4 رو خریدم. همه جا هم پخش شده بود که سامسونگ گوشی هشت هسته ای ساخته. چون من S4 رو خیلی زود خریدم. حداقل تا چند ماه اول اصلا بحثی نبود از گرم شدن بیش از حدش. اما برای خرید نوت ۳ و S5 گشتم و گشتم تا نسخه اسنپ رو پیدا کنم. بیشتر به خاطر اینکه مودم ۴G داشتن. یادمه یکی از کاربران قدیمی در یکی از سایت ها که خیلی هم ادعا داشت، مدام میگفت ۴G در حد حرف هستش و بیخود خودتون رو مسخره نکنید سر گوشی 4G خریدن و همین ۳G کافیه. اون موقع هنوز هیچ اپراتوری ۴G نیاورده بود. اما من گوش ندادم به حرفش و 4G دار خریدم. بعدا که ۴G اومد و دید واقعا سرعتش بیشتره، گفتم هنوزم سر حرف قبلت هستی؟ گفت نه، اشتباه کردم، راستش فکر نمیکردم انقدر زود ۴G توی ایران همه گیر بشه.

Mohammadsoly

اصلا خوب نیست برای نسخه پلاس و پرچمدار 2018

ahmad

کلا نسخه اسنپ رو قبول دارم ولی چون باتری برام مهمه مجبوری میرم سراغ اگزینوس

zanyar

قسمت مکالمه فکر نکنم آنچنان بی ارزش باشه که میگید. احتمالا موبایلی که مصرف مکالمه‌ش کمتره مصرف باتریشم هنگام اتصال به ۳جی و ۴جی کمتره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)