حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اکسپریا ال 2 (Xperia L2) مشخص شد، مدیاتک!

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | سونی

اکسپریا ال 2 جدیدترین عضو خانواده اکسپریا ال است که در رده میان رده های اقتصادی سونی یا شاید هم پایین رده، عرضه شده است. در حقیقت خانواده اکسپریا ال (Xperia L) حالا پایین ترین مشخصات سخت افزاری و البته کمترین قیمت را در بین محصولات این قول ژاپنی ارایه می کند. عمر باتری یکی از مواردی بود که در اکسپریا ال 1 (Xperia L1) خیلی جالب توجه نبود، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری اکسپریا ال 2 (Xperia L2) را بررسی کنیم.

عمر باتری اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

عمر باتری اکسپریا ال 2 (Xperia L2)

اکسپریا ال 2 (Xperia L2) با باتری 3300 میلی آمپری نسبت به نسل قبلی خود یعنی اکسپریا ال 1 (Xperia L1) که باتری 2620 میلی آمپری داشت، انتظار عملکرد خیلی بهتری را در کاربران ایجاد می کند. در عمل اما می بینیم که تفاوت عمر باتری اکسپریا ال 2 با اکسپریا ال 1 خیلی زیاد نیست اما در بخش وبگردی شاهد افزایش عملکرد هستیم که خب همین عملکرد خیلی قابل توجه نیست، آن هم برای یک موبایل 5.5 اینچی HD و باتری 3300 میلی آمپری. پخش ویدیو نسبت به نسل قبل کاهش پیدا کرده و مدت زمان مکالمه با وجود افزایش عملکرد حدود 40٪ نسبت به نسل قبل اما هنوز نسبت به عمر باتری های 20 ساعته و حتی بیشتر برای مکالمه، عملکرد ضعیفی است.

درباره مدت زمان شارژ شدن اکسپریا ال 2 (Xperia L2) یا نوع شارژر همراه آن صحبتی نشده است اما نمی توان انتظار عملکردی بهتر 30٪ شارژ در 30 دقیقه اکسپریا ایکس ای 2 داشت.

به صورت کلی تمام این ضعف در عملکرد باتری اکسپریا ال 2 (Xperia L2) را می توان متوجه سخت افزار آن که چیپست مدیاتک MT6737T است دانست، نظر شما چیست؟ این عملکرد برای شما قابل قبول است؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

تا جایی که من اطلاع دارم پردازنده های میدیاتک مصرف خوبی ندارند و گدشی هایی که از این پردازنده استفاده می ونند آپدیت نمی گیرند.مثل ام 9+

Peiman

در یک کلام????
نمی‌دونم طرف ضریب هوشیش چقدر باید باشه تا بیاد این اشغال به تمام معنا رو بخره

Mortazavi

چرا انقدر کم؟!!!

اونم با این باتری بزرگ?

JAVAD

من یه بار یه گوشی با پردازنده مدیاتک خریدم برا تمام زندگیم بسه ، عملکردش خوب بود اما باتری رو میخورد ، اپدیت و کاستوم رام هم تعطیل ، گوشی رو با نسخه 5 اندروید گرفتم بعد از دوسال با همون نسخه فروختمش در حالیکه نسخه اسنپ دراگونش اندروید 7 رو هم گرفت و حتی اندروید 8 رو هم به صورت کاستوم رام پورت کردن براش

علی شیخ زاده

این مدیاتک چیه خدایی

Pouya

5.5 hd بعد این نتیجه??عجب? مدیاتک کلا افتضاس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)