حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تحول عظیم از گلکسی اس 3 تا گلکسی اس 9! تماشا کنید

نوشته

6 سال قبل | 13 دیدگاه | اسمارت‌فون، تماشا کنید، سامسونگ

سال 2012 بود که سامسونگ از گلکسی اس 3 پرده برداری کرد و این گوشی در زمان خودش یکی از قوی‌ترین گوشی‌ها بود. حال بعد از گذشت 6 سال به نظر شما چه قدر پیشرفت در زمینه ساخت موبایل برای سامسونگ ایجاد شده است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

 

سامسونگ تا سال 2014 و معرفی گلکسی اس 5 همیشه پرچمدار‌های سری اس خودش را با بدنه پلاستیکی معرفی می‌کرد و تا آن زمان شرکت اپل با معرفی گوشی‌های تمام فلزی‌‌اش حرف اول را می‌زد و کمتر کسی به سامسونگ توجه می‌کرد. اما تا سال 2015! سال 2015 یکی از بهترین سال‌ها برای سامسونگ بود به این خاطر که طراحی گوشی‌های این کمپانی از پلاستیک به سمت فلز و شیشه رفت. این ترکیب توانست گلکسی اس 6 را خلق کند و این گوشی را به بهترین گوشی سامسونگ تا سال 2015 کند.

سال 2016 نیز سال خوبی برای سامسونگ بود و تغییرات اساسی در دوربین و نرم افزار را در گلکسی اس 7 مشاهده می‌کردیم. دیگر خبری از رابط کاربری سنگین و لگ دار نبود و سامسونگ به طور کامل رابط کاربری خودش را دستکاری کرد. همچنین دوربین گلکسی اس 7 یک تغییر بزرگ در کمپانی سامسونگ بود که توانست این شرکت را یکبار دیگر به موفقیت برساند.

2017 را می‌توان سال موفقیت جدید برای سامسونگ دانست، بعد از تغییر رابط کاربری و دوربین با کیفیت نوبت به حاشیه و طراحی دوباره رسید و اینکار باعث به وجود آمدن گلکسی اس 8 با نمایشگر “بی‌نهایت” شد. حال در سال 2018 هستیم و سامسونگ گلکسی اس 9 و برادر بزرگترش گلکسی اس 9 پلاس را معرفی کرده است. برای اولین بار دوربین دوگانه در سری اس استفاده شده و 6 گیگابایت رم جای 4 گیگابایت رم برای مدل پلاس در نظر گرفته شده است.

 

سامسونگ تغییرات زیادی را در زمینه‌های مختلف برای گوشی‌های خودش انجام داده است و می‌توان این موضوع را با نگاه کردن به گذشته فهمید. نظر شما چیست؟ تا چه حد سامسونگ تلاش خود را برای تغییر در گوشی‌هایش کرده است.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر نگاهی به تب و تاب اون زمان داشته باشید، گلکسی نوت 3 خیلی محبوب شد با اون درب پشتش که پلاستیکی بود ولی طرح چرم بود و یه لبه دوخته شده دور تا دورش شبیه سازی شده بود. حتی یادمه گلکسی S4 هم خیلی فروخت. وقتی که اومد همه میگفتن S4 هشت هسته ای بخرین، چهار هسته ای نخرین. به خاطر همون کلمه هشت هسته، خیلی ها جوگیر شدن و خریدن، هر چند مشکلاتی هم داشت. گوشی گلکسی S5 خیلی جالب نبود و طرح پشتش شبیه چسب زخم بود!
ولی روی دوربینش کار کرده بود و حتی افکت تار کردن پس زمینه داشت، مثل همین بوکه الان و سرعت فوکوسش هم خوب بود.
ولی نوت 3 با اون قلم جادوییش خیلی سر و صدا بپا کرد. من اون موقع از امارات یه نوت 3 سفارش دادم، برام 2 میلیون و 400 هزار تومن هزینه داشت. به پول 4 سال و نیم پیش، گوشی 2 میلیون و 400 هزار تومنی خیلی بود.
خلاصه که من وقتی به این گوشی ها نگاه میکنم، لذت میبرم واقعا. دیگه هر کسی یه علاقه ای داره. یکی با ماشین های فراری قرمز حال میکنه، یکی با شاسی بلندهای تویوتا. یاد بگیریم به سلایق هم احترام بذاریم و توی ذوق دیگران نزنیم. البته اینو دارم به خودمم میگم. یکی شاید با گوشی ایسوس حال کنه، یکی با شیائومی. براش صدتا دلیل و برهان بیاریم که این خوب نیست، اون به حرف دلش گوش میده.

vahid1370b

فقط،ی چیزی خدایش چ جوری این همه زمان میزاری صرف این پست گذاشتن ها والا ما ک روزی 9 ساعت خواب و استراحتمون نهایت بشه 10 ساعت کم میارم زمان برا کارمون
ب گمونم صبح تا شب مقایسه و از چیزا میبینی
خوبع ب شرطی ک ی چیزی عایدت بشع وگرنه اسمش تلف کردن وقته

دکتر رسول آریان

*اصلا

amir_galaxy

خیلی جالب بود
سامسونگ با هرکدوم از این گوشیا سلطنتی کرده تو دنیای موبایل.حتی اس ۵ ک شدید ترین انتقادا بهش شد فروشی داشت ک بقیه شرکتای اندرویدی تو خوابشون هم نمیدیدن.ویدیو خیلی جالبی بود

amir_galaxy

این هم مقایسه دوربین بین گلکسی اس ۹ پلاس و آیفون x ک توسط کانال فن پیج اپل معروف شده
دوستانی ک همش میگن رنگ های گوشی های سامسونگ از واقعییت دوره حتما این ویدیو رو کامل،بازم میگم کامل ببینن
به جز فیلمبرداری 4k که در اون رنگ های گلکسی اس ۹ پلاس شارپتره در باقی موارد از فیلم برداری 1080 بگیر تا عکس.پیشنهاد میکنم حتما مقایسه عکس هارو ک وسطای فیلم هست ببینید.گلکسی اس ۹ به طبیعی تریت شکل ممکن ثبت کرده عکس هارو.برفی ک آیفون ثبت کرده به زردی میزنه.سامسونگ از زمان اس ۶ دقت رنگ فوق العاده ای داشته.در dxo هم که نمره color بیشتری نسبت به آیفون x گرفته
https://youtu.be/oTsDOHgIc1A

دکتر رسول آریان

عالی بود.

علی شیخ زاده

ما یه اس ۳ تو خونه داریم همه چیزش سالمه فقط یه خورده نوار بالاش سایه انداخته

Saeed393

کجا تحول یه ردیف گوشی شبیه به هم، هیچ تغییری تو طراحی داده نشده ۶۰۰ تا مدل گوشی داره همش مثل هم،همون لبه edge. رو هم نمیزاشتن الان فرق اس ۱ و سری a. و j و c با اس ۹ مشخص نبود

Peiman

به نظرم میشد روند تغییرات گوشی های سونی هم از اکسپریا z رو نشون داد یکم بخندیم ???

Mortazavi

بنظرم نقطه عطف گوشی های سامسونگ معرفی اس۶اج بود و نقطه ماکسیمم مطلق اون راه اندازی بخش سنسورهای ایزوسل

hamid reza

من اس۷ اج رو میدونم چون اولین گوشی کامل سامسونگ بود کارت حافظه و ضد آب از اس۵ اومدن و اولین گوشی ضد آب بدون پوشش پورت و رم ۴ گیگ توسط سام معرفی شد

vahid

عالی بوده

vahid

پس چی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji