حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه آزمایشی اندروید 8.1 برای وان پلاس 5 و 5تی منتشر شد

وان پلاس شاید شرکتی باشد که به تازگی کار خود را در عرصه موبایل شروع کرده است اما از نظر کیفیت کاری عالی عمل کرده است و گوشی‌های این کمپانی با قدرت از خیلی گوشی‌های دیگر عملکرد بهتری دارند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.گوگل چند ماه پیش به صورت رسمی از نسخه هشتم سیستم عامل اختصاصی خود با نام اندروید اوریو رونمایی کرد و ویژگی‌های زیادی را در این نسخه قرار داد و گوشی‌های زیادی این نسخه را دریافت خواهند کرد. یکی از این گوشی‌ها وان پلاس 5تی و برادر کوچکش وان پلاس 5 می‌باشند که وان پلاس نسخه‌های آزمایشی را برایشان منتشر کرده است.

موردی که در نسخه‌های آزمایشی وجود داشت این بود که نسخه 8.0 اندروید اوریو برای تست منتشر شده بود و خبری از نسخه 8.1 نبود ولی به تازگی و طی یک بروزرسانی تازه، وان پلاس نسخه 8.1 را نیز برای کاربران این دو دستگاه منتشر کرده است که شامل بهبود‌هایی نسبت به نسخه 8.0 بوده است و ویژگی جدیدی نیز به این نسخه اضافه شده است.

این ویژگی به شما کمک می‌کند که برای پاسخ به تماس دریافتی دیگر لازم به لمس صفحه نمایش نداشته باشید و با بلند کردن تلفن‌همراه، تماس به صورت خودکار پاسخ داده می‌شود که مقداری بد نیز به نظر می‌رسد ولی می‌توانید این ویژگی را همانند ویژگی‌های دیگر خاموش کنید تا در آینده دچار مشکل نشوید.همچنین در زمینه بازی و گرافیکی نیز بهبود‌هایی ایجاد شده است که وان پلاس 5 و وان پلاس 5تی را سریع‌تر از قبل کرده است. همچنین بسته امنیتی ماه فبریه نیز در این آپدیت قرار گرفته است.

نظر شما چیست؟ آیا دارنده وان پلاس 5 یا 5تی هستید؟ بهبود‌های انجام شده چه قدر در سرعت و عملکرد دستگاه تاثیر گذاشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

دمش گرم با این سرعت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji