حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 9 نزدیک به 30 درصد نسبت به گلکسی اس 8 فروش کمتری داشته است!

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ

خبر بد برای سامسونگ، اولین روز فروش گلکسی اس 9 متاسفانه نسبت به گوشی قبلی سری اس حدود 30 درصد کمتر بوده است و هنوز گلکسی اس 8 را در سطر قرار می‌دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بنابر اطلاعات منتشر شده از منابع معتبر گلکسی اس 9 در روز اول فروش خود تنها 180 هزارتا فروش داشته است که این رقم نسبت به عدد 260 هزارتایی گلکسی اس 8 حدود 30 درصد کمتر است و اس 9 تنها 70 درصد فروش داشته است.

هنوز اطلاعات رسمی از سمت سامسونگ واسه آماردهی فروش این گوشی منتشر نشده اما منابع معتبر دیگر فروش این گوشی را 70 تا 80 درصد تخمین زده‌اند. این مورد را در نظر داشته باشید که این گوشی هنوز در فروش ویژه به سر می‌برد و تنها در کشور‌های کلیدی سامسونگ موجود و تا روز 16 مارس خبری از فروش سراسری این گوشی نخواهد بود.

گلکسی اس 9 واقعا یکی از بهترین گوشی‌‌های ساخته شده توسط سامسونگ در سری S است. از دوربین عالی این گوشی که یک انقلاب جدید در زمینه تلفن‌های همراه بود تا سخت افزار قدرتمند و صفحه نمایش عالی همه و همگی باعث به وجود آمدن دستگاهی فوق‌‌العاده به اسم گلکسی اس 9 شده‌اند.

نظر شما درمورد فروش گلکسی اس 9 چیست؟ چرا این گوشی با وجود داشتن ویژگی‌های کلیدی خیلی بهتر از اس 8 نتوانسته فروش بهتری نسبت به این گوشی داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

در مورد فروش اس 9 از الان نمیشه پیش بینی کرد یادمه تی موبایل موقع رلیز آیفون 8 یا 7 بود که گفت چند برابر شد فروشش ولی وقتی امار اعلام شد فروش کلیش کمتر شده بود

amir shar

ببخشید رفقا بی ربطه.
من یه سیستم با مشخصات core i3 7100 و gtx 1050ti و رم۸ ddr4 میخوام ببندم. چه مادربردی پیشنهاد میکنید?b250 چطوره مشکلی نداره با این مشخصات? رم چه مارکی پیشنهاد میکنید? و اینکه پاور ۴۳۰گرین خوبه? ممنون میشم پاسخ بدید دوستان.

REZA

بنظرم کسایی که اس۷ و اس۸ دارن اصلا نیازی به تعویض ندارن،مخصوصا کسایی که اس۸ دارن.

علی شیخ زاده

واقعا اس ۸ انقد خوب هست که نیازی به ارتقا نداره فعلا

Dariushrd

سامسونگ کم مونده بیا در خونه هارو بزنه بگه اس ۹ بخرید… هرجا میریم تبلیغات این گوشیه بنظرم این تبلبغات زیاد نتیجه برعکس میده

Peiman

با این قیمت تو ایران هم فروش بالایی نداره . برعکس اس۸ فکر میکنم فروش خیلی خوبی تو ایران داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji