حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی‌های S9 و S9+ وارد ایران شدند؛ ستاره‌هایی برای از نو دیدن

پرچمداران جدید سری S سامسونگ، گلکسی‌ S9 و S9+ روز یکشنبه ۲۰ اسفند طی مراسمی رسمی در مجتمع تجاری چارسو و با حضور مدیران این شرکت و اهالی رسانه برای ورود به بازار ایران معرفی شدند. این گوشی‌ها هفته اول اسفند در کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ رونمایی شده بودند. ایران یکی از نخستین کشورهایی‌ست که پرچمداران جدید سامسونگ پا به بازارهای آن می‌گذارند.

گلکسی‌های جدید S9 نخستین گوشی‌ هوشمندی محسوب می‌شوند که دوربین اصلی آن از دیافراگم دوگانه سود می‌برد. قابلیتی که دوربین آن را شبیه چشم انسان در برابر میزان نور محیط حساس می‌کند.

علاوه بر این قابلیت‌هایی همچون فیلمبرداری فوق آهسته با ۹۶۰ فریم در ثانیه، ساخت ایموجی‌های شخصی واقیعت افزوده و اسپیکرهای قدرتمند AKG با فناوری Dolby Atmos از گلکسی‌ S9 محصولی کاربردی، نوآورانه و هیجان‌انگیز در دنیای گوشی‌های هوشمند ساخته است.

بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران در مراسم رونمایی از گلکسی S9 گفت : «جامعه ایران و خانواده دوستداشتنی ما در اینجا بسیار برایمان اهمیت دارند و این مسئله در تک تک اقدامات ما مشهود است از معرفی پیشرفته ترین محصولات مان به ایران حتی زودتر از بسیاری بازارهای بزرگ دنیا گرفته تا انجام انواع فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی مانند کمک به زلزله زدگان کرمانشاه، کمپین‌های موفق محیط‌زیستی، تاسیس مرکز پیشرفته فناوری سامسونگ-امیرکبیر یا راه‌اندازی آکادمی مهندسی و افتتاح کتابخانه‌های صوتی برای نابینایان همگی احترام ویژه ما به جامعه، هنر و فرهنگ ایران را نشان می‌دهد.»

مدیر سامسونگ در ایران با اشاره به ویژگی‌های پرچمداران جدید سری S سامسونگ گفت: « از آنجا که بهار با صحنه‌های دلنشین‌اش‌ در راه است، ما دوربینی را به شما معرفی می‌کنیم تا همه‌چیز را «از نو ببینید». محصولی که به شما قدرت انجام کارهای ناممکن را می‌دهد مثل آنکه با ویدیوهای فوق آهسته آن، حرکت سریع زمان را کند کنید.»

طراحی گلکسی‌های S9 و S9+ با تکیه بر نمایشگر بدون مرز (Infinity Display) انجام شده است. خمیدگی و انحنای مناسب نمایشگر تازه‌ترین پرچمدار سری S موجب شده تا حتی با وجود ابعاد ۵.۹ اینچی گلکسی S9 و ۶.۲ اینچی در مدل S9+ گوشی‌ها خوش دست‌تر از همیشه باشد.

علیرضا توسلی، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ در مراسم رونمایی از گلکسی S9 گفت : «ما پیش فروش گلکسی‌های S9 و S9+ را از روز دهم همین ماه شروع کردیم. براساس آماری که بنده دارم تعداد پیش فروش قابل توجه بوده که مهر تاییدی بر استقبال کاربران ایرانی ما از این پرچمداران جدید بود. از دیروز هم کار تحویل کالاها آغاز شده است. برای کسانی هم که موفق نشدند در این طرح پرچمداران جدید ما را خریداری کنند این نوید را دارم که این طرح تا پایان روز دوشنبه تمدید شده و ما این دو گوشی پرچمدار را با هدایای ویژه تقدیم متقاضیان خواهیم کرد.»

در ادامه این مراسم بیتا فتحعلی، مدیر بازاریابی موبایل سامسونگ با بیان اینکه دوربین گلکسی S9 و S9+ تغییرات بنیادین پیدا کرده است، گفت: «یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این محصول فیلمبرداری فوق کند یا سوپر اسلوموشن است. ویدیوهای اسلوموشن امروزه بسیار محبوب شده‌اند چون همه به دنبال ثبت اتفاقاتی هستند که خیلی سریع اتفاق می‌افتند. S9 یک پردازنده مجزا برای پردازش تصویر دارد و این پردازنده امکان تصویربرداری فوق‌کند یا سوپراسلوموشن تا ۹۶۰ فریم در ثانیه را می‌دهد که در حال حاضر بهترین کیفیت موجود بین گوشی‌های موجود در بازار است.»

در این مراسم ویدئویی با موضوع زنان موفق که با گلکسی S9 تهیه شده بود برای حاضرین پخش شد. یلدا معیری، سازنده این ویدئو در مورد کار با آخرین پرچمدار سامسونگ گفت: « تجربه کار با S9 بسیار خوب و لذتبخش بود. من می‌خواستم از زنان قوی که از توانایی‌های درونی خودشان استفاده کردند داستان بسازم و این کار با همکاری سامسونگ انجام شد.»

پس از آن بقراط دامون، مدیر آموزش بخش موبایل دفتر سامسونگ به روی صحنه آمد و توضیحاتی در مورد قابلیت‌ها و ویژگی‌های گلکسی S9 و S9+ برای حاضران ارائه کرد.

اولین دیافراگم 

دوربین گلکسی‌های جدید با الگوبرداری از عملکرد مردمک چشم انسان طراحی و ساخته شده است. دوربین اصلی این گوشی‌ها از دو دیافراگم مختلف F1.5 و F2.4 استفاده می‌کند تا در هر زمان و مکانی ثبت عکس‌های بی‌نقص و حرفه‌ای با دوربین گوشی‌ها امکان‌پذیر باشد. حالت دیافراگم F1.5 با گشودگی بالای خود در مکان‌هایی با نور کم و حالت دیافراگم F2.4 در طول روز و اتاق‌های پرنور عکس‌هایی شفاف، واضح و زیبا را به ثبت می‌رساند. مدل گلکسی S9+ با دوربین دوگانه مجهز به لرزشگیر اپتیکال مجزا طراحی شده است.

اینک چشم جادویی

دوربین گلکسی‌های S9 و S9+ از یک لایه اضافه در سنسور خود بهره می‌برد. به لطف این لایه اضافه که یک حافظه DRAM با قابلیت انتقال سریع اطلاعات است، کاربران می‌توانند ویدئوهای فوق آهسته با نرخ ۹۶۰ فریم در ثانیه ضبط کنند. این ویدئوها که ۳۲ برابر کندتر از ویدئوهای معمولی است می‌توانند لحظه‌هایی خاص از زندگی را به شکلی مهیج و جذاب ماندگار کنند.

با توجه به اینکه دوربین گلکسی‌های S9 و S9+ از قابلیت تشخیص حرکت ((Motion Detection پشتبانی می‌کند، کاربران برای ضبط ویدئوهای فوق آهسته تنها کافیست نقطه‌ای از صحنه را مشخص کنند تا به محض اینکه حرکتی اتفاق افتاد دوربین شروع به ضبط کند.

همزادت را بساز

در این گوشی‌ها ایموجی‌های AR از یک الگوریتم یادگیری ماشینی بر پایه داده‌ها استفاده می‌کند که می‌تواند با تحلیل و شبیه‌سازی حرکات و خصوصیات چهره افراد مدلی سه‌بعدی شبیه به هر کاربر بسازد. این مدل‌ها در فرمت GIF و در ۱۸ حالت مختلف ذخیره می‌شود تا به راحتی بتوانید حالات و احساسات متنوع خود را در شبکه‌های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

امنیت هوشمند

اسکن هوشمند یکی از قابلیت‌های تازه‌ای است که به S9 اضافه شده است. تا پیش از این در کنار روش های قدیمی تر، کاربران سه قابلیت اسکنر چشم، سنسور اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره را برای تائید هویت خود روی گوشی‌ها در اختیار داشتند. اسکن هوشمند برای بهبود عملکرد این قابلیت‌ها در مکان‌های کم نور طراحی شده است. اسکن هوشمند از ادغام دو قابلیت تشخیص چهره و اسکنر چشم به وجود آمده تا کاربران در کم‌نورترین مکان‌ها هم بتوانند سریع و راحت قفل گوشی را باز کنند.

اسپیکرهای گوشی‌ یکی دیگر از نوآوری‌های صورت گرفته در پرچمدار جدید سری S سامسونگ را تشکیل می‌دهد. بلندگوهای استریوی AKG این گوشی‌ها مجهز به فناوری Dolby Atmos است که تجربه‌ صدایی ۳۶۰ درجه و زنده را به جا می‌گذارند.

قابلیت اثرانگشت انحصاری (Dedicated Fingerprint) برای پوشه امن، بهبود توانایی‌های فوق‌العاده دستیار هوشمند بیکسبی در زمینه ترجمه زنده متن‌ها علائم و ارزهای خارجی به زبان‌های متعدد، قابلیت افزایش حافظه تا ۴۰۰ گیگابایت و… بخش دیگری از ویژگی‌های کم‌نظیر پرچمداران کهکشان سامسونگ است. 

این گوشی‌ها که برای اولین بار زودتر از بسیاری از بازار جهانی وارد بازار ایران شده‌اند به زودی در سه رنگ مشکی (Midnight Black)، خاکستری (Titanium Gray) و رنگ جدید بنفش نیلوفری (Lilac Purple) عرضه می‌شوند.

بخش پایانی مراسم به اهدای جوایز مسابقه خبرنگاران اختصاص داشت. در این بخش مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی سامسونگ با دعوت از بام سوک هانگ مدیر سامسونگ ایران بخش مربوط به قرعه‌کشی و اهدای جوایز را انجام دادند.

اشتراک در
اطلاع از
29 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

همش منتظر این خبر بودم. چون میدونم خودت هم اونجا بودی. تعجب کردم چرا خبری از این مراسم روی سایت نیست. پس مشغول تایپش بودی. خسته نباشی.

اینم سورپرایزت:
http://uupload.ir/files/sxoa_1.jpg

پیراهن آبیه رو میشناسی؟ ?

Phinkerret

برای کامنت قبلیت می گما که توهین کزدی

دکتر رسول آریان

آقای فین کر، برای دست گرمی، فعلا این خبر رو هم داشته باش ?

قیمت LG V30S ThinQ و LG V30S+ ThinQ مشخص شد. نسخه معمولی 975 دلار و نسخه پلاس 1020 دلار!!!

منبع:
http://phonearena.com/news/LG-V30S-ThinQ-goes-on-sale-for-close-to-1000_id103100

یعنی با این قیمت 975 و 1020 دلاری که زده، معلومه که چقدر فروش میکنه.

آخه کدوم آدمی آیفون ایکس 1000 دلاری رو ول میکنه بره LG V30S بخره با قیمت 1000 دلار؟ گوشی که با کانفیگ پارسال عرضه شده، یعنی اسنپ 835

از الان منتظر فروش طلایی این گوشی هستم!

Phinkerret

بچه چرا میزنی تت جاده خاکی الان من حرف الجیو زدم که چرت و پرت گفتی چرت جواب سوال منو با سوال می دی بعدشم چرا وی 30 اس و فینکیو رو نخرن تو که می کی کانفیگ پارساله معلومه که سواد درست و حسابی نداری چون همیم اسنپ 835 هنوزم که هنوز رو بورسه و تفاوت چندانی با اسنپ.845 نداره تازه هوش مصنوعی و دک های فای و هدفون 300 دلاری و کلی قابلیت دیگه داره که هیچ گوشی دیگه ای نداره مطمئن باش که میخرن

Phinkerret

بچه چرا میزنی تو جاده خاکی الان من حرف الجیو زدم که چرت و پرت گفتی چرت جواب سوال منو با سوال می دی بعدشم چرا وی 30 اس و فینکیو رو نخرن تو که می کی کانفیگ پارساله معلومه که سواد درست و حسابی نداری چون همیم اسنپ 835 هنوزم که هنوز رو بورسه و تفاوت چندانی با اسنپ.845 نداره تازه هوش مصنوعی و دک های فای و هدفون 300 دلاری و کلی قابلیت دیگه داره که هیچ گوشی دیگه ای نداره مطمئن باش که میخرن

مدیرای الجی توهم زدن انگار ?

Phinkerret

بالاخره سوگلیتم اومد برو جشن بگیر???

دکتر رسول آریان

صرفا جهت اطلاع. بخون ببین نظر سامسونگ در مورد الجی چیه و آمار چی میگه در مورد فروش الجی ?

سامسونگ: “دیگر در حوزه موبایل ال جی را رقیب به حساب نمی آوریم.”

لینک:
http://dgto.ir/vqf

Phinkerret

اولا اشتباه به عرضت رسوندن تو کنفرانش گفته بود که اپلو دیگه رقیب به حساب نمیاره اینم دقیقا مثل مدیر هوآوی که می گقت یه زودی دنیا رو می گیریم و فلان بیسار تازه اگرم گفته باشه که نگفته بارم شکری برای خودش خورده هر کیم که نظر اینو تأیید کنه که همینجور!

Phinkerret

بذارر 10 دقیقه از خبر کاهش پیش فروش اس 9 بگذره بعدش عقدتو خالی کن واقعا برات متأسفم که بی شخصیتی

Phinkerret

هب چی میخوای کیلویی دیسلاسک تقلبی بزن بچه جون واقعیت عوض تمی شه

صدرا ☝

Phinkerret

@رسول آریان
شما که ادعات می شه 31 سالته و با شخصیتی که بعید می دونم راست بگی این چه کامنتی بود که به من دادی این چه توهینی بود که کردی الان خودت خیلی شخصیت و شعور داری که تو مقاله قبلی به من گفتی به خدا نمی دونم چند سالته یعنی به خدا بچه ای و یه چیزی داری برای خودت می گی مرد حسابی مگه من بچه ام که اینجوری نظر میدی و چرت و پرت نوشتی برای خودت من مهندس آی تیم و کلی ار تکنولوژی سر در میارم مثل شمام هر چیزیو و رتبه بندیو باور نمی کنم

دکتر رسول آریان

شما درست صحبت نکردی دوست عزیز. اگر لحن بیانت درست باشه، مطمئن باش جوابت هم مودبانه اس.

آقای محترم، دوست عزیز، چندین ساله که کمپانی سامسونگ جزء 10 برند برتره. امسال نتایج رنکینگ که اعلام شد، سامسونگ به جایگاه ششم رسیده. وقتی گفتم جایگاهش از کمپانی بنز آلمان بالاتره، شما چه برخوردی کردی؟ برخورد خودت یادت نیست؟ منم بهت منبع دادم بعدش. شاید برات عجیب باشه که برند کوکاکولا که یک برند نوشابه سازی هست، بالاتر از تویوتای ژاپن و بنز آلمان باشه؟ اینا بر اساس سود سالانه و سهم اونها در بورس و دارایی های اون کمپانی ها سنجیده میشه.
همون آماری که میگه بیل گیتس شده دومین فرد پولدار در جهان و جایگاه خودش رو به مدیر آمازون داده، همین رتبه بندی های برندها رو هم انجام میدن.

یکم اگر سطح مطالعت رو بالاتر ببری خوبه. به جای اینکه هر آماری که میاد بگی دروغه.

اون سری آمار فروش سامسونگ منتشر شد از طریق یک بنیاد مستقل آمریکایی، گفتی دروغه و قبول نداری. الان میگم برند سامسونگ شده ششمین برند جهان، میگی دروغه. همه دروغه، شما راست میگی؟

خواهشا ادامه نده این بحث های بی ارزش رو. هر کسی احترام نگه داره، روی چشم بنده جا داره.

Phinkerret

نه واقعا بچه پررو و بی شخصیتی یعنی الان اون حرفت که به من گفتی چند سالته مودبانه بودش توهین نبود در مورد این بحثم دوستان اونایی که سواد دارن میتونن یه سری به مقاله قبلی تو همین سایت یعنی تو صفحه تفاوت بنچمارک ها سر بزنن کاملا توضیح دادم که قضیه از چه قراره و هم تو و هم بقیه متوجه می شن که این سایت های بی ارزش اینتر برند نباید اعتماد کنن ضمنا من چه بی ادبی کزدم شما بحثو شروع کردی ضمنا یه پیشنهاد دوستانه به جای تعصب بیجا رو سامسنگ و نظرات پوچ و بیهوده یکم چشاتو باز کن و دنبال مطالعه و چهار تا مطلب درست برو

دکتر رسول آریان

به علت بی ادبی بیش از حد دیگه از این به بعد هیچ جوابی از طرف من دریافت نمیکنی. من به خاطر شان این سایت و شان خودم و دوستان محترم، جواب بی ادبیت رو نمیدم. فقط سعی کن عفت کلام داشته باشی. از این به بعد هیچ وقت زیر کامنت من ریپلای نزن. اوکی؟
متاسفانه طرز صحبت زشت و بدت رو توی سایت همسایه هم دیدم که تا یک مطلبی در مورد الجی میگن و دوست نداری، شروع میکنی به استفاده از این کلماتی که اینجا هم استفاده کردی و حتی بدتر. دیگه اصلا و ابدا نه اسم من رو بنویس نه ریپلای بزن. اگرم اینجا دکمه بلاک داشت، قطعا بلاکت میکردم. هر موقع درست حرف زدن رو یاد گرفتی بعد نظر بنویس. فکر کردی منم همکلاسی هاتم که باهاشون هر چی از دهنت در میاد میگی؟ خدا شاهده حیف وقتی که بخواد آدم پای کل کل با امثال تو داشته باشه. تمام دیگه.

Phinkerret

من اولش چی گفتم به جای اینکه به خاطر حرفت.تو صفحه قبلب بیای معذرت خواهی کنی مغلطه می کنی مگه تو نبودی که اومدی گفتی بچه ای

Phinkerret

من چی گفتم که درست نبوده دیگه همه دیدن که اونی که اول توهین کرد تو بودی من گفتم رسول جان دیگه بالاتر از بنزش نبر تو ام اون بی ادبیو کردیو گفتی نمی دونم چند سالته و چرت می گی و از این حرفا یعنی الان این حرفت توهین نبود پس چیه من مهندس مملکتم مثل این بچه های 15 ساله تو این سایت و سایتای دیگه نیستم که اینجوری حرف زدی قبول کن که اشتباه کردی که اونطوری حرف زدی بعدشم اتفاقا من سطح مطالعه و سوادم از تو و امثال تو خیلیم زیاد تره در مورد همین رتیه بندیم تو چند صفحه قبل یعنی صفحه مقایسه بنچمارک سونی ایکس زد 2 و اس 9 کاملا منبع معتبب گذاشتم و توضیح داوم که این سایت فقط آمار الکی گذاشته و کدومشه درسته هم خودت و هم بقیه می تونن برن ببینن صمنا درباره این که گفتی سام سنگ چندین ساله جز 10 تا برند برتره م اگه ممکنه منبع بذار منتهی متبع درستش

Phinkerret

خدا وکیلی کیر چه احمق هایی افتادیم خوب تو دو نفری که فرتی منفی میزنی فقط کافیه یه سر به صفحه مقایسه بنچمارک ها بندازین می بینی که کی (ایشون)اولش بی ادبی و گستاخی کرد دیگه منفی زدنتون چیه

Phinkerret

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127
https://www.forbes.com/companies/samsung-electronics/

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=248&year=1144

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=331&year=1178

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165
آقای دکتر این منابه رو گذاشتم که بهت ثابت کن اون سایت تیلیغاتی رتبه بندیش الکی و پوچه کافیه فقط چشاتو وا کنی و یه سر به همین سایت معتبر
مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2 و دیگر رقبا
سینا عطایی
نوشته سینا عطایی

1 روز قبل | 27 دیدگاه | اپل ، برترین‌های ترنجی ، سامسونگ ، سونی

مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2 و دیگر رقبا
چند سال پیش … آ … اگر بخواهیم دقیق بگوییم سال 2011 که تب و تاب چیپست هایی با پردازنده مرکزی چند هسته ای داغ بود و برای مشخصات دستگاه خیلی رو کلاک پردازنده ها مانور داده می شد، بنچمارک ها اهمیت ویژه ای داشتند، به عبارت بهتر “ترند” بودند، “فاکتور فروش” بودند! حالا چند سالی هست که دیگر کسی برای بنچمارک ها نه تنها سینه چاک نمی کند بلکه تره هم خرد نمی کند (!) اما به هر حال فاکتوری است با اهمیت برای بررسی! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2 و دیگر رقبا را داشته باشیم.

ابتدا با بنچمارک Antutu آغاز می کنیم، بنچمارکی که امتیاز آن به یک عدد نسبتا قابل فهم تر و قابل مقایسه تر ختم می شود اما حقیقت این است که به دلیل تاثیر فاکتورهای بسیار در نتیجه خروجی، همیشه نشان دهنده قدرت مشخص دستگاه در یک بحث نیست!

مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2
مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2

در بنچمارک Antutu که شامل بررسی گرافیکی نیز می شود همانطور که شاهد هستیم امتیاز گلکس اس 9 بالای 250 هزار است و یکی از بهترین عملکردهای ممکن را ارایه نموده اما اکسپریا ایکس زد 2 با اختلاف بیش از 9 هزار امتیاز، بالای آن قرار می گیرد!

مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2
مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2

به امتیاز گیک بنچ تک هسته ای می رویم، جایی که گلکسی اس 9 با استفاده از فناوری جدید حداکثر کلاک متغیر هسته های شاخه قدرتمند پردازنده مرکزی توانسته در دنیای اندرویدی سلطان بلامنازع باشد و اسنپدراگون 845 را در هم بکشند اما هنوز از چیپست A11 bionic آیفون 8 و آیفون X عقب تر است.

مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2
مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2

امتیاز چند هسته ای گیک بنچ اما عملکرد نزدیک به دیگر دستگاه های اندرویدی را نشان می دهد که البته هنوز بالاتر از آن ها ایستاده اما همچنان پایین تر از بهترین چیپست های اپل روی جدیدترین آیفون های این شرکت است.

مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2
مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2

مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2
مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2

تست های گرافیکی انجام شده عموما دو دسته هستند، با نمایشگر خاموش و با نمایشگر روشن! نمایشگر خاموش به شما قدرت خام پردازش گرافیکی را نشان می دهد اما نمایشگر روشن عملکردی که به شما ارایه خواهد شد را. در این تست نمایشگر روشن رزلوشن نمایشگر اهمیت زیادی دارد و گلکسی اس 9 یکی از پرپیکسل ترین دستگاه های حاضر در تست است.

به صورت مشخص گلکسی اس 9 در بخش گرافیکی هنوز آنقدر که باید عالی نیست. هر چند قدرت خام پردازش گرافیکی آن بهتر آیفون X و کمتر اکسپریا ایکس زد 2 است اما در بخش نمایشگر روشن تفاوتی قابل توجه با گلکسی اس 8 یا میت 10 ندارد!

مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2
مقایسه بنچمارک گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2

با این وجود اما در بنچمارک گرافیکی دیگر گلکسی اس 9 بهتر از همه دستگاه های دیگر از جمله آیفون X ظاهر می شود. جالب است که در این تست گلکسی اس 8 حتی از اکسپریا ایکس زد 2 نیز بهتر است!

پیش از به پایان بردن مطلب بد نیست بدانید که این بنچمارک ها روی نسخه اگزینوس 9810 گلکسی اس 9 انجام شده بود. نظر شما درباره بنچمارک گلکسی اس 9 در مقابل رقبا چیست؟ به نظر می رسد یکی از بهترین عملکردهای دنیای موبایل در این دستگاه وجود دارد اما هنوز باب ارتقا باز است.

لینک کوتاه:
https://toranji.ir/?p=1027781

gsmarena
نوشته سینا عطایی 2018-03-10T22:46:37+00:00 27 دیدگاه
تگ ها : بنچمارک اکسپریا ایکس زد 2 ، بنچمارک گلکسی اس 9 ، مقایسه گلکسی اس 9 با آیفون X ، مقایسه گلکسی اس 9 با اکسپریا ایکس زد 2

مطالب مرتبط
سرعت شارژ شدن گلکسی اس 9
سرعت سارژ شدن باتری گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X، گلکسی نوت 8، وان پلاس 5T
شارژ وایرلس گلکسی اس 9+
مقایسه عمر باتری گلکسی اس 9+ با آیفون X، گلکسی نوت 8، وان پلاس 5T و نوکیا 8
تست سقوط گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X
تست سقوط گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X
مقایسه گلکسی اس 9 با آیفون X
تست سرعت گلکسی اس 9+ در مقابل آیفون X
بنچمارک گلکسی اس 9 با اگزینوس 9810
بنچمارک گلکسی اس 9 با اگزینوس 9810 منتشر شد: رکوردزنی در عین عملکرد عجیب و غریب

نسخه اگزینوس گلکسی اس ۹ (Exynos 9810) وارد بنچمارک شد!
دیدگاه خودتان را بنویسید
ابتدا وارد شوید تا بتوانید دیدگاهی ارسال کنید

آخرین دیدگاه ها
Dariushrd
Dariushrd
ترنجِ نرسیده
مارس 10, 2018 در 11:01 ب.ظ
22 4
به بنچمارک اعتقادی ندارم فقط اسپید تست های منابع معتبر… بهرحال عملکرد xz2 خیلی عالی بود و همینطور گلکسی اس ۹

برای پاسخ دادن وارد شوید
رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 10, 2018 در 11:09 ب.ظ
11 20
بنچمارک برای این خوبه که حدودی دستت بیاد قدرت این وسیله چقدره. من حتی گیگ بنچ رو هم روی تلویزیون خونه تست کردم که ببینم چقدر قدرت داره و متوجه شدم خیلی قوی نیست. چون فقط دوتا پردازنده A53 داره.

برای پاسخ دادن وارد شوید

dele_tanha
ترنجِ نرسیده
مارس 10, 2018 در 11:57 ب.ظ
33 9
اخی این اس 9 بیچاره که همش داره له میشه جلوی xz2 خخخخخخخخخخخ

برای پاسخ دادن وارد شوید
رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 12:21 ق.ظ
7 29
گوشی های سامسونگ با دو چیپست عرضه میشه. هم اگزینوس، هم اسنپ. پس در حالت اسنپ دقیقا میشه همون XZ2

اما چیزی که سونی نداره، چیپست و پردازنده شخصی هست که وقتی پردازنده های اسنپ کم میارن، باید برن بوق بزنن جلوی پردازنده های M3 سامسونگ.
حالا اگر کسی فن اپل باشه و بگه گوشیش A11 داره، هیچ اشکالی نداره. آخه فن سونی به کدام چیپست اختصاصی دل خوش کرده؟ این چیپست رو که همه میذارن روی گوشیشون از این به بعد. پرچمدار الجی، پرچمدار شیائومی و …

اگر سختت نیس نتایج گیک بنچ رو هم نگاه کن که اونجا XZ2 له شد.

در ضمن اگر خواستی یک تصویر از بنچمارک S9 توی آنتوتو برات بفرستم که از عدد اینجا بالاتره.

صفحه نمایش XZ2 به صورت FHD پلاس هست و صفحه نمایش S9 رزولوشن 2K داره. اگر میبینی آنتوتوی XZ2 یکم بالاتر شده مال همین بخش تست گرافیکی آنتوتو هست.

خوشبختانه گلکسی S9 قابلیت تغییر رزولوشن داره و با قرار دادن گوشی در حالت FHD پلاس، میتونی قدرتش رو ببینی.

برای پاسخ دادن وارد شوید

dele_tanha
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 12:29 ق.ظ
27 4
جنبه شکست داشته باش عزیز من خخخخخخ

رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 12:55 ق.ظ
3 17
چی میگی. دل خوشی داری ها!!!

دارم مقاله بعدی رو آماده میکنم الان برای گذاشتن توی سایت. اتفاقا این بار از برندتون سونی خوب گفتم. سخت نگیر!

Quality
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 2:06 ق.ظ
12 2
یعنی از نظر شما هر شرکتی باید چیپ ست اختصاصی خودش رو تولید بکنه؟!!
چیپ ست های کوالکام همیشه بهترین بودن و فقط توی یکسال یکم مشکل گرما داشت!
اگر سونی سالی 100-200 میلیون فروش گوشی هاش بود ساختن چیپ ست اختصاصی به صرفه بود ولی الان به هیچ وجه به صرفه نیست و یک کار کاملا غلطه!

برای پاسخ دادن وارد شوید
رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 12:38 ب.ظ
2 3
خب این بهترین چیپ کوالکام با اون پردازنده های اختصاصی چرا در مقابل پردازنده های اپل و سامسونگ کم آورده؟

نمیگم چرا سونی چیپ نمیسازه، میگم سامسونگ فعلا داره با هر دو پیش میره تا زمانی که پردازنده گرافیکی رو هم خودش بسازه و از شر این Mali خلاص بشه و آدرنو رو پشت سر بذاره. خوبیش اینه که گلکسی S9 با چیپ اسنپ هم هست. اگر واقعا کسی طالب اسنپ باشه میتونه بگه براش از آمریکا یک نسخه آنلاکش رو بفرستن. بعد هزینه رجیستری ایران رو پرداخت کنه و با گلکسی S9 اسنپش کار کنه. ولی سونی اگر بخواد از لحاظ قدرت CPU خودش رو به سطح S9 اگزینوسی برسونه، باید چکار کنه؟ هیچی!

Hadiii
ترنجِ نرسیده
مارس 10, 2018 در 11:10 ب.ظ
23 3
هرکدام برتری هایی دارن نسبت به هم ولی در کل من xz2 ترجیح میدم گوشی های سونی حتی میانرده هاش هم گرافیک های قوی و خوبی داره.

برای پاسخ دادن وارد شوید
احمد
احمد
ترنجِ خیلی رسیده
مارس 10, 2018 در 11:12 ب.ظ
15 3
دیگه فکر کنمدهمه بهذایندنتیجه رسیدن که بنچمارکدها دیگه اونقدر مهم نیستم مگه اینکه یه کارای خاصی بشه انجام داد

برای پاسخ دادن وارد شوید

Phinkerret
ترنجِ نرسیده
مارس 10, 2018 در 11:36 ب.ظ
34 3
جالبه حالا که سونی تو آنتوتو 7 امتیازش بیشتر شده دوستان فن سامسنگ حاشا می کنند و قبولش ندارن???

برای پاسخ دادن وارد شوید

mosayebso
ترنجِ نرسیده
مارس 10, 2018 در 11:51 ب.ظ
4 8
https://youtu.be/7XHRIpUpFiU
این تست اسفالت ۹ روی گلکسی اس۹ با اکسینوس ۹۸۱۰ هست
کسانی که نگران بازده گرافیکی هستن بهتره این ویدئو رو ببینن
در مورد نتایجی که در حالت ان اسکرین بدست اومده یک راه حل بسیار ساده وجود داره و اونم اینه که رزولوشن نمایشگر رو روی فول اچ دی پلاس تنظیم کنیم براحی بالاترین فریم ریت ممکنه رو میشه از گوشی برای بازی ها بدست اورد
برای تماشای فیلم و مطالعه و وبگردی و… هم رزولوشن رو روی کواد اچ دی پلاس قرار میدیم و راحت
یعنی هم فریم ریت برای بازی داریم هم کیفیت و شارپنسی برای فیلم دیدن و مطالعه و…
اسفالت ۹ واقعا گرافیک فوق العاده ای داره
گرافیک بازی های موبایل بسیار پیشرفت کردن و تا چند سال دیگه اکثر بازی ها با گرافیکی در سطح کنسول حداقل کنسول های نسل گذشته مثل ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ وارد میشن

برای پاسخ دادن وارد شوید
رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 1:01 ق.ظ
7 9
مصیب جان مگه گوشی 4 میلیون تومنی قراره توی این بازی ها مشکل داشته باشه!

مرسی.

برای پاسخ دادن وارد شوید

Mohammadsoly
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 1:20 ق.ظ
11 3
بازم سونی برندس.برای من گرافیک و رم مهمتر از سیپیو هست چون گوشی نمیشه سخت افزارشو ارتقا داد.

برای پاسخ دادن وارد شوید
رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 1:37 ق.ظ
4 16
شما مثل اینکه به عکس آخر توجه نکردی. تست گرافیکی Basemark که اونجا XZ2 چهارم شده.

ولی هیچ اشکالی نداره، ببینیم توی سه ماهه اول 2018 یعنی آخر مارس، هر برند چنتا گوشی فروخته و چقدر درآمد داشته.

کمپانی سامسونگ در حال حاضر ششمین برند معتبر دنیاس. بالاتر از کمپانی بنز آلمان. مگه با سامسونگ میشه در افتاد؟ بخش اعظمی از اقتصاد کره جنوبی دستشه. الانم نگاه کن، پیش فروش گوشی هاش تموم شد، تا چند روز دیگه هم میاد بازار. اما سونی انگار اردیبهشت گوشی هاش میاد توی بازار. ببین چقدر توی نت در مورد گلکسی S9 فیلم و خبر هست. بعد یکی از دوستان فن سونی، میگه هنوز آنباکس XZ2 نیومده توی یوتیوب که من تعجب کردم.

برای پاسخ دادن وارد شوید

Quality
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 1:57 ق.ظ
9 2
وقتی هنوز تولید انبوهش شروع نشده انتظار دارین آنباکسینگش بیرون اومده باشه؟

هیچکس ادعا نکرده پرچمدار سونی توی فروش سامسونگ رو شکست میده! یک چیز محاله تا لااقل 2-3 سال دیگه!
اما فروش بالای یک برند دلیل نمیشه ک گوشیش هم قطعا بهتر باشه! خیلی عوامل توی فروش تاثیر داره!

برای پاسخ دادن وارد شوید
رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 12:41 ب.ظ
1 5
خب چرا سونی تولید انبوه XZ2 رو هنوز شروع نکرده، در حالی که تا چند روز دیگه فروش رسمی S9 در ایران آغاز میشه.

مگه هر دو در یک مراسم معرفی نشدن؟

Phinkerret
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 3:19 ق.ظ
12 5
آقا رسول خواهشا جوگیر نشو ششمین برنو دنیا و از بنز بالاتره ???بیخیال بابا و بخش اعظمی از اقتصاد کره دستشه در صورتی که تو اخبار همه جا اومده که آمار پیش فروش اس 9 و اس 9 پلاس خیلی ناامید کننده و ضعیف بوده پس الجی که فقط و فقط سالی 70 80 میلیون اولد تو دنیا می فروشه بوقه برای یه نتیجه بنچمارک پایین تر نزنین این حرفا رو زشته دیگه سامسنگو نکم.مرسدس بنز

برای پاسخ دادن وارد شوید
رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 11:56 ق.ظ
3 9
بخدا نمیدونم چند سالته. ولی اینو بدون من عادت کردم بدون منبع حرف نزنم. بیا این لینکش بخون اگر سواد درست حسابی داری، بفرما:

http://itiran.com/node/75399

بخون تا بفهمی من رو هوا حرف نمیزنم پسر جان. سامسونگ ششمین برند برتر جهان. بالاتر از تویوتا، فیسبوک، مرسد بنز و IBM. البته شاید منکر این بشی که کارخانه نوشابه سازی جهان چهارمین برند دنیا شده. یکم مطالعه کن که این چیزها برات عجیب غریب نباشه گل پسر. موفق باشی.

dele_tanha
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 12:20 ب.ظ
6 5
دوستان نظرتون چیه همگی بریم پیش رسول سواد اموزی. خیلی با سواده انیشتینو میزاره تو جیبش. وای ما خیلی بیسوادیم کاش مثل رسول با سواد بودیم.!
خدا یعنی میشه همه ما مثل رسول دانشمند و پرفسور و با سواد بشیم؟ نه فک نکنم اخه فقط ی نفر تو کل دنیا پرفسوره اونم رسوله انیشتین هم شاگرد رسول بوده خخخخ

رسول آریان
رسول آریان
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 12:45 ب.ظ
2 6
نگا اسمش، بچه ترول!
دل تنها!!!

به جا این مسخره بازی ها اگر خواستی برو توی گوگل اسکولار اسمم رو سرچ کن و مقالات من رو توی مجلات خارجی ببین. هر موقع تونستی مقاله ISI چاپ کنی، بعد بیا اینجا ترول بازی در بیار. بخدا حیف وقت که بخوام برای آدم های کم ارزشی مثل تو کامنت تایپ کنم. از این به بعد دیگه جواب ترول بازی نمیدم. برای خودت با دنیای کوچیکت خوش باش.

dele_tanha
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 1:35 ب.ظ
5 2
خخخ اینو طرف رییس دانشگاه مهندس مکانیک استاد تمام چنان با دانشجو گرم میگیره که اصلا میگی این ی دانشجو سادس بعد تو فوق لیسانس که الان ریخته از همه جا اینهمه ادعا داری همیشه ادمهایی که ادعا دارن چیزی بارشون نیست دوستان دارن میبینن که کی ترول بازی در میاره نیازی نیس من بگم. در ضمن کار خوبی کردی با اون ایدی دومت (احمد) وارد میشی و نظرات خودتو تایید میکنی اخه خودت تایید نکنی کی کنه؟ برو بخون زمانی که پروفسور حسابی رفت از پایان نامش دفاع کنه انیشتین بهش گفت من الان ی شاگرد ساده ام که میخای بهم درس بدی. اینهمه مخ تو این مملکت ریخته ادعایی ندارن. هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه بله. مشک انست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید. و….

Phinkerret
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 8:22 ب.ظ
1 0
@رسول آریان
https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127
https://www.forbes.com/companies/samsung-electronics/

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=248&year=1144

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=331&year=1178

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

Phinkerret
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 8:25 ب.ظ
0 0
https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127
https://www.forbes.com/companies/samsung-electronics/

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=248&year=1144

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=331&year=1178

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165
اولا بچه جون.مثل آدم حرف برن نمی د نم چند سالته چیه

Phinkerret
ترنجِ نرسیده
مارس 11, 2018 در 8:47 ب.ظ
1 0
@رسول آریان
https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127
https://www.forbes.com/companies/samsung-electronics/

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=229&year=1127

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=248&year=1144

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=331&year=1178

https://www.rankingthebrands.com/The-Brand-Rankings.aspx?rankingID=396&year=1165
اولا بچه جون بخدا نمی دونم چند سالته چیه مگه نمی تونی مثل آدمیزاد حرف بزنی اینو بدون که حداقل از تو که از طرز نوشتنت معلومه که یه بچه نوجوون بیشتر نیستی الکی اومدی لاف زدی من 31 سالمه انگار چهار تا بچه بهت گفته آقا رسول و جناب آریان جوگرفتتت فکر کردی خبریه ثانیا بله اونقدرا سواد دارم و مهندسم هستم که حتی تو و امثال تو نمی تونن تصورشو نمی تونین بکنین البته اینم میدونم که چهار تا سایت مثل اینتر برند که تو چند تا کشورم یه شعبه زده خیلی نمی شه روش حساب کرد یعنی اهل فن روش اصلا حساب باز نمی کنن حالا بازم چهار تا سایت مثل فرونت و reputationinstitute,brand z و فورتونه که لینکش بالا هستش به خصوص سایت reputationinstitute خیلی معتبر تر از یه سایت تحقیقاتی ساده باشه اصلا تو این سایت توضیح خاصی داده که بر چه اساسی ششم شده یعنی پیش خودت فکر نکردی که چه جوری تو سایت های دیگه مثل فرونت و فورتونه با همین مقدار سود یعنی حدود 50 میلیارد دلار رتبه ش 30 یا 40 شده اونی که سواد داره میفهمه پس بهتره که به جای اینکه با دیدن این رنکینگ های الکی ذوق مرگ بشی بری اون سایت های معتبرتر و به طور کل این سه چهار تا سایتی که گذاشتم ببینی و درمورد نحوه معنی کلی برندینگ سود سهام و ارزش برند بازار پذیری و محبوبیت اون شرکت ها کلی تحقیق کنی نه من که این چیزارو به طور کل می دونم اوکی دفعه دیگه با من مثل خودت و چهار تا مثل خودت که بچه 17 18 ساله بیشتر نیستی حرف نزن

سرعت عمل در فروش محصول رو ببینید. فوق العاده اس. گوشی 6 اسفند معرفی شده توی بارسلون، بعد از دقیقا دو هفته گوشی رسیده ایران و الان توی چندین فروشگاه موجوده.
حالا همزمان با این گوشی، شرکت سونی و شرکت الجی هم گوشی معرفی کردن توی بارسلون. سونی که ظاهرا قرار شده از اردیبهشت فروش رو شروع کنه. تا اردیبهشت ماه هر کی خواسته برای سال جدید گوشی نو بخره، خریده. احترام به مشتری یعنی این که میاد توی تهران رونمایی برگزار میکنه، صرفا برای ما ایرانی ها. سر جریان المپیک زمستانی خیلی ها تلاش کردن که سامسونگ رو مقصر اول و آخر این جریان معرفی کنن ولی به هدف نرسیدن. البته این کمپانی هم برای سود خودش به ما احترام میذاره، عاشق چشم و ابروی ما که نیست. چون بیش از 50% سهم فروش گوشی در ایران رو سامسونگ داره. یعنی توی ایران، سامسونگ یک طرف، مابقی طرف دیگه. اینی که دارم میگم براش منبع دارم از چندین و چندجا، باز یکی نیاد بگه دروغه و فلانه. از خود سازمان رگولاتوری که دقیقا میدونه IMEI های ثبت شده مال چه گوشی هایی هست تا وزیر محترم وزارت ارتباطات.

nima1988

“احترام به مشتری یعنی این که میاد توی تهران رونمایی برگزار میکنه، صرفا برای ما ایرانی ها”
این که دیگه تبلیغ کردن نداره اکثر شرکتا این کارو انجام میدن! ?

Mortazavi

امکان تصویربرداری فوق‌کند یا سوپراسلوموشن تا ۹۶۰ فریم در ثانیه را می‌دهد که در حال حاضر بهترین کیفیت موجود بین گوشی‌های موجود در بازار است.??

خوش بحال سامسونگ که چقدر راحت دروغ میگه و طرفداراشو ساده لوح فرض می کنه مثل همین دروغی که میگه ما برای شخصیت و فرهنگ ایرانی ارزش قائلیم

با مهندس این قابلیت رو دقیقاً یک سال پیش پدر تکنولوژی آورد و امسال رزولوشنشو fhd کرده که برای محیط های کم نور فوق‌العاده است

Mortazavi

تبریک میگم به طرفدارای گل سامسونگی بابت پایان انتظار و دیدار با یکی از بهترین اسمارتفون های دنیا یه تبریک ویژه به یکی از دوستانی که بازاریابی اینترنتی سامسونگ رو می‌کنه و امیدوارم یدونه پلاسشو هدیه بگیره

Mortazavi

سینا خان بی صبرانه منتظر نقد و بررسی اس۹ از جانب شما هستم که بی اغراق جزو پنج بررسی خوب در کل سایت های تکنولوژی ایرانی و خارجی هست.

mahziyar

مبارک خریداراش من با همین اس8 امسال سر میکنم تا اس 10

Peiman

بی صبرانه منتظرم از نزدیک با این گوشی کار کنم .

علی شیخ زاده

خدارو شکر بالاخره با اومدن اس ۹ قیمت اس ۸ میاد پایین تر و ما میتونیم اس ۷ بخریم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....