حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu وان پلاس 6 لو رفت: امتیاز بالای 276 هزار و نسبت تصویر 19:9

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، وان‌پلاس

حاشیه کوچک بالای نمایشگر آیفون ایکس جنجال زیادی را در دنیای اندروید درست کرده است و شرکت‌های زیادی درحال طراحی گوشی‌های خود با این نوع طراحی می‌باشند. وان پلاس 6 نیز یکی دیگر از گوشی‌های اندروید است که قرار است این طراحی را در خود جای دهد. علاوه بر این امتیاز بنچمارک Antutu وان پلاس 6 بسیار حیرت برانگیز است که در در ادامه آن را با هم خواهیم دید، با ما همراه باشید.

حال این موضوع از کجا معلوم شده است؟ به غیر از طرح‌های مفهومی زیاد منتشر شده از این گوشی، امروز اطلاعات جدیدی از سمت آنتوتو برای این گوشی منتشر شده است که امتیاز خارق‌العاده وان پلاس 6 را نشان می‌دهد.

بر اساس تصویر منتشر شده در نوار اعلانات دستگاه، وسط نوار خبری از هیچ گونه هشدار یا مواردی ازین قبیل نیست و همانند دیگر گوشی‌های اندرویدی و حتی خود آیفون ایکس نیز ساعت و آیکون باتری در طرف‌های مخالف هم قرار دارند. اگر این مورد درست باشد صفحه نمایش وان پلاس 6 یک صفحه نمایش 19:9 خواهد بود که درازتر از نمایشگر 18:9 وان پلاس 5تی می‌‎باشد و شاید کار کردن با یک دست را برای شما کمی سخت کند.

امتیاز بنچمارک Antutu وان پلاس 6 رقم خیره‌کننده 276510 هزار می‌باشد که این گوشی را به یکی از قدرتمند‌ترین دستگاه‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند. گرچه امتیاز همه چیز یک گوشی نیست و آیفون ایکس با اینکه امتیاز قوی‌تری دارد اما در عملکرد یکسان و حتی کُند‌تر از خیلی از گوشی‌های اندرویدی است.

نظر شما درباره این عملکرد چیست؟ وان پلاس 6 می تواند یک پرچمدار-کُش دیگر باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

از همین ابتدا داره شاخ و شونه میکشه برای باقی پرچمدارها.

البته به احتمال زیاد چیپست این گوشی همون اسنپ 845 هست که توی گلکسی S9 و اکسپریا XZ2 هست. پس نمیتونه خیلی چیپست فضایی باشه. گلکسی S9 توی آنتوتو به اعداد 240 هزار تا 250 هزار رسید ولی الان میبینیم که بنچمارک این گوشی از 270 هزار هم رد شده. احتمالا داشتن 8 گیگ حافظه میتونه در بالابردن این عدد موثر باشه. هر چند که اعداد آنتوتو ثابت و مشخص نیست. اختلاف 10 هزار امتیازی در این چنین تست هایی قابل تصوره. چون یکبار تست گرفتن از گلکسی S9 و عددش حدود 240 هزار بود، بار دیگه گرفتن، عدد 250 هزار رو رد کرد.

با بخش انتهایی این مطلب واقعا موافقم. باید دید این گوشی در عمل میتونه مثل برادرش کوچیکش سریع باشه یا نه؟ هر چند برادرش کوچیکش توی اندروید 8 کمی دچار آلزایمر شده!

Rog_Pc_Gamer

دیدین امتیاز تک هسته و چند هسته رو؟ فکر‌نکنم بازم بتونه تو اجرا بازیا سامسونگو جا بزاره
کلا هیچ وقت انتوتو بنچمارک معتبری نبوده

Peiman

خیلی بهتر از هواوی تونسته کپی کنه . وان پلاس شرکت مورد علاقه چینی منه . به چندین دلایل عمده .
۱ رابط کاربری نزدیک به اندروید خام
۲ طراحی زیبا
۳ سریعترین گوشی بین همه گوشی ها
و…

Mortazavi

احتمالاً باز هم پرچمدارای سامسونگ رو تو سرعت براحتی جا بزاره

وانپلاس انصافاً شرکت با کیفیت و مستقلیه که غیر از این تقلید ناچ همه چیزش مستقل بوده و انصافاً هم تو مشخصات دست و دلباز و تو قیمت فوق‌العادست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji