حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی جی 8 در گیک‌بنچ دیده شد

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اسمارت‌فون، سامسونگ، شایعات

ظاهرا سامسونگ قصد نزدیک‌تر کردن گوشی‌های میان‌رده خود را به پرچمدار‌های خود دارد و این کار را از سری A شروع کرد و حالا دارد این کار را با سری J نیز انجام می‌دهد. با اینکه تنها سری پرچمدار این شرکت، S و Note می‌باشد باید به زودی شاهد حضور گوشی‌های میان‌رده با مشخصات پرچمدار از سوی سامسونگ باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.گوشی جدیدی از سری J سامسونگ با نام SM-J800FN وارد گیک‌بنچ شده است و مشخصات آن توسط این تست مشخص شده اتس. بر اساس برخی شایعات به احتمال زیاد این گوشی، گلکسی جی 8 نام داشته باشد.

در تصویر منتشر شده از بنچمارک این گوشی، مشخص شد که این گوشی از پردازنده اگزینوس 7870 در کنار 3 گیگابایت رم برخوردار است. همچنین به صورت پیشفرض بر روی این گوشی نسخه هشتم سیستم عامل اندروید است که یک نکته مثبت برای گوشی میان‌رده محسوب می‌شود.

امتیاز گلکسی جی 8 در بخش تک هسته عدد 728 بوده و در بخش چند هسته‌ای نیز عدد 3683 را به دست آورده است که برای یک گوشی میان‌رده قابل قبول می‌باشد. گرچه این امتیاز برای یک گوشی میان‌رده در سال 2018 مقداری مسخره به نظر می‌رسد.

پردازنده اگزینوس 7870 از فناوری 14 نانومتری برخوردار است. هسته‌های پردازشی آن از نوع کورتکس A53 هستند که با فرکانس 1.6 همراه می‌باشند. چیپ گرافیکی این پردازنده مالی T830 می‌باشد. این گوشی به احتمال زیاد از دو دوربین 16 مگاپیکسلی برخوردار باشد. اشتباه نکنید این موبایل دوربین دوگانه نخواهد داشت بلکه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی خواهد داشت که قابلیت ضبط ویدیو‌های فول‌‎ اچ‌دی را دارد.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

به نظر سامسونگ باید رو میاندره هاش بیشتر کار کنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji