حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ از بروزرسانی اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس دست کشید

بعد از خوشحالی کاربران گلکسی اس 8 به دلیل دریافت اندروید 8 برای گوشی‌هایشان باید خبر بدی را به شما بدهیم و آن این است که سامسونگ بروزرسانی اندروید 8 را برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را متوقف کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بعد از مدت زمان طولانی که سامسونگ درحال تست نسخه 8 اندروید برای گلکسی اس 8 و نسخه پلاس این گوشی بود بلاخره این بروزرسانی برای برخی مناطق منتشر شد ولی تنها بعد از گذشت چند روز سامسونگ اقدام به متوقف کردن انتشار این بروزرسانی کرد و حتی فایل‌های آن را نیز از سرور‌های خود پاک کرده است. بنابراین شما از هیچ طریقی دیگر قادر به دریافت این بروزرسانی نیستید.

اگر هم اکنون این بروزرسانی را دریافت کرده‌اید نگران نباشید و مشکلی برای گوشی شما پیش نمی‌آید اما اگر این بروزرسانی را دریافت نکرده‌‌اید نیز نباید ناراحت باشید زیرا سامسونگ درحال کار بر روی یک نسخه جدید از اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس می‌باشد که اینبار دیگر مشکلات نسخه قبلی را نداشته باشد و با خیال راحت این بروزرسانی را دریافت کنید.

هنوز مشخص نیست که درچه زمانی این بروزرسانی برای گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس منتشر می‌شود اما از آنجایی که این دو گوشی هنوز هم پرچمدار‌های سری S سامسونگ هستند باید زودتر از دیگر گوشی‌های این کمپانی بروزرسانی اندروید 8 را دریافت کنند. مشخص نیست که به چه دلیل بروزرسانی متوقف شده است اما امیدواریم تنها مربوط به مشکلات جزئی بوده باشد و به زودی زود بروزرسانی دیگری از سمت سامسونگ برای اندروید 8 منتشر شود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

احتمالا باگ داشته. شایدم خواسته قبلیتی رو بهش اضافه کنه.

Peiman

خدایی دیگه خیلی دیر شده . قابل قبول نیست

rwgni

الله اکبر
من ک اپدیت کردم ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji