حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دیدار گوشی بی‌نام سونی و نسب تصویر 18:9 با آنتوتو : اکسپریا H8266

نوشته

6 سال قبل | 7 دیدگاه | اسمارت‌فون، سونی، شایعات

سونی نیز بلاخره دست از استفاده از صفحه نمایش با نسبت تصویر  16:9 کشید و حالا به احتمال زیاد باید شاهد رونمایی این کمپانی از یک گوشی با نسبت تصویر 18:9 باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.شاید طراحی سونی زیبا باشد اما مناسب سال 2017 و 2018 نبود و حاشیه‌های زیاد در طراحی گوشی‌های سونی می‌بایست از بین می‌رفتند. سونی نیز به احتمال زیاد این مورد را متوجه شده است و حالا قرار است یک گوشی با نسبت تصویر 18:9 را برای معرفی آماده کند.

هنوز اسمی برای این گوشی مشخص نشده است و تنها اسم رمز آن با نام H8266 در وبسایت‌های خبری منتشر شده است. آنتوتو نیز امروز از مشخصات این گوشی پرده برداری کرد و اطلاعات آن را در اختیار مردم قرار داد.

بر اساس گزارش آنتوتو این گوشی همانطور که گفتیم یک صفحه نمایش 18:9 با رزولوشن 2160×1080 دارد. به غیر از این موارد پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 845 بلاخره بر روی این گوشی دیده شد و اندروید 8 که به صورت پیشفرض بر روی دستگاه است نیز می‌تواند دلیل محکمی برای درست بودن مشخصات داشته باشد.

با اینکه الان دوره‌ی گوشی‌های پرچمدار با 4 گیگابایت رم گذشته است اما هنوز سونی از 4 گیگابایت رم برای این گوشی استفاده کرده است که امیدواریم با بهینه سازی مشکلی برای اجرای همزمان برنامه‌ها و ویژگی‌های اندروید 8 نداشته باشد. همچنین 64 گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره تصاویر و نصب برنامه‌های شما در نظر گرفته شده است که امیدواریم درگاه کارت حافظه جانبی برای افزایش این ظرفیت در این گوشی وجود داشته باشد.

متاسفانه اطلاعاتی از دوربین این گوشی به صورت دقیق منتشر نشده است اما بر اساس شایعات باید شاهد حضور یک دوربین اصلی دوگانه با کیفیت 12 مگاپیکسل و یک دوربین 15 مگاپیکسلی سلفی باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

متاسفانه سونی قسم خورده هیچ وقت گوشی بروز نده
آخه رم۴؟
من میگم حیفه گوشی که اینهمه هزینه واسش شده با اضافه نکردن دوگیگ رم اضافه که زیر ۲۰ دلار هزینشه یه فروش خوب رو از دست بده

ahmad

مرتضوی جان به عدد نیس که همین اس 9 قراره با رم 4 بیاد مهم اینکه طراحیش خوب باشه و از لحاظ نرم افزار عالی. تا الان سونی ثابت کرده تونسته سریعترین گوشی رو تولید کنه

Peiman

منم با دیدگاهت موافقم . سونی نباید جای هیچ بهانه ای رو باقی میذاشت . رم بیشتر این گوشی قطعا باعث فروش بیشترش میشد اما سونی و سیاست هاش…

Peiman

رم ۴ یکم ما امید کنندس اما به نظر میرسه این پرچمدار اصلی نباشه . امیدوارم پرچمدار پریمیوم با رم ۶ معرفی بشه

Peiman

*نا امید

جناب قنبری خط دوم رو اصلاح کنید. 18 به 9 نسبت هست و کلمه اینچ اونجا اضافه اس.

اگر سونی نسبت رو 18 به 9 کنه، گوشی دراز میشه. در نتیجه اگر لبه های اضافی بالا و پایین حذف نشه، گوشی دیگه خیلی بد قواره میشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji