حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 10 (Galaxy S10) با چیپ اختصاصی AI، باتری بزرگتر، تغییر در طراحی و پشتیبانی از 5G ارایه می شود؟

بله، درست خواندید، گلکسی اس 10 و هر چند که شاید چنین اسمی با مطلب دیروز که می گفت شاید از سال 2019 تغییر نام سری اس سامسونگ به گلکسی ایکس (Galaxy X) را شاهد باشیم، مغایر به شمار برود اما به صورت کلی ما درباره پرچمدار 2019 سامسونگ صحبت می کنیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هنوز گلکسی اس 9 معرفی نشده (!) گپی مختصر درباره مشخصات احتمالی گلکسی اس 10 (Galaxy S10) داشته باشیم.

شایعات گلکسی اس 10

شایعات گلکسی اس 10

همانطور که در پست بالا، منتشر شده توسط یکی از منابع نسبتا قابل اطمینان چنینی می بینید، مشخصاتی درباره “پرچمدار سال 2019” عنوان شده است. اینکه چنین دستگاهی مشخصا گلکسی اس 10 باشد یا گلکسی نوت 10 و حتی گلکسی ایکس (Galaxy X) هیچ چیز مشخص نیست اما اکثر این مشخصات مواردی است که خود ما نیز انتظار آن ها را داریم!

برای مشخصات گلکسی اس 10 احتمالی عنوان می شود که شاهد چیپست اختصاصی با عملکرد بالا خواهیم بود، چیپستی که پردازنده های مرکزی، گرافیکی و هوش مصنوعی آن کاملا معماری اختصاصی خواهند داشت. در ادامه باید گفت این چیپست از اتصالات شبکه 5G مخابراتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. حافظه ذخیره سازی UFS 3.0، حافظه رم LPDDR5، نسبت نمایشگر به بدنه بالای 93٪، سری M9 نمایشگرهای OLED، پشتیبانی از تشخیص چهره سه بعدی با هوش مصنوعی و در نهایت باتری L شکل شبیه به چیزی که در آیفون X دیدیم!

تغییر بزرگ در طراحی گلکسی اس 10

این مشخصات موارد دور انتظاری نیستند که تحقق آن ها را برای پرچمدار سال 2019 ناممکن بدانیم اما اینکه به شکل مشخص و مدون از منبعی قابل اعتماد منتشر شود به ما این دید را می دهد که چنین آینده با درصد تحقق بیشتری وجود دارد. همچنین بزرگترین نویدی که گلکسی اس 10 به ما می دهد، تغییر بزرگتر از تفاوت طراحی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 است، چیزی که همه ما منتظر دیدن یک تحول زیبا مثل گلکسی اس 8 نسبت به گلکسی اس 7 یا گلکسی اس 6 نسبت به گلکسی اس 5 هستیم!

نظر شما چیست؟ ما در شایعات فراتر رفتیم، آیا سامسونگ هم فراتر خواهد رفت؟!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اینا عالیه ولی بنظرم بزرگترین تغییر داشتن مدلی با صفحه نمایش منعطف هست مخصوصا اینکه سامی تصمیم گرفته اسم سری اس رو به ایکس تغییر بده و این حدس محتمله

Peiman

اس ۹ هنوز معرفی نشده ???

این مشخصات دور از انتظار نیست و سامسونگ هر دوسال یکبار تغییرات گسترده میده

Pouya

سلام
ترنجی تو کانال لینک یه خبر دیگه گزاشته شده از کانال که میخوام خبرو بخونم میره تو پست تغییر نام به ایکس
لطفا اصلاح کنید

vahid

هی خدا

vahid

واقعا برام عجیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)