حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس ایکس ۲ ( Oneplus X2 ) در راه است

وان پلاس را می توان به عنوان یکی از بهترین برند های بازار فعلی اندرویدی ها دانست.آخرین گوشی عرضه شده توسط این شرکت مدل 5T بود که حدود چند ماه پیش معرفی و به بازار عرضه شد.حالا شایعات حکایت از این دارند که وان پلاس ایکس ۲ ( Oneplus X2 ) در راه است.

بر اساس شایعات مطرح شده ٬ وان پلاس در حال توسعه نسل جدید وان پلاس ایکس است که چند سال قبل شاهد معرفی آن از سوی وان پلاس بودیم.سری ایکس بر خلاف دیگر گوشی های وان پلاس ٬ پرچمدار نبوده و می توان آن را میان رده رو به بالا به حساب آورد.وان پلاس ایکس در زمان عرضه خود نتوانست چندان موفقیت چشمگیری را کسب کند حالا باید منتظر بود و دید سری دوم این مدل چه خواهد کرد.

اگرچه در شایعات مطرح شده در مورد نام قطعی این گوشی بحث نمی کنند ٬ اما با این وجود بر اساس مشخصاتی که پست به پست وبسایت ها می چرخد می توانیم حدس بزنیم که نام این نسخه ایکس ۲ ( Oneplus X2 ) باشد.

۴ گیگابایت رم ٬ صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ٬ به همراه ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی

با توجه به شایعات ٬ احتمالا شاهد عرضه این گوشی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی به همراه پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ SOC ٬ ۴ گیگابایت رم و در دو مدل دارای حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایت خواهیم بود.همچنین این گوشی احتمالا دارای ویژگی Face Unlock بوده و دوربین جلوی ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.در پشت نیز شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود.

برای یک گوشی هوشمند میان رده این مشخصات واقعا هیجان انگیز است و چیزی بیشتر از یک گوشی میان رده را به شما عرضه خواهد کرد.

باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن به همراه فناوری شارژ سریع مخصوص وان پلاس که آن را Dash Charge می نامیم نیز برای استفاده روزانه کار افراد را بسیار راحت می کند.

محدوده قیمت گفته شده بین ۲۳۵ تا ۲۶۵ دلار است که باعث می شود وان پلاس بتواند به یکی از رقبای سرسخت برند های دیگر در گوشی های میان رده شود.

زمان عرضه پس از وان پلاس ۶

در مورد زمان عرضه نیز ٬ بر اساس شایعات ٬ احتمالا شاهد عرضه این مدل پس از وان پلاس ۶ خواهیم بود.البته دقت داشته باشید که اطلاعات منتشر شده در مورد این گوشی تنها شایعه بوده ٬ درستی آنها هنوز مورد بررسی قرار نگرفته و تایید یا تکذیبی از سوی وان پلاس را نیز شاهد نبوده ایم.پس اگر به فکر خرید گوشی میان رده هستید چندان به دل خودتان برای این گوشی صابون نزنید که شاید هرگز عرضه نشود.

اما در صورت واقعیت داشتن این شایعات ٬ به نظر شما عملکرد وان پلاس چگونه خواهد بود؟ آیا می تواند غول ها و بچه غول های دیگر میان رده را از میدان به در کند یا نه؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رقابت سخت با شیاومی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محمد صالح موسی پور
تا تهش هستیم دوستان :)