حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دستگاه جدیدی از سری آنر هواوی با دوربین دوگانه در تنا مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

برند آنر هواوی یکی از زیر‌برند‌های میان‌رده هواوی است که سال پیش و امسال برخلاف لقب میان‌رده بودن خود، کالبدی پرچمدارگونه دارند و هر روز نزدیک‌تر به سری میت و پی هواوی می‌شوند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

مدل جدیدی از سری آنر با اسم LND-AL30 در تنا مشاهده شده است که شباهت زیادی با آنر 7 ایکس دارد و بر اساس برخی از شایعات به احتمال زیاد مدل آنر 7 سی باشد که نسخه‌ای میان‌رده از آنر 7 ایکس است.

با نگاه کردن به طراحی این گوشی به یاد گوشی‌های معرفی شده در چند وقته اخیر هواوی می‌افتیم، از میت 10 لایت تا آنر 7 ایکس همگی طراحی‌هایی مشابه و شبیه به این طراحی را دارند. همچنین این گوشی همانند همگی این دستگاه‌ها، از دو دوربین سلفی و دو دوربین اصلی برخوردار است که مجموعا 4 دوربین را برای این گوشی به ارمغان می‌آورد.

وجود دو دوربین سلفی این امکان را به شما می‌دهد که تصاویری بوکه بگیرید، البته این کار را به صورت نرم‌افزاری نیز می‌شود انجام داد اما نتایج آن همیشه دقیق نیست و هواوی برای گرفتن تصاویر بهتر، دوربین دومی را برای پنل جلویی گوشی قرار داده است تا با دقت و کیفیت بهتر بتوانید تصویر خود یا دوستان خود را از پس زمینه جدا و افکتی زیبا به آنها بدهید، این کار باعث زیباتر شدن عکس‌های شما می‌شود.

تنا به زودی زود لیست کامل‌تری از مشخصات این گوشی را در اختیار ما قرار خواهد داد اما تا به اینجای کار هنوز اطلاعات دقیقی از این دستگاه منتشر نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mosayebso

اقای عطائی لطفا پوشش بدید
اس۹ حتی بهتر از اون چیزیه که تا قبل از این تصور میکردم
http://mobile-review.com/articles/2018/preview-galaxy-s9.shtml

سینا عطایی

ممنون از پیشنهادتون

Peiman

احساس میکنم تا حالا چند بار این گوشیو معرفی کرده??

abolfazlbt

احتمالا تو نمایشگاه mwc 2018 معرفی شه.اگه با امکانات آنر ۹ لایت باشه و از اونجایی که فلزیه گزینه خوبی برا خریده. اگه صفحشم ۵.۵ باشه که دگ محشره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji