حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 وان پلاس 5 تی در قالب Oxygen OS 5.0.3 عرضه شد

وان پلاس بعد از رونمایی از وان پلاس 5، چند ماه بعد اقدام به پرده برداری از گوشی جدید خود یعنی وان پلاس 5 تی کرد، این گوشی که از نظر سخت افزاری تغییرات زیادی به خود ندیده است اما در بخش دوربین و نمایشگر تغییر های خوبی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.آپدیت اندروید 8 وان پلاس 5 تی را به احتمال زیاد همگی دارندگان این گوشی می‌دانند و این موضوع را می‌دانند که شروع انتشار این بروزرسانی از ماه پیش شروع شده است و هم اکنون به اسم 5.0.2 رابط کاربری OxygenOS برای کاربران منتشر شده است. هنوز مشخص نیست چرا اما به دلیل برخی از مشکلات بروزرسانی اندروید 8 برای وان پلاس 5 تی متوقف شده بود و حالا با این نسخه از رابط کاربری، کاربران نسخه 8 اندروید را نیز دریافت می‌کنند.

این آپدیت به صورت OTA برای تمامی دارندگان گوشی وان پلاس 5تی منتشر شده و اگر هنوز آن را دریافت نکرده‌اید نگران نباشید چون به زودی هشداری مبنی بر دریافت این بروزرسانی را دریافت خواهید کرد. تغییرات زیادی در این نسخه به غیر از ویژگی‌های کلیدی اندروید 8 اضافه نشده است اما همین ویژگی‌های کلیدی می‌توانند تجربه کاربری جدیدی از اندروید را برای شما به ارمغان بی‌آورند. از آنجایی که 5تی هم اکنون برترین گوشی اندرویدی از نظر بهینه سازی و سرعت می‌باشد، لذت استفاده از اندروید 8 در آن نیز به بهترین شکل خود خواهد رسید و نگرانی از بابت وجود مانع برای استفاده از ویژگی‌های این اندروید برای دارندگان این گوشی نخواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تغییرات قابل قبولی داره

mosayebso

باید تست کرد که فقط ورژن ارتقا داده یا api های مختلف اندرویید رو هم همزمان با اپدیت ارتقا داده یا خیر
اما با همه این حرف ها بنده به شخصه از بین برند های چینی تنها وان پلاس و میزو و مقدار کمتری شیاومی رو قبول دارم و بقیه رو در سطح این برندها و برندها مطرح نمیبینم

Mortazavi

نمره دکسو برای دوربین این گوشی منتشر شده؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji