حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 7 پلاس در گیک‌بنچ مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اسمارت‌فون، شایعات، نوکیا

نوکیا یا بهتر بگوییم اچ‌ام‌دی گلوبال طی چند ماه اخیر از گوشی‌هایی میان‌رده اما با کیفیت زیادی رونمایی کرده است، از نوکیا 2 تا نوکیا 7 و حالا نوکیا 7 پلاس که در گیک بنچ مشاهده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نوکیا درحال حاضر قول حضور پرشور را در نمایشگاه MWC به طرفداران خود داده است و از هم اکنون شایعات این حضور پرشور شروع شده است.

نوکیا 7 یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده نوکیا به حساب می‌آمد و ظاهرا نوکیا قصد معرفی نسخه جدیدی از آن را با نام نوکیا 7 پلاس دارد. این گوشی به تازگی در گیک بنچ با مشخصاتی جذاب دیده شده است.

از جمله مشخصاتی که در این بنچمارک معلوم شده است می‌توان به حضور پردازنده اسنپدراگون 660 در کنار 4 گیگابایت اشاره کرد. همچنین به غیر از قسمت سخت افزاری، قسمت نرم‌افزاری گوشی نیز با اندروید اوریو همگام شده است.

ظاهرا نوکیا 7 پلاس با این مشخصات قصد قرار گرفتن در بین نوکیا 8 با پردازنده اسنپدراگون 835 و نوکیا 7 با پردازنده اسنپدراگون 630 را دارد. البته نباید 7 پلاس  را دست کم گرفت، پردازنده اسنپدراگون 660 کاملا می‌تواند نیاز‌های روزمره شما را از جمله بازی کردن و گوش دادن به موسیقی و کار‌های دیگر رفع کند.

درحال حاضر هیچ اطلاعاتی از مشخصات دوربین یا صفحه نمایش این دستگاه به بیرون درز نکرده است اما امیدواریم شاهد حضور یک تلفن هوشمند قدرتمند باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

باید منتظر موند و دید چه قابلیتی داره که باعث فروش این گوشی میشه .آیا قیمت؟؟؟

Mortazavi

خدا کنه صفحه اولد و دوربین دوگانه هم داشته باشه
اینجوری میتونه جایگزین مناسبی واسه پرچمدار تو این اوضاع بی ارزشی ریال باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji