حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ در گلکسی اس 9 بر روی قابلیت‌های گیمینگ تمرکز خواهد داشت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اخبار، سامسونگ، مطالب ترنجی

بزودی پرچمدار جدید سامسونگ با نام گلگسی اس 9 معرفی خواهد شد و طبق آخرین گزارش‌ها و براساس اظهارات Rumor ، خانواده تلفن‌های هوشمند گلکسی اس 9 سامسونگ با تمرکز بر قابلیت‌های ویژه گیمینگ وارد بازار خواهد شد.

با ترنجی همراه باشید…

چندی پیش سامسونگ رسما تایید کرد که در تاریخ 26 فوریه رسما معرفی خواهد شد. پستی در توییتر کاربری به نام Ricciolo1 منتشر شده است که از قابلیت‌های ویژه گیمینگ گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس سخن به میان می‌آورد.

سامسونگ در گلکسی نوت‌ها بر روی قابلیت مالتی مدیا و دوربین متمرکز شده بود و نخستین بار در پرچمداران خود از دوربین دوگانه استفاده کرد. دوربین دوگانه به عنوان برگ برنده سامسونگ در گلکسی نوت 8 مطرح شده بود اما کره‌ای ها برای گلکسی اس 9 چه برگ برنده‌ای در نظر گرفته‌اند؟

احتمالا نخستین دستگاه موبایل اندرویدی مختص گیمینگ را به خاطر دارید. این تلفن را ریزر ساخته بود اما در بازار توفیق چندانی نیافت. با وجود آن‌که هیچ تصور خاصی از یک موبایل مختص بازی نداریم ، اما با به یاد آوردن دکس سامسونگ (Samsung DEX) و امکانات ویژه‌ای که در اختیار کاربران در گلکسی اس 8 و نوت 8 قرار داده بود ، می‌توان آینده‌ی جذابی برای آن متصور شویم. 

عبارت Extreme Gaming on the go قرار است به عنوان یکی از شعارهای کلیدی سامسونگ برای تبلیغ قابلیت گیمینگ ویژه اس 9 به کار گرفته شود. باید منتظر باشیم و ببینیم که سامسونگ در MWC 2018 چگونه ما را سورپرایز خواهد کرد.

نظر شما در این رابطه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

رم اس ۹ که ۴ . چه چیزی باعث میشه که این گوشی از بقیه گوشی ها برای گیم بهتر باشه؟؟؟؟

mosayebso

تنها چیزی ک کمترین تاثیر برای گیمینگ داره مقدار رم هست
عملکرد هماهنگ cpu و‌gpu بیشترین تاثیر در گیمینگ رو داره اما احتمالا نظر سامسونگ از اینکه نهایت تجربه گیمینگ احتمالا لوله های خنک کننده جدید و احتمالا صفحه نمایشی با نرخ رفلش بیشتر هست که باعث عملکرد پایدار و روان از گیمینگ میشه

mosayebso

رفلش:رفرش
البته اکسینوس ۹۸۱۰ واقعا یه اسپ خیلی زیادی روبه جلو هست و احتمالا جزو یکی از عناصر تبلیغاتی اس ۹ خواهد بود

HiKa

تنها چیزی که میتونه متمایز کنه و خیلی خیلی بهتر باشه، استفاده از صفحه نمایش 120hz هست.
این نوع صفحه نمایش ها فوق العاده نرم تصاویر رو پخش میکنن! کافیه یکبار تست کنید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف کمانی
Arefkamani@gmail.com