حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاهی به عینک Blad AR از شرکت Vuzix

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | CES، تماشا کنید

گوگل گلس را به یاد دارید؟ همه فکر می کردند آینده از ان گوگل است و این عینک واقعیت افزوده (AR) می تواند همه کار را برای ما انجام دهد اما به ناگاه امید گوگل از آن نامید شد. حالا شرکت Vuzix عینکی را نمایشگاه CES 2018 رونمایی کرده که یک گوگل گلس پیشرفته و شبیه تر به عینک های عادی به شمار می رود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به عینک Blad AR از شرکت Vuzix داشته باشیم.

برتری اصلی عینک Blad AR از شرکت Vuzix در طراحی ساده آن است. این عینک شبیه به همه عینک دودی های معمولی است و شما می توانید بدون جلب توجه یا حس نامطلوب از ان استفاده کنید. همچنین نمایش محتوا دیگر در گوشه بالا سمت راست چشم شما نیست که تجربه کاربری نامناسبی را ارایه کند بلکه تصویر دقیقا روی وسط شیشه عینک نمایش داده می شود و حتی موقعیتش قابل تنظیم است.

برای ورود دستورات حتی امکان لمس تصویر آیکون توسط دست نه روی شیشه عینک بلکه در فضایی که آن واقعیت، افزوده شده است وجود دارد. مثلا اگر شما شی را روی به روی خود می بینید یا منویی نمایش داده شده می توانید با انگشت خود آن را در فضا لمس کنید که بی نظیر است! این عینک حتی دوربین برای عکاسی نیز دارد و می توانید گالری عکس های رزلوشن بالای خود را ببینید.

نظر شما درباره این عینک که احتمالا حتی به زودی به بازار عرضه شود چیست؟ قیمت نسخه توسعه دهنده عینک Blad AR از شرکت Vuzix برابر 2000 دلار خواهد بود که انتظار می رود به قیمت حدود 1000 دلار به دست مصرف کننده برسد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

چقدر خوبه این

خدا کنه دوباره بهش گیر ندن و به تولید انبوه برسه

Peiman

برای ورود دستورات حتی امکان لمس تصویر آیکون توسط دست نه روی شیشه عینک بلکه در فضایی که آن واقعیت، افزوده شده است وجود دارد

فوق‌العاده‌اس همچین چیزی ??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)