حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 6 2018 و نوکیا 8 2018 نام های نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس خواهند بود

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | مطالب ترنجی، نوکیا

دیروز شایعاتی درباره نوکیا 4 و نوکیا 7 پلاس شنیدیم. اگر طرفدار نوکیا باشید می دانید که این شرکت اصلا موبایلی با عدد 4 ندارد. یعنی دستگاهی که در دسته بندی چهارم قرار بگیرد وجود ندارد و همواره بین 3 و 5 یک فضای خالی وجود داشته است. دلیل را اگر بپرسید می گویند خوش یمن نیست! صحبت ما در این مطلب متوجه دلیل عدم استفاده از عدد 4 نیست بلکه شایعه ای که نوکیا 4 را عنوان می کرد به این دلیل احتمالا اشتباه بود. حالا شایعه جدیدی منتشر شده که بین نوکیا 4 و نوکیا 6 2018 ارتباطی ایجاد می کند. همچنین نوکیا 7 پلاس و نوکیا 8 2018 نیز گویا هر دو روی یک مدل هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعات بیشتر صحبت کنیم.

بدون لو رفتن مشخصات خاصی از این دو دستگاه که در کنار نوکیا 9 و نوکیا 1 در چند ماه آتی معرفی رسمی خواهند شد می توان حدس زد که نوکیا 4 همان نوکیا 6 2018 بوده و نوکیا 7 پلاس نیز با نام نوکیا 8 2018 معرفی خواهد شد. موج دستگاه های 2018 نوکیا قطعا کمک ویژه ای به درخشش این شرکت دوست داشتنی در بازار خواهد داشت اما اینکه پرچمدار اسنپدراگون 845 نوکیا در نیمه دوم سال 2018 و با نام نوکیا 10 عرضه می شود می تواند تاثیر ناخوشایندی در فروش بخش پرچمدار داشته باشد.

هر چند می دانیم HMD برای نوکیا آغاز دوباره ای با تسلط بر بازار میان رده تا پایین رده را در نظر داشته و کم کم به دستگاه های قیمت بالاتر فکر می کند اما این پول است که دست شما را در توسعه بازار و نفوذ بیشتر باز می گذارد. اجازه بدهید درباره مشخصات نوکیا 6 2018 و نوکیا 8 2018 کمی حدس بزنیم.

نوکیا 8 2018 قابل حدس تر است چرا که نام قبلی آن نوکیا 7 پلاس بوده که این یعنی مشخصاتی کمی بهتر از نوکیا 7. نمایشگر بزرگتر، پردازنده بهتر و حافظه های بیشتر می تواند مواردی باشد که انتظار آن را داریم. نظر شما چیست؟ شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

آیا سال 2018 هم شاهد حضور نوکیا با همین اعداد خواهیم بود یا اینکه از ده شروع می شه؟

Mortazavi

نوشتید نوکیا۸ ۲۱۰۶ که فک کنم منظورتون ۲۰۱۸

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)