حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت جدید گوگل مپ ایستگاه پیاده شدن از اتوبوس و مترو را به شما اعلام می کند

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | گوگل، نرم‌افزار

گوگل چند سرویس بسیار پرطرفدار و شناخته شده دارد که اگر از شما درباره این غول سیلیکون ولی سوال بپرسند اول نام آن ها را خواهید برد و مسلما گوگل مپ یکی از آن ها خواهد بود. نقشه گوگل سرویسی است که بسیار رشد کرده و نقشه جای جای دنیا با جزئیاتی وصف ناشدنی روی آن وجود دارد. یکی از مفیدترین توانایی های این نقشه آنلاین همراه را می توان مسیریابی آن دانست. در ترنجی خواندیم که گوگل چندی پیش مسیریابی موتور به گوگل مپ اضافه کرده است و البته درباره وضعیت پارکینگ در مقصد شما نیز توضیحاتی ارایه می کند. حالا قابلیت جدید گوگل مپ ایستگاه پیاده شدن از اتوبوس و مترو را به شما اعلام می کند، جالب است نه؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

قابلیت جدید گوگل مپ

قابلیت جدید گوگل مپ

اگر به شهر دیگری سفر کرده باشید و بخواهید با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی جا به جا شوید می دانید که یکی از سخت ترین کارها تمرکز برای پیاده شده در ایستگاه صحیح است. حتی اگر در شهر خود سوار اتوبوس یا مترو باشید شاید گاهی غرق ترنجی خواندن (!) یا بازی کردن باشید و فراموش کنید که باید کجا پیاده شوید، پس شاید باید نزدیک موجود در زندگی ما به ما آن را یادآوری کند، اینطور نیست؟

پس شاید باید نزدیک موجود در زندگی ما به ما آن را یادآوری کند، اینطور نیست؟

قابلیت جدید گوگل مپ به شما این امکان را می دهد که در صورت مسیریابی با وسایل حمل و نقل عمومی (که البته تا حدود زیادی در کشور ما فعال نیست) توسط یک نوتیفیکیشن روی صفحه قفل به صورت زنده راهنمایی شوید که باید کدام ایستگاه پیاده شوید. همچنین درباره زمان حدودی رسیدن به مقصد نیز شما را راهنمایی خواهد کرد، چیزی شبیه به تصویر متحرک بالا!

نظر شما درباره این قابلیت جدید گوگل مپ چیست؟ به نظر می رسد برای خطوط BRT تبلیغات کشیده شده تهران بتواند خیلی مفید باشد (!) اینطور نیست؟ چقدر از نقشه آنلاین برای مسیریابی استفاده می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

من تا حالا از مسيريابي استفاده نکرده ام.

Peiman

این روزا یکی اینستاگرام داره چپ و راست قابلیت اضافه میکنه یکی گوگل مپ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)