حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طنزنامه: همبرگر سرنوشت‌ساز

همبرگر به سبک گوگل؛ سلام خدمت بروبچ ترنجی، بازم با قسمتی دیگه از طنزنامه مهمون نگاه‌های شما هستیم. آقا رک و پوست کنده بگم، ما نخوایم پستی در مورد یه شرکت بزنیم بازم خودشون بهانه میدن دستمون و خب بعضی مواردشون یه جوریه که نمیشه ازش گذشت. حالا باهامون همراه باشید ببینیم قضیه اصن چیه؟

این روزا دیگه کسی نیست که اسم گوگل به گوشش نخورده باشه، شرکتی که هممون اونو با سیستم عامل اندروید و موتور جستجوگرش میشناسیم. آقا همینو بگم براتون که از همه شرکتا حرف و حرکتای عجیب و غریب دیده بودیم الی گوگل (به قول دخترا گوگولی).

بعضی چیزا هیچوقت روی روال عادی نمیچرخه، مثلا همین گوگل وقتی اندروید رو زد تا وقتی که رسید به نسخه کیت‌کت و لالی‌پاپ نمیشد اصلا اسم سیستم عامل رو روش گذاشت، اما این اواخر شرکت گوگل خیلی فعال شده به حدی که واسه یه همبرگر بیانیه میزنه.

شاید مسخره کنید اما این کاملا واقعیه، قضیه از این قراره که یه کاربر بیکار و علاف (مثل خودم) ناگهان چشمش میخوره به شکلک همبرگر (?) و میبینه که ای بابا گوگولی جووون (گوگل) سوتی داده اونم از سوتی خفن‌هایی که نمیشه پنهونش کرد.با وقوع این حادثه، گوگل نه تنها رکورد اشتباه زدن (داداچ داری اشتباه میزنی) رو شکست، بلکه حتی میشه گفت این شرکت الان به جمع اشتباه‌زن‌های معروف روزگار پیوسته.

همبرگر گوگل

اگه این عکس رو نشون یه ترول گوگلی بدی، بهت میگه عه داداش چرا همه شرکتا اشتباه کردن؟ 😐

بعد از این اتفاق شرکت گوگل کلا بهم ریخت و تعادل و نظم اداری همیشگی هم به هم خورد، تیم تحقیقاتی طنزنامه ترنجی (T.T.T.T) هنوز هم نفهمیده که این همبرگر چه رازی داشت که بخاطرش گوگل بیانیه داد و گفت با اولویت بالایی این مشکل رو رفع میکنه؟؟؟

حالا از این که بگذریم، خدایی یکی نیست به گوگل بگه بجای این میخ بازی درآوردنا برو بچپ پای سیستم عاملت یکم ایراداتشو رفع کن. یه خسته نباشید جانانه هم داریم خدمت اون کاربرای گرامی که هیچی از معایب گوشی نمیوفته جلو چشمشون بعد این چیزا رو مثل تلکسوپ رصد میکنن، به قول یوسف خودمون، سطح دغدغه رو باش (Sathe_Daghdaghe#).

والا ما خودمون وقتی میریم فلافلی عمو فرمان، اگه حتی بجای فلافل، در نوشابه هم بذاره برامون، بازم اینقدر پیگیر نیستیم، این خارجیا هم دیگه شورشو درآوردن بس که بهشون رو دادن ??.

همبرگر گوگل

تفاووت‌ها را در یابید….!

البته همه چیز به همینجا ختم نمیشه و گوگل قول داده که علاوه بر بازطراحی شکلک همبرگر، تغییراتی فنی هم در اون ایجاد کنه، در اینجا می‌تونید لیست تغییرات شکلک مربوط به همبرگر رو ببینید:

  • کاهش میزان چربی و افزایش میزان گوشت موجود در همبرگر (گوگل قول داده که استفاده از گوشت گربه رو کنار بذاره، فکر کنم میخواد این بار گوشت خر به خورد ملت بده)
  • استفاده از ادویه‌جات درجه یک بجای ادویه‌جات ته انبار
  • کاهش چشمگیر وزن و ابعاد همبرگر در کنار افزایش ارزش غذایی
  • هضم و جذب بهتر همبرگر نسبت به قبل (مخصوصا اونایی که مشکل معده دارن)
  • تعویض سورس تغذیه سیزیجات (پیش از این با آب فاظلاب شهری، سبزی‌ها تغذیه میشدن، الان با آب معدنی).

به نظر میرسه گوگل واقعا قصد داره با برنامه‌ای که ترتیب داده این مشکل رو به خوبی برطرف کنه و تجربه‌ای جدید و فرامدرن رو در استفاده از این شکلک به ارمغان بیاره. البته گوگل تاکید کرده که برای سرخ کردن همبرگر از روغن‌هایی که پالم دارن به هیچ وجه استفاده نکرده و به همین دلیل افراد مسن هم می‌تونن بدون هیچ نگرانی یا استرسی از این شکلک استفاده کنند.(دیوونه هم خودتی!)

در هر صورت ما هم از این قضیه سعی می‌کنیم چشم پوشی کنیم و زیاد نزنیم توی سر این ساندار پیچای بدبخت که بعدش بیاد دسترسی‌مون به جیمیل رو قطع کنه کلا به فنا بریم، چون دفعه قبل انتقادهای ما به خوبی مورد استقبال تیم کوک و عمو کازو قرار گرفت و بسیار مهربانانه راه انتقاد رو بستن 🙂


خب این قسمت از طنزنامه هم به پایان رسید، میدونم الان میگید که پست کوتاه بود، اما مزه این پست به کوتاه بودنش هست و پستی که طولانی باشه، خسته کننده میشه، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خودتون رو هم در بخش نظرات اعلام کنید. دوستون داریم بوج بوج ???❤️.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

????

Rog_Pc_Gamer

آقا خدا خیرتون بده بالاخره طنز نامه گذاشتین بزارید بازم بزارید هرچی بزارید کمه
نگراتون شده بودم چند وقت نبودین فکر کردم تصادف کردین یا هیروچایی اومده پلی ۴ به دهنتون فرو کرده ( البته دور از جونتون )
خیلی خفن بود
ادامه بدید‌که بهترین بخش ترنجیه و همچنین هشتگ و فارسی تچ

Rog_Pc_Gamer

این هیروچایی برای داش کازو حکم هپی برای تونی استارکو داره گفتم اومده خدمتتون یه گپی باهاتون بزنه ???? البته دور از جونتون!!!

mTAAHAAm

چی؟؟؟؟!!!!

mTAAHAAm

طنز امروز مبنای واقعی هم داره یا همش خیالیه؟

Pouya

عالیه این طنز نامه کلا 😉

Mortazavi

ماشاالله بچه ها هم همه يه پا طنزنامه نويس شدن و كامنت طنزنامه طور ميزارن :))

بیر

این هر چی باشه من نمی تونم خودمو قانع کنم که یه سوتیه
چرا اینکارو بکنن
بعد اونکارو بکنن !

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان