حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه‌ی جنگ ستارگان OnePlus 5T معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار، وان‌پلاس

وان پلاس امروز یک نسخه بسیار جذاب از اسمارت‌فون 5T را رونمایی کرد؛ وان پلاس 5T نسخه‌ی جنگ ستارگان نام این ویرایش جدید از این محصول می‌باشد. مدل جدید از این گوشی هوشمند که به شکل خیلی کوتاه و گذری اما رسمی در هند و در یک مراسم کتاب‌های کامیک که با همکاری وان‌پلاس و چند کمپانی دیگر برگذار شده بود، رونمایی شد به زودی عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

همان‌طور در تصویر پایین مشاهده می‌کنید نسخه‌ی Star Wars این گوشی از قاب پشتی با رنگ سفید به همراه لوگوی قرمز رنگ معروف این سری بر روی آن بهره می‌برد. دکمه‌ی لغزنده هشدار که در کنار دستگاه قرار دارد نیز از رنگ قرمز برخوردار بوده، در حالی که قسمت جلویی دستگاه کاملا به رنگ مشکی است. طبق گزارشات ارائه شده قرار است در رابط کاربری کلی این مدل 5T، از افکت‌ها و تصاویر پس زمینه‌ای با تم جنگ ستارگان استفاده شود. می‌توان گفت که این نسخه به شکلی در بین نسخه‌های معمولی قرمز و مشکی رنگ این گوشی هوشمند قرار گرفته و در آمده تا تعادلی برای هر دو سلیقه‌ی کاربران این اسمارت‌فون پرچمدار ایجاد کند.

 با توجه به اضهارات یک سایت هندی با نام Tech PP، وان پلاس 5T جنگ ستارگان شاید در 25 آذر (16 دسامبر) به شکل جهانی معرفی شود که این زمان درست یک روز بعد از تاریخ اکران جهانی آخرین فیلم این سری یعنی The Last Jedi می‌باشد.

هم اکنون اطلاعاتی درباره‌ی قیمت نهایی این نسخه‌ی جدید از وان پلاس 5T در دسترس نیست اما Tech PP اشاره داشت که ممکن است این گوشی فقط در هند عرضه و به شکلی محدود به فروش برسد. امیدواریم که این ادعا صحت نداشته و تمامی طرفداران سری فیلم‌های جنگ ستارگان به این نسخه از این گوشی هوشمند دسترسی داشته باشند.

 

نظر شما در رابطه ارائه‌ی نسخه‌ی جنگ ستارگان از طرف کمپانی‌هایی مثل سامسونگ و وان‌پلاس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

خیلی زیباست

mTAAHAAm

وانپلاس همیشه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
عارف مظفری
دنیای مجازی، دنیا‌ی اولِ منه :)